• Op 10 april 1912 aan leiding van kapitein Edward John Smith. Een festijn voor vele mensen waar redelijk wat zakcentjes in zijn gestoken om een kaartje te kopen. De Titanic, waarvan het gerucht rondgaat niet te kunnen zinken, start zijn tocht vanuit Southampton en zal na een aantal dagen aankomen in New York. Voor de ene om terug te gaan naar hun familieleden, voor de ander voor een leuk vakantietripje of gewoon iets compleet anders.
          Toch lijkt het plan te mislukken en komt het schip op 14 april middernacht in aanraking met een enorme ijsberg. Het schip lijkt niet zo onzinkbaar als iedereen dacht en veel mensen hun dromen vallen letterlijk in het water. Overleef jij het?

    Eerste klas passagiers:
    - Alexandra Violetta - TheRumIsGone
    - Catherine Melrose Roux - Rooba
    - Dorian Morlay - Peyrac
    - Elisabeth Maria Rutherford - Everdeen
    - May Violet Grey - FingerNiall
    - Beatrice Theodora Maria Antoinette Luchtenstein - Brutus
    - Harry William White - FingerNiall

    Tweede klas passagiers:
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas passagiers:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Crewleden:
    - Michael Christian Wayland - Escritura
    - Bethany Ella Josephine Davis door Mombasa
    - Maria Ciara McCean - ThoseWords
    - Joseph Christopher Abraham Hamilton - Brutus

    Inspringen kan altijd nog. (: Je kunt nog altijd een rol invullen.
    ROLLENTOPIC
    Degene die nog een reservering op hun naam hebben, willen die deze zo snel mogelijk invullen?

    Kamerindeling Tweede en Derde klas:
    Tweede klas:

    Kamer 32 - ik zeg maar wat, haha.
    - Adele Deanna Calder - Everdeen
    - Anaïs Degrez - Peyrac
    Kamer 40
    - Nina Eveline Rachel McArthur - ThoseWords
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 45
    - William David Lynch - Escritura
    - Myron Damian Thorne Citizen

    Derde klas:
    Kamer 91:
    - Roxanne Lémieux - Assasin
    - Tatiana Charlotte Petronvac - Munro
    - Isabella Ann Jones - Schweppes
    - Plaats voor gereserveerde rol.
    Kamer 115:
    - Jhonathan Eduward Jhonson - TheRumIsGone
    - Gabriël Walter Moody - Diabelli
    - Nicholas Naud Milton - xMirrorMan
    - Johnathan James Dime - FingerNiall

    Regels:
    - Posts moeten van redelijk lengte zijn. Ik ga geen minimum stellen, maar ik hoop dat voor iedereen 5 á 6 regels wel moet lukken.
    - 16+ is toegestaan, maar maak het niet té.
    - Verwonden mag als de ander het daar mee eens is.
    - Naamsverandering doorgeven aub.


    Vragen en extra ideeën zijn zeker welkom. (:

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 20:57 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Michael Christian Wayland
    'Een watertje, graag.'
    Ok draai me om naar de klant en herken het gezicht. Het was het meisje van kamer 40.
    'Komt er aan,' grijns ik, waarna ik mineraal water in een glas met ijs schenk. Beleeft geef ik het haar, waarna ik een knikje geef.
    'Alstublieft, ma'am.' verder mocht ik eigenlijk niet praten met de passagiers, wat jammer was. Praten was iets wat ik graag ded. Fluitend waste ik een glas af.

    [quote mezelf omdat Nina nooit antwoord gaf.. ^^"]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nicholas Naud Milton.

    Ze keek me even aan. "Mijn verloofde" Zei ze dan. "Het- het moest van mijn moeder" Zuchtte ze en wierp even een blik op het water dat tegen de kade aan botst. "Ze denk alleen maar aan het geld, maar staat er niet bij stil dat hij een-" Ze fronst even en maakt haar zin niet af. Ik kan hier echt niet tegen. Haar moeder ziet niet eens dat ze ongelukkig is. Haar moeder doet niets aan het feit dat ze haar toekomstige man niet eens leuk vind. "Een wat? Een ongelofelijke zak met strak naar achter gekamd haar? Een gluiperd zonder enige humor in een net pakkie?" Maak ik haar zin dan af. Waarschijnlijk gaat ze hier niet echt aardig op reageren, maar dit is wat ik ervan vind.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Escritura schreef:
    Michael Christian Wayland
    'Een watertje, graag.'
    Ok draai me om naar de klant en herken het gezicht. Het was het meisje van kamer 40.
    'Komt er aan,' grijns ik, waarna ik mineraal water in een glas met ijs schenk. Beleeft geef ik het haar, waarna ik een knikje geef.
    'Alstublieft, ma'am.' verder mocht ik eigenlijk niet praten met de passagiers, wat jammer was. Praten was iets wat ik graag ded. Fluitend waste ik een glas af.

    [quote mezelf omdat Nina nooit antwoord gaf.. ^^"]



    Ik was offline, vandaar

    Nina
    'Dankjewel' zei ik glimlachend en gaf de jongen wat geld (ze hoeven niet te betalen voor eten en drinken toch? Dat zit bij de prijs inbegrepen enzo. dus dit is dan weer een fooi) waarna ik naar één van de nog-niet-bezette tafeltjes ging zitten en langzaam mijn glas water leeg begon te drinken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry William White
    Mijn ogen bewonderen de schilderijen en pracht en praal aan de muur waardoor ik niet oplet en perongeluk tegen een jongedame aanloop. Ze valt bijna om en ik grijp haar hand voorzihpchtig, maar snel vast om haar staande te houden. 'Eh.. Sorry. Ik ben Harry.' Stel ik mezelf snel voor. Altijd moest ik die blunders weer begaan. Het leek zo net alsof ik aandacht zocht.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Joseph Hamilton
    Ik wachtte tot ik mijn champagne zou krijgen, maar het duurde wel érg lang.
    "Zeg, ik had graag champagne," snauwde ik naar de barman. [Michael]


    Me so good.

    Catherine Melrose Roux

    Ik keek hem overdonderd aan. Ik wou er iets van zeggen, maar ik realiseerde me dat hij gelijk had. ''Ja'' zei ik uiteindelijk, en kon een glimlachje niet onderdrukken. Alsof hij mijn gedachten kon lezen.. In de verte zag ik iemand aan komen lopen, en ik kneep mijn ogen even samen. Charles. ''Shit'' mompelde ik, maar sloeg al gauw een hand voor mijn mond. Dat mocht ik niet zeggen.. Ik keek om me heen, lichtelijk in paniek. Als Charles me zag met een andere jongen, was ik er geweest.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Brutus schreef:
    Joseph Hamilton
    Ik wachtte tot ik mijn champagne zou krijgen, maar het duurde wel érg lang.
    "Zeg, ik had graag champagne," snauwde ik naar de barman. [Michael]


    [Is Joseph eerste klas of crewlid? Anders heb ik namelijk een foutje gemaakt, hahaha.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roxanne Lémieux

    Op de één of andere manier verontschuldigd hij zich en stelt hij zich voor, nadat hij mijn hand heeft vast gegrepen zodat ik niet omval. Met grote ogen kijk ik hem aan, eentje uit de eerste klasse, duidelijk. Waarom zegt hij sorry? "Nee, het spijt mij." zeg ik hakkelend. "Ik ben Roxy." Hoewel ik me niet eens wil voorstellen, flap ik het er toch uit.


    Your make-up is terrible

    [Is okay. ^^]

    Michael Christian Wayland
    De dame liep weg met haar water, na een nieuwe fooi. Gaat goed zo. Met een grijns steek ik het in mijn zak.
    'Zeg, ik had graag champagne,' snauwt er iemand aan de andere kant. Oops, wel opletten, Michael.
    'Sorry, meneer,' glimlach ik, waarna ik een glas voor de man inschenk en geen.
    'Alstublieft!' Gaat goed zo.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Everdeen schreef:
    (...)

    [Is Joseph eerste klas of crewlid? Anders heb ik namelijk een foutje gemaakt, hahaha.]

    crewlid, maar hij is een arrogante zak dus vandaar dat hij champagne gaat halen (':


    Me so good.

    Brutus schreef:
    (...)
    crewlid, maar hij is een arrogante zak dus vandaar dat hij champagne gaat halen (':


    [Lol, hahahaha. Awesome]

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 19:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Joseph Hamilton
    Vanuit de verte zag ik mijn werkgever aankomen. Ik kreeg meteen de wind van voren en moest weer aan het werk. Voor straf mocht ik de gangen gaan dweilen. Ik had vandaag nog geen zak gedaan en had dat zo wel willen houden.


    Me so good.

    Harry William White
    "Nee, het spijt mij." zei ze hakkelend. "Ik ben Roxy." vervolgd ze zichzelf. Ik glimlach eventjes kort. 'Een Jongedame hoefd zich nooit te verontschuldigen dat is de taak van de heren.' Zeg ik met Eem klein glimlachje dat mijn lippen sierde. Ze keek me even aan. Blijkbaar was ze me aan het beoordelen dat ik een eerste klas was en zij niet. Wat maakte dat uit? Ik liet haar hand los die ik echter nog steeds vast had. De woorden van mijn ouders boorde zich weer snel even door mijn brein heen. Zul je wel proberen een jongedame te vinden De smekende ogen van mijn ouders kwamen weer voor me. Ik was hun enige zoon of kind omdat mijn moeder na mijn geboorte geen kinderen meer kon krijgen. Best wel jammer eerlijk gezegt ik had graag nog broertjes of zusjes gehad.


    Faith Trust and Fairydust ~ Peter Pan

    Maria McArthur
    Een klein glimlachje kon ik niet ondrdrukken toen ik het restaurant in kwam lopen en hoorde dat Joseph de vloer mocht gaan dweilen. Dat zou dat papa's kindje namelijk niet leuk vinden, maar misschien dat het ervoor kon zorgen dat hij een stuk minder arrogant werd. Iets wat ik eigenlijk voor onmogelijk hield.

    Nina McCean
    Verbaasd keek ik naar de jongen uit de crew die gestraft werd. Blijkbaar was niet elk crewlid zo lief als ik gedacht had. Er zaten zelfs daar dus een aantal belachelijke idioten tussen, idioten waar ik het liefste niks meer te maken wou hebben. Hoe hoog de rang van hun ouders ook zou zijn.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Roxanne Lémieux

    Ik glimlach even onzeker en zorg dat ik rechtop blijf staan. "Eh, oké." zeg ik zacht. Heeft hij het eigenlijk wel door of kraamt hij gewoon onzin uit? Ik kijk even omlaag en zie dat ik nog steeds dezelfde kleren draag, een maatje te groot en uniseks. Niets wat er op lijkt dat ik ook maar uit de tweede klas kom en zeker niet de eerste. Wat een vreemd gedrag.


    Your make-up is terrible