• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:21 ]

    Die 5en krijg je wel omhoog als je je best doet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Die 5en krijg je wel omhoog als je je best doet.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik denk dat je het wel kunt ophalen allemaal, je staat bijvoorbeeld nergens een 1 of een 2 voor. Dus ik denk dat het wel moet lukken. En bij de meeste tekorten hoef je maar een paar tiende hoger te scoren om een voldoende te staan ;)

    I just think you lack discipline, but ok. I'll help you;

    Je moet er nu voor zorgen dat je als een haas de benodigde stof gaat verwerken. Ik weet niet wanneer je volgende proefwerk/mondeling/schriftelijk is, maar het is raadzaam om misschien iets minder tijd te besteden aan Quizlet e.d. - want dat vormt soms echt een probleem bij bepaalde mensen - en je meer te gaan richten op datgene waar je moeite mee hebt. Wat ook een goed idee is, is een strakke planning maken; 'Op dit tijdstip doe ik een half uur aan -bijvoorbeeld- wiskunde, waarna ik tien minuutjes pauze heb en mag doen wat ik wil. Daarna ga ik verder met natuurkunde en heb ik weer tien minuutjes pauze.'.
    Ik ben zelf klassenoudste - nee, dat is niet zoals in Harry Potter, mocht je dat denken. Je moet gewoon jouw klas in het gareel houden, het klassenboek verzorgen, vergaderingen bijwonen en jouw klas helpen als er problemen zijn met ruzies / slechte cijfers e.d. - en ik zie dit bijna dagelijks gebeuren. Je kunt het ophalen, maar alleen met 1) discipline, 2) hard werken, 3) doorzettingsvermogen en 4) vertrouwen in jezelf. Mocht je hulp willen bij plannen, ik kan je een PB'tje sturen met mijn e-mailadres daarin, desnoods mijn Skype.
    En in de vakantie kun je beter om de dag veel werken.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tja, het hangt er ook vanaf wat je andere cijfers zijn en hoe vaak het meetelt. Maar de vijven moeten inderdaad lukken en dan heb je nog maar 2 onvoldoendes :') Voor die vieren moet je echt hoge cijfers gaan halen, denk ik. Maar je kan het altijd proberen, want dan heb je in ieder geval nog het gevoel dat je het nu nog geprobeerd hebt.


    To live would be an awfully big adventure

    Zoveel verliespunten heb je niet, vind ik dan.
    Maar wat is onvoldoende bij jullie, onder de 6 of onder de 5,5?
    Ik denk dat je het wel kan halen. Volgendsmij ben je (zo gaatdat bij ons dan) een besprekingsgeval en als je probeert om vanaf nu alles boven de 6 te halen, dan moet het goedkomen :]


    Me so good.

    Assassin schreef:
    Die 5en krijg je wel omhoog als je je best doet.


    comfort in c h a o s

    Als je dus wel wat gaat doen, haal je dit zo omhoog.
    En ik weet hoe moeilijk dat is, want ik heb nog nooit van mijn leven iets gedaan voor school en net kreeg ik ook mijn raport binnen en die is echt niet veel better. Al maakt dat bij mij niet uit want ik ga toch van opleiding veranderen., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Als je echt goed je best doet moet dat nog makkelijk kunnen. Je meeste onvoldoendes hoeven maar ongeveer 0,3 omhoog, dat moet niet al te moeilijk zijn.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 15:45 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Leela schreef:
    I just think you lack discipline, but ok. I'll help you;

    Je moet er nu voor zorgen dat je als een haas de benodigde stof gaat verwerken. Ik weet niet wanneer je volgende proefwerk/mondeling/schriftelijk is, maar het is raadzaam om misschien iets minder tijd te besteden aan Quizlet e.d. - want dat vormt soms echt een probleem bij bepaalde mensen - en je meer te gaan richten op datgene waar je moeite mee hebt. Wat ook een goed idee is, is een strakke planning maken; 'Op dit tijdstip doe ik een half uur aan -bijvoorbeeld- wiskunde, waarna ik tien minuutjes pauze heb en mag doen wat ik wil. Daarna ga ik verder met natuurkunde en heb ik weer tien minuutjes pauze.'.
    Ik ben zelf klassenoudste - nee, dat is niet zoals in Harry Potter, mocht je dat denken. Je moet gewoon jouw klas in het gareel houden, het klassenboek verzorgen, vergaderingen bijwonen en jouw klas helpen als er problemen zijn met ruzies / slechte cijfers e.d. - en ik zie dit bijna dagelijks gebeuren. Je kunt het ophalen, maar alleen met 1) discipline, 2) hard werken, 3) doorzettingsvermogen en 4) vertrouwen in jezelf. Mocht je hulp willen bij plannen, ik kan je een PB'tje sturen met mijn e-mailadres daarin, desnoods mijn Skype.
    En in de vakantie kun je beter om de dag veel werken.

    Dit. Ik heb niet zoveel onvoldoendes als dat jij hebt, maar ik sta bij veel vakken op het randje. Ook je ouders kunnen hierbij een goede steun zijn. Meeste ouders willen namelijk ook gewoon dat jij je diploma gewoon meteen haalt.
    Veel succes en als je ècht ergens hulp nodig voor hebt; je weet dat ik nog geen kilometer van je school woon, hè?


    Deep inside, I've never felt alive

    Assassin schreef:
    Die 5en krijg je wel omhoog als je je best doet.


    Tell me about it, stud.

    Je moet nu gewoon ruim van tevoren gaan beginnen met het leren van een vak. Gewoon echt iets van 4/5 dagen van tevoren. Samenvattingen maken, opgaven maken, en zo nog andere manieren om te leren. Tevens denk ik dat als jij nu alles rond de 6/7 haalt, dat ze ook echt wel zien dat jij het wel kan; iets wat zeker een positief iets kan zijn tijdens de rapportvergaderingen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Je moet nu gewoon ruim van tevoren gaan beginnen met het leren van een vak. Gewoon echt iets van 4/5 dagen van tevoren. Samenvattingen maken, opgaven maken, en zo nog andere manieren om te leren. Tevens denk ik dat als jij nu alles rond de 6/7 haalt, dat ze ook echt wel zien dat jij het wel kan; iets wat zeker een positief iets kan zijn tijdens de rapportvergaderingen.


    Leraren weten ook dat ik het dit jaar moelijk heb gehad, en dat is ook een voordeel :3

    404NOTFOUND schreef:
    (...)

    Leraren weten ook dat ik het dit jaar moelijk heb gehad, en dat is ook een voordeel :3


    vertrouw er niet àl te veel op. Beter goede punten halen dat ze dat neit naar boven moeten halen, wat als je volgens jaar weer een moeilijk jaar hebt gaan ze je buizen xx


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je hebt geen ernstige tekorten, en je staat een 9 voor engels!!
    Ik denk dat het wel goed moet komen.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.