• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - -Jacky Deanna Roberts • Password.
    -
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Eliza
    Ik lach en loop samen met hem en mijn lolly naar de slaapzaal. Mijn natte kleding en de stiletto's liggen op een keurig hoopje voor mijn bed. Ik klim op mijn bed en stop de lolly in mijn knalblauwe koffer. Ik heb ook nog een knalrode en een knalgroene bij. Ja ik houd van kleurtjes. 'Nou, pak maar,' zeg ik lachend.


    Remember to be ridiculous.

    James

    Ik liep met haar mee naar de slaapzaal. 'Nou, pak maar,' zeg ze lachend. "Wat moet ik pakken?" vroeg ik verbaasd. "Als ik denk wat het is dan nee dat moet jezelf pakken maar ik zal je nog een tip geven om het makkelijk te maken" zei ik. "Wat wil je nu al een lange tijd hebben en kijk is achter je dan weet je het antwoord"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [wat is het dan? wel handig als ze dat even weet]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:58 ]


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik grijnsde toen ik zag dat hij kippenvel kreeg, en het gestreel in mijn nek zag ik als een teken om door te gaan. Ik ging verder met kusjes geven, door tot aan zijn sleutelbeen en weer terug, om vervolgens weer bij zijn lippen aan te komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason
    Ik voel haar zachte lippen weer op de mijne en intussen heb ik kippenvel over mijn hele lichaam. Ik laat mijn ene arm afdwalen naar haar bovenrug en trek haar voor zover mogelijk nog dichter tegen me aan.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Ik grijnsde even, en keek in zijn ogen die het maanlicht weerkaatsten. Ik liet mijn hand van zijn nek naar zijn wang glijden, en keek hem een tijdje zwijgzaam aan. Vervolgens gaf ik hem meerdere, zachte kusjes op zijn lippen.

    [Ik ga zo slapen, moet vroeg op morgen x_x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xHeavenlyx schreef:
    Ashleigh
    'Het is een begin,' zegt Sven met een speelse grijns. Ik grinnik even en geef hem dan een klein zetje. 'Niet zo gemeen doen,' zeg ik waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza
    Ik draai me verbaasd om en op mijn kussen ligt een prachtige glazen armband die ik weken geleden had aangewezen in de etalage van een sieradenboetiek. Te duur om zomaar aan te schaffen. Ik pak het ding vast en omhels James. 'Ontzettend bedankt,' zeg ik. 'Dat had je echt niet hoeven doen.'
    Ik doe de armband om en kijk hem met glimmende ogen aan.

    Jason
    Ik voel haar zachte lippen op de mijne en als ze ze een keer iets langer laat rusten bijt ik zachtjes in haar onderlip. Haar mond zakt vanzelf open en onze tongen spelen een liefdespel waar alleen wij de regels van weten. Mijn onderste hand glipt onder haar shirtje door en blijft daar op haar rug liggen.


    Remember to be ridiculous.

    Marylinn

    Onder het kussen door, grijnsde ik even toen hij zijn hand onder mijn shirtje liet glijden. Terwijl ik mijn ogen nogsteeds gesloten had, veegde ik wat plukjes haar van hem weg die tegen mijn voorhoofd kriebelde. Mijn hand dwaalde weer af naar zijn nek, waar ik hem ook liet rusten.

    [Ik ga slapen, weltrustennn!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    James

    "Graag gedaan en ik wist hoe graag je hem wou hebben" zei ik glimlachend.
    "Dus ik ben een paar dagen erna terug gegaan naar die sieradenboetiek en heb hem voor je gekocht en het was een wonder dat je er niet achter bent gekomen" zei ik erna. "Maar vraag me niet waarom hem nu pas geeft"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik kijk aan met twinkelende ogen aan. 'Nog maals ontzettend, ontzettend, ontzettend, onzettend bedankt maar je wet dat je net je eigen graf hebt gegraven hé?' Vraag ik glimlachend. 'Waarom gaf je hem nu pas?'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Nogmaals graag gedaan en ik weet het. Ik moet is leren om mijn mond dicht te houden" zei ik lachen. "Maar ik geef hem nu omdat,geloof me of niet, ik al wist dat je het in een van deze weken erachter zou komen dat ik verliefd op je ben en had hem dus nog even bewaard tot dat moment" vertelde ik erna


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heeft iemand me nog nodig gehad ?]

    Eliza
    Ik glimlach en duw James achterover op mijn bed. Ik ga met mijn bovenlichaam bovenop hem liggen en druk mijn lippen kort op de zijne. Mijn ene hand bal ik tot een vuist en leg ik op zijn borst en de andere ligt in zijn nek. 'Je bent geweldig.'


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga ook, ik zit morgen vroeg in de trein en kom pas laat weer terug dus misschien kom ik niet meer online.]


    Remember to be ridiculous.