• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - -Jacky Deanna Roberts • Password.
    -
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    James

    Ik keek rond en zag dat Eliza bij de bar stond. Ik stond op en liep naar haar toe. "Oke zeg het maar" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik draai me lachend naar James toe maar ben verward door wat hij net heeft gezegd. 'Zeg wat maar?' Vraag ik. 'Moet ik daar iets van snappen?'


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Nee je hoeft het niet te snappen" zei ik lachend. "Nu weet ik dat ik met mijn gedachtes er weer bij ben" gaf ik erna eerlijk toe


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Ik lach vrolijk mee. 'Gelukkig maar ik dacht al dat ik iets kwijt was,' zeg ik. Ik buig me een klein stukje naar hem toe. 'Maar er is wel iets dat ik wil zeggen: Ik hou van je.'
    [eten, zo terug.]


    Remember to be ridiculous.

    [ben terug.]


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Ik hou ook van jou" zei ik glimlachend
    "En nee volgens mij ben je niets kwijt en heb ik je bijna alles verteld wat ik je moest vertellen" zei ik toen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    'Volgens mij valt er inderdaad nog weinig te vertellen,' zeg ik. 'Van beide kanten.'
    Ik druk mijn lippen heel even kort op de zijne en glimlach dan naar hem.


    Remember to be ridiculous.

    James

    "Volgens mij ook. we weten echt bijna alles van elkaar" zei ik glimlachend. "Maar dat is niet zo vreemd" zei ik waarna ik mijn lippen toch weer op die van haar drukte


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eliza
    Om hem te plagen leun ik naar achteren. Hij kijkt me zielig aan en ik glimlach. 'Inderdaad,' zeg ik. 'Maar dat heeft ook een reden.'
    Hij kijkt me smekend aan en mijn weerstand zakt tot het nulpunt en ik druk mijn lippen tegen de zijne en sla mijn armen om zijn nek.


    Remember to be ridiculous.

    { Mag ik nog een meisje aan maken voor Heartbeat, ik wil echt damm graag meedoen :x }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    James

    "Ja dat is waar en soms he" zei ik en keek weer zielig waarna ze haar lippen weer op de mijne drukte.

    [ ben zo terug]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn

    Ik lachte, en legde mijn voorhoofd tegen die van hem, zodat ik recht in zijn ogen keek. De wind zorgde ervoor dat mijn rode haarlokken een beetje door de war gingen. ''Dankjewel,'' mompelde ik. ''Voor het gevoel dat ik jaren niet meer heb gevoeld,'' voegde ik er aan toe, en glimlachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eliza
    Na een paar seconden breek ik onze kus weer af. 'Dit zijn de geweldigste twee dagen van mijn leven,' zeg ik.

    Jason
    Ik kijk in haar donkerbruine ogen. 'Dankjewel,' mompelt ze. 'Voor het gevoel dat ik jaren niet meer heb gevoeld.'
    'Jij bedankt,' mompel ik terug. 'Om mij te laten voelen wat liefde is.'


    Remember to be ridiculous.

    [ ben er weer]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Dat ben ik met je eens alhoewel alle dagen met jou zijn supergezellig " zei ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer