• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Dymphna.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.

    Heartbeat:
    - -Jacky Deanna Roberts • Password.
    -
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.

    Topics:
    [RPG] Just Dance ~ Rollentopic.
    [RPG] Just Dance. [1]
    [RPG] Just Dance. [2]
    [RPG] Just Dance. [3]
    [RPG] Just Dance. [4]
    [RPG] Just Dance. [5]
    [RPG] Just Dance. [6]
    [RPG] Just Dance. [7]
    [RPG] Just Dance. [8]
    [RPG] Just Dance. [9]
    [RPG] Just Dance.
    [RPG] Just Dance.

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.
    ~ Alleen ik open nieuwe topics, dus heb geduld als het topic vol is en ik er niet ben.

    Omgeving:

    Op het terrein staan twee gebouwen. Een gebouw wat gebruikt word als slaapplek en eet plek ook wel het hotel genoemd. Het andere gebouw is voor het dansen bij slecht weer, wat nauwelijks voorkomt in dit gebied. Het gebouw is niet alleen daarvoor bedoeld. Er liggen zachte en grote matten waardoor je als je bijvoorbeeld, een gevaarlijk lift oefent daar zacht valt. Met een gevaarlijke lift is het zo en zo niet verstandig om het buiten te doen, behalve als je een van de attributen nodig hebt die er staan. Op het terrein zijn er niet alleen twee gebouwen te vinden. Ook is er een bos te vinden, waar je bijvoorbeeld kunt freestylen. Als je last krijgt van het warme weer kun je een verfrissende duik maken in de zee die bijna aan het terrein ligt. Het is zo ongeveer vijf minuutjes lopen. Daar kun je lekker zonnen of in het water dansen wat een special effect geeft. De oefenvelden buiten zijn kaasrecht met geen enkel kuiltje of heuveltje. Er is één oefenveld met een paar obstakels zoals een halfpipe, een paar tonnen en grote kisten.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 21:06 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Liam

    Ik wou iets terugzeggen, maar voelde dat ik rood ging worden dus keek naar de grond. Ik keek weer op. "Zolang jij niets kunt bewijzen, heb je geen voet om op te staan !" verdedigde ik mezelf grijnsend. Liam liet niet zomaar iets zeggen hoor.

    Rossella.

    Langzaam begint hij rood te kleuren. Volgens mij heeft hij het zelf ook door, want hij kijkt nu naar beneden en staart naar de grond. "Zolang jij niets kunt bewijzen, heb je geen voet om op te staan!" Verdedigt hij zichzelf grijnzend, als hij weer opkijkt. "Ha, dit zeg je alleen maar omdat je me geen gelijk durft te geven" Zeg ik en lach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Sven.

    Ashleigh rolt even met haar ogen en prikt tussen mijn ribben. "wat jij wilt Svennetje" Grinnikt ze dan en gaat weer in de begin positie staan, waarna ze alle pasjes achter elkaar uitvoert. "Het is een begin" Zeg ik met een speelse grijns op mijn gezicht.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [@Rooba, ik kan niet echt op Marylinn reageren wil je haar misschien iets laten zeggen?]


    Remember to be ridiculous.

    [ wat is er allemaal gebeurd?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Sven is boos geworden en bied zijn excuses nu aan. Verder is het rond half elf s'avonds.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [okee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Marylinn

    Ik veegde vloekend het zand weg wat telkens op me belandde. Ik bedacht me dat als ik bovenop Jason lag, ik er geen last van zou hebben. En dat deed ik ook. Toen ik bovenop Jason lag, grinnikte even. ''Nu heb ik geen last van zand.'' mompelde ik, en kuste hem even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    AShleigh
    'Het is een begin,' zegt Sven met een speelse grijns. Ik grinnik even en geef hem dan een klein zetje. 'Niet zo gemeen doen,' zeg ik waarna ik mijn tong naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liam

    Ik rolde met mijn ogen, "Misschien wel," mompelde ik. Ik luisterde naar de muziek die over het plein galmde en begon te grijnsen. "Herken je het nog ?" vroeg ik glimlachend. Het liedje dat nu over het plein kwam, was het liedje waar we een hele avond op hadden staan dansen toen we echt dronken waren. Leuke tijden.

    Jason
    Ik grinnik en sla mijn armen om haar heen. 'Ben ik bij dat je niet zo zwaar bent,' zeg ik. 'Dan blijf ik nog een beetje heel,' vul ik lachend toe.


    Remember to be ridiculous.

    [ Waar kan ik inspringen?]

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 17:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Eliza staat bij de bar, daar kan Summer of James naartoe komen, verder is bjna iedereen op het strand.]


    Remember to be ridiculous.

    [ Okay is goed en stuur James wel want Summer was ookal weg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [okay.]


    Remember to be ridiculous.