• aangezien je gewoon niet normaal dingen kunt vragen stop ik met mijn story dan maar.

    [ bericht aangepast op 18 april 2012 - 20:28 ]

    Waarom begint je story pas bij 5 abo's? Je schrijft voor jezelf hoor. Daarbij is een abonnee iemand die het waard vindt om je story te volgen en dat kan je zo niet beoordelen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben al gestopt met dit topic te lezen na de '-The story begins: +5 abo's.'
    =.= Seriously?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    Ik ben al gestopt met dit topic te lezen na de '-The story begins: +5 abo's.'
    =.= Seriously?

    zoveel mensen doen dat...

    Mombasa schreef:
    Waarom begint je story pas bij 5 abo's? Je schrijft voor jezelf hoor. Daarbij is een abonnee iemand die het waard vindt om je story te volgen en dat kan je zo niet beoordelen.

    er doen zoveel mensen dat.

    -The story begins: +5 abo's.

    Ik snap je niet, waarom doen mensen dat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Ik snap je niet, waarom doen mensen dat

    ik heb al vaak stories gelezen die pas beginnen als ze abo's hebben,snap je?

    maar ik heb nu al mijn eerste hoofdstukje geactiveerd.

    1D1D1D schreef:
    (...)
    zoveel mensen doen dat...


    Hmm.. Maar meestal doe je wat je zelf graag wilt en niet wat anderen ook doen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Hmm.. Maar meestal doe je wat je zelf graag wilt en niet wat anderen ook doen ^^

    ja da's waar daarom ben ik nu al begonnen.

    1D1D1D schreef:
    (...)
    zoveel mensen doen dat...


    En omdat iedereen dat doet, jij ook dan maar?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Peyrac schreef:
    (...)

    En omdat iedereen dat doet, jij ook dan maar?

    ik zeg net dat ik begonnen ben.

    1D1D1D schreef:
    (...)
    ik heb al vaak stories gelezen die pas beginnen als ze abo's hebben,snap je?

    Dat zijn meestal mensen die al meerdere verhalen hebben gehad met meerdere abo's


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    1D1D1D schreef:
    (...)
    ja da's waar daarom ben ik nu al begonnen.

    Was je niet al begonnen omdat je nu allemaal kritiek krijgt :'). Kies je eigen manier meid, maar dit wordt niet echt gewaardeerd.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Dat zijn meestal mensen die al meerdere verhalen hebben gehad met meerdere abo's

    dat wist ik niet... sorry dat ik het niet wist...

    Sorry mensen dat ik het niet wist en sorry dat ik vroeg om abo's en ik zal nu mijn story verwijderen dan zijn jullie van mij af.Het is oké.