• Class 13

    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.


    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MissEverdeen
    Jane = annemellark
    James Andrew Night = LikeAWeasley
    May Violet Grey = FingerNiall
    Mary Ann Robins = AweSomee
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki

    Lerares: Angel Valentine Purple = BrainWashing

    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken:MissEverdeen & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [micki speelt jack

    @micki Jane is zijn lievelingetje omdat ze zo jong is heeft ze veel klanten en ze is dus zijn goudmijn. Ze heeft nog een schuld van 4000 euro bij hem maar die gaat ze nu afbetalen]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jane
    Ik doe wat James zegt en tik Jack zijn nummer in. Na een paar keer gaat hij over. 'hey Jack, met Jane, ik heb het geld'
    Ik kijk naar James met een vragende blik om te kijken of ikhet goed doe.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:08 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik knikte. Als dit maar goed komt dacht ik bij mezelf en pakte mijn telefoon en verstuurde snel nog een sms.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jack
    Met een glimlach liep ik door de school, het was gewoon te makkelijk om hier binnen te komen. Verast had ik de mijn telefoon opgenomen, dus 'mijn' bitch had eindelijk haar geld bij elkaar. Jammer nu moest ik iets anders bedenken om mijn huisdiertje in dwang te houden. Grinnekend pakte ik mijn mobieltje om Jane een smsje te versturen.
    Hé schatje waar zit je?
    Ben al in je school


    We're all mad here. ~Cheshire

    [hoop dat het goed is ;)]


    We're all mad here. ~Cheshire

    (Waar kan ik inspringen)

    Jane
    'Hij is op school' zei ik bang tegen James. 'Wat moet ik terugsturen?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Kan die niet wat beter verzinnen" zei ik. "Stuur maar terug dat je eraan komt" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'oke' zei ik. Binnen een paar seconden had ik mijn sms ingetypt: is goed, kom eraan 'en is het nu de bedoeling dat we echt gaan?' vroeg ik nadat ik het smsje had verstuurd


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ja eigenlijk wel ja" zei ik. "Maar het komt wel goed want je bent niet meer alleen" probeerde ik haar gerust te stellen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jack
    Een beetje ongeduldig tikte ik met mijn voeten op de vloer. Waar blijft ze, tijd is geld. Ik voelde me mobiel lekker in mijn broek zak trillen, een smsje dus. Snel pakte ik hem en las hem. Ze komt dus naar haar eigenaar, snel tikte ik een antwoord terug
    Ja, we moeten gaan
    Een simpel antwoord voor een simpel meisje, meteen toen ik klaar was verstuurde ik het berichtje.


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ik heb geen idee, waar ze heen gaan XD]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    'blijf bij me oke?' vroegg ik aan James terwijl we het schoolplein op liepen. Vrijwel meteen zag ik Jack en we liepen naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:32 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Tuurlijk blijf ik bij je" zei ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jack
    Ik zag Jane met een anderen jongen uit school komen, dus ze heeft versterking in geroepen. Mijn kleine lieve Jane waarom doe je zo moeilijk. Hoofschuddend kijk ik naar de twee personen die steeds dichterbijer kwamen.


    We're all mad here. ~Cheshire