• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Ik heb nog een personage over, dus zeg maar één van jullie ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( @Ry, Doe je Chay op school laten wonen of thuis? Wan je staat volgens mij bij niet op school en ik dacht dat zij en
    Jermaine een kamer deelde? & Heb ik veel gemist? )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Mijn eerste post...mijn stukje komt later, eerst een abo nemen]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Space schreef:
    ( @Ry, Doe je Chay op school laten wonen of thuis? Wan je staat volgens mij bij niet op school en ik dacht dat zij en
    Jermaine een kamer deelde? & Heb ik veel gemist? )


    Ze slaapt op school..


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Sorry,’ Ik merkte dat hij niet probeerde te grijnzen, wat hem eigenlijk aardig lukte en waar ik vrij verbaasd over was. ‘Als ik je niet kan helpen, zal ik je niet langer storen,’ zei hij en hij draaide zich om en verdween door de deur.
    Great, zie je, Nana? Iedereen gaat bij je weg, zelfs als je hulp nodig hebt.
    ‘Ja, fijn, ga maar weg! Ik heb je toch niet nodig!’ Riep ik hem achterna, waarna ik mijn armen boos over elkaar sloeg. Waar zou ik nu naartoe gaan? Oefenen? Nee, zelfs daar had ik geen zin meer in, die Amen heeft mijn humeur helemaal verpest.
    Ik wil in ieder geval niet naar de kantine, want daar zal Alex wel naartoe gaan en ik wil het niet laten lijken dat ik hem achterna loop als een kwijlend hondje.
    Naar buiten dan maar? Met een licht beginnende hoofdpijn liep ik naar buiten en zag ik eerst het grasveld en daarna het zwembad, opeens heb ik zin om te gaan zwemmen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Vind je acteren niet leuk, of zo?'
    'Ben je gek!' Met een grijns spring ik op één van de kantine tafels. De kantine is leeg, het is nog maar ochtend.
    'Ik hoop dat je weet dat je met dé Amen Elyon praat, toekomstige Broadway ster!' Ik buig even. De vele energy komt van mijn aanvaring met Nana denk ik.
    'Acteren is een makkie, heb ik vorige jaar al gedaan.' Ik haal mijn schouders even op. 'Het jaar daarvoor zat ik hier voor de dans opleiding en nu dus om mijn zang te perfectioneren.'
    Ik spring weer van de tafel. de kantine is groot, schoon en leeg.
    'Eten haal je daar, bij de keukens,' wijs ik. 'Maar als je slim bent ga je met mij mee uit eten.' ik grijns even. Ik vond het kantine voer maar niets.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Leya Eden Barlow
    'Regisseur en Script schrijver, alleen focus ik me meer op het regisseren van films dan de scripts schrijven. Al vind ik schrijven erg leuk,' zegt Taylor waarna hij goedkeurend knikt. 'Klinkt interessant,' glimlach ik gemeend. 'En aangezien we allebei nieuw zijn, zullen we dan samen het gebouw gaan verkennen zodat we niet gaan verdwalen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Taylor Nathaniël Ramirez

    'Ik denk dat dat inderdaad een goed plan is,' zeg ik waarna alvast aanstalten maak om een kant op de gaan, 'Links of rechts,' zeg ik terwijl ik met mijn hand een kant aanwijs. 'Jij mag kiezen,' zeg ik terwijl ik wacht op haar beslissing.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Ben je gek!" Hij springt op één van de kantine tafels. "Ik hoop dat je weet dat je met dé Amen Elyon praat, toekomstige Broadway ster!" Hij buigt voorover. Ik zet één hand in mijn zij en kijk hem aan.
    "Hou jij je mond eens meneertje," Zeg ik overdreven serieus tegen hem. "Ik ga de wereld veroveren met míjn mode en daar zul jij ook in lopen!" Roep ik uitbundig.
    "Acteren is een makkie, heb ik vorige jaar al gedaan," Vervolgt hij. "Het jaar daarvoor zat ik hier voor de dans opleiding en nu dus om mijn zang te perfectioneren," En dat van anderen te bekritiseren, denk ik erachteraan. Meneertje kapsones, leuke bijnaam!
    Hij springt van de tafel en wijst naar de keuken. "Eten haal je daar, bij de keukens," Ik knik even. "Maar als je slim bent ga je met mij mee uit eten," Ik grinnik even.
    "Pas maar op, ik hou je eraan en dan zit je aan me vast," Zeg ik met en grijns.

    Dwayne Renolds

    Verveeld bekeek ik mijn portfolio terwijl er op de achtergrond een stevige beat te horen was.
    Het volume stond zacht, zodat ik anderen niet zou storen maar mijn gedachten gingen uit naar de foto's van vorig jaar.
    Ik wreef even met mijn hand over mijn kin en sloot uiteindelijk het mapje om het vervolgens neer te zetten op het nachttafeltje.
    Mijn ogen schoten naar de deur terwijl ik me afvroeg wanneer mijn kamergenoot er zou zijn.
    Na een tijdje stond ik op en liep naar het raam om naar buiten te kijken.
    Mijn blik ging over de mensen buiten en wat me opviel was dat ik veel nieuwe gezichten zag.



    Diana Grace Anderson

    Met bonzend hart en de koffers in de handen, liep ik met kleine maar sierlijke pasjes naar het grote gebouw dat mijn huidige thuis zou worden.
    De koffers waren loodzwaar en ik voelde de bleinen branden op mijn vingers maar mijn koppigheid was te hardnekkig om even uit te rusten.
    Net toen ik enkele meters van de deur was verwijdert, kantelde één van de zware koffers en viel meteen open.
    "Verdorie." Mompelde ik en knielde neer bij de opengevallen koffer om alles weer in te laden.
    Het was de koffer waar mijn danskledij en balletschoenen inzaten, waar ik ergens opgelucht over was.


    [Wie wilt één van mijn personages ontmoeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Alexander

    Ik loop door de school en vind algouw het muziek lokaal waar een mooie zwarte piano vleugel staat, al snel speel ik het eerste stuk van 'Tears in heaven' mijn vingers raken bijna automatisch de juiste toetsen van het liedje omdat ik het vaak speel en als ik het liedje voor de tweede keer begin te spelen besluit ik erbij te zingen,
    'Would you know my name
    If I saw you in heaven?
    Would you feel the same
    If I saw you in heaven?
    I must be strong and carry on'


    [Iemand die toevallig langsloopt ofzo? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Naar lá toilette en dan ff stofzuigen, anders flipt mijn moeder.]

    Leya Eden Barlow
    'Ik denk dat dat inderdaad een goed plan is. Links of rechts?' vraagt hij terwijl hij met zijn hand een kant aanwijst. 'Jij mag kiezen'. Ik grinnik even en denk na. 'Eh, doe maar rechts,' zeg ik uiteindelijk. Ik zeg de paar mensen die er nog staan gedag en duw Taylor zachtjes de rechterkant op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ry schreef:
    (...)

    Ze slaapt op school..


    { Isgoed, dan Jermaine ook.. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nana Shizuko Rose
    Ik had het niet echt door, maar ik begon te grijnzen en mijn hoofdpijn werd een beetje minder. Zwemmen zal me vast wel goed gaan doen, en ik stelde mezelf voor de snelste route te nemen, ook al was die weg dan door de kantine. Waar Alex eigenlijk waarschijnlijk zou zijn, echter maakte het mij op dit moment niet uit.
    Met dezelfde grijns haastte ik me over het grasveld naar de kantine, stormde de kantine is, zag daar tot mijn verbazing – en grote ergernis – Amen staan, samen met Cheryl, maar ik rende toch de grote kantine door en deed net alsof ik ze niet zag. Zo snel als ik kon haastte ik me en sloeg de kantine deur toen hard open en dicht, daarna liep ik naar een lift en drukte op het knopje naar boven. Toen ik eenmaal boven aangekomen was, rende ik naar mijn kamer en kleedde mijzelf om in mijn bikini.


    Quiet the mind, and the soul will speak.