• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Oh, btw, voor de mensen die op school slapen, ik denk dat je wel een eigen kamer mag, hoor, aangezien niet veel mensen van deze RPG op school slapen en er een hele bovenverdieping en zo is, haha ^^
    Je kunt de kamers wel naast elkaar hebben?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Hou jij je mond eens meneertje," Zeg ik overdreven serieus tegen hem. "Ik ga de wereld veroveren met míjn mode en daar zul jij ook in lopen!' Met een grijns draai ik me weer naar haar toe. This is a girl I like. 'Pas maar op, ik hou je eraan en dan zit je aan me vast,' gaat ze verder.
    'It couldn't please me more, Than to see you cling, To the pineapple I bring. oh it couldn't please me more,' zing ik zachtjes als antwoord op haar laatste zin. Cabaret, één van mijn favoriete Broadway musicals.
    Vervolgens stormt Nana binnen. Zo snel als dat gebeurt, verdwijnt ze ook weer. Ze heeft een geërgerde blik in haar ogen en doet alsof ze ons niet zag. Ze was écht pissig op me. Even voelde ik me schuldig, onzeker, maar dat schudde ik weer van me af. Nu was niet de tijd voor moodswings. Ik begeleid Cheryl de kantine weer uit en ga richting het officiele mode lokaal.
    'En als dat het geval is, schat,' begin ik, als antwoord op haar commentaar over haar wereld veroverende creaties, 'Hoop ik je inderdaad aan de top te zien.' Ik knipoog en glip het modelokaal binnen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 16:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    [Oh, btw, voor de mensen die op school slapen, ik denk dat je wel een eigen kamer mag, hoor, aangezien niet veel mensen van deze RPG op school slapen en er een hele bovenverdieping en zo is, haha ^^
    Je kunt de kamers wel naast elkaar hebben?]


    Noow D: Chay wil met Jer XD]


    El Diablo.

    [Lizz, ik had wat geschreven voor jullie.. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (ik zag het, wacht o.o)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ry schreef:
    (...)

    Noow D: Chay wil met Jer XD]

    [Als jullie dat persé willen, zijn jullie een uitzondering. :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [fixed it. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Diana Grace Anderson

    Nadat alles weer netjes was ingepakt, sloot ik de koffer en slenterde ermee naar binnen.
    Ik kwam aan een balie, waarvan ik dacht dat het een secretariaat moest zijn en liet de koffers los.
    "Hallo?" Riep ik nieuwsgierig toen er niemand te zien was. "Is er iemand?"
    Voorzichtig leunde ik een beetje naar voor maar er was niemand te zien.
    "Fijn." Zuchtte ik vermoeid.
    Net op dat moment hoorde ik de prachtige klanken van een piano, wat al snel werd gevolgd door een mannelijke zangstem.
    Ik liet mijn koffers voor wat ze waren en wandelde nieuwsgierig in de richting van het geluid.
    Nadat ik de deur van een lokaal een klein beetje opendeed zodat ik naar binnen kon kijken, verscheen er een kleine glimlach op mijn gezicht.
    Het was werkelijk mooi.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jermaine

    Nadat we de nieuwe leerlingen een beetje rondgeleid hebben mochten we weg. Ik liep met een groep meisjes uit mijn klas mee naar de kantine. Ik sms Chayenne.

    Sms:
    Where are you?
    k zit in de kantine!
    x


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ze duwt me een kant op en ik grinnik, 'Ik kan al zelf lopen hoor,' zeg ik en begin naast haar te lopen. Als we de rechter kant uit lopen zie ik van alles en nog wat, van auditoriums tot fotostudio's en van Danszalen tot theaterzalen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    Ik krijg opeens een sms binnen, en snel pak ik mijn BlackBerry.
    Where are you?
    k zit in de kantine!
    x

    Ik grinnik kort en stuur een sms terug.
    In de kamer, kom eraan!
    xo

    ik verstuur het snel, en ren dan richting de kantine.


    El Diablo.

    Leya Eden Barlow
    'Ik kan al zelf lopen hoor,' grinnikt Taylor. We lopen wat rond en ik merk op dat er echt veel verschillende lokalen en ruimtes zijn. Ik fluit zachtjes. Het heeft vast behoorlijk wat gekocht om dit gebouw te bouwen. 'Wat voor een soort films wil je eigenlijk gaan regisseren?' vraag ik aan Taylor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander

    Toen ik het liedje uitgespeeld had begon ik aan een liedje wat ik kortgeleden gehoord had en al een tijdje wouw spelen, ik begon met de intro en song erbij :
    'Its a new World, it's a new start
    It's a live, i's a feeling of Young hearts
    It's a new day, it's a new plan
    I've be waiting for you, here I am'


    toen ik de tekst kwijt was haalde ik mijn vigers van de toetsen en keek zuchtend het lokaal door, in de deuropening zag ik iemand staan, maar ik kon niet presies zien wie, 'Hallo?' Vroeg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jermaine

    Mijn iphone trilt en ik haal hem uit mijn zak. Smsje van Chay.
    Ik leg mijn iphone op tafel en drink mijn cola op. In de verte zie ik Chayenne al aan komen rennen. Ik sta op en gris mijn tas en iphone van tafel. Ik zeg gedag tegen de meisjes uit mijn groep en loop richting Chayenne.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:01 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Leya fluit wat en ik knik instemmend, 'Wat voor soort films wil je eigenlijk gaan regisseren?' vraagt ze dan. Ik kijk haar aan en begin dan met praten, 'Van alles en nog wat, ik heb niet echt een bepaald genre,' leg ik uit. 'Ik vind het leuker én interessanter om qua films een brede regisseur te zijn,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.