• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Talisman schreef:
    (...)
    [Zat ze niet in dat groepje?]


    Ja (cat)


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Begrijpelijk,’ zei hij met een kleine glimlach op zijn gezicht, ‘kan ik je niet weer vrolijk maken?’ Zijn grijns was moeilijk te missen, aangezien ik net naar een Amen-gast had gekeken die wel 24/7 die grijns op zijn gezicht leek te zitten.
    Ik kon er niets aan doen dan gelijk te grommen. ‘Haal die grijns van je gezicht, Alex,’ sprak ik gelijk direct naar hem, ‘Niet aan wat jij denkt zal me kunnen opvrolijken, ik wil die grijns gewoon van zijn gezicht afsmeren.’
    Het is maar dat hij me op weg zal helpen naar mijn droom, anders had ik het inderdaad allang gedaan. Nog even en er klopte een ader op mijn voorhoofd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Escritura schreef:
    (...)

    Amen is lief. (cat) He's just flirty. But he can be sweet. Be nice to my baby.


    Yeah.. maar het enigste dat Alex zich op dit moment even kan herinneren is dat hij voor hem niet erg aardig lijk.. but it can change if he meets him ^^

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 16:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    LikeAWeasley schreef:
    [ waar kan James naartoe? (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TheRumIsGone schreef:
    (...)

    Yeah.. maar het enigste dat Alex zich op dit moment even kan herinneren is dat hij voor hem niet erg aardig lijk.. but it can change if he meats him ^^


    *Sterft*

    Als hij hem vleest? (cat)
    Meat = Vlees
    Meet = ontmoeten

    (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    *Sterft*

    Als hij hem vleest? (cat)
    Meat = Vlees
    Meet = ontmoeten

    (cat)


    Haha.. Iriteerd jouw het oook mateloos als iemand verkeert engels praat?
    Sorry perongeluk een a ingedrukt ;P


    Don't be like the rest of them, darling

    Ry schreef:
    (...)

    Ja (cat)

    [Hm, ik weet niet precies wat er gebeurd is, maar misschien moet je maar gewoon wat schrijven en iemand anders meeten? ^^ Dat werkt altijd!
    & Lizz, hij is inderdaad wel lief ja, maar heel erg flirterig en érg zelfverzekerd, waardoor Nana dus ontploft ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Hmm, weet je de weg al?' vraagt Taylor. 'Welke opleiding doe je dan?' vraagt hij erachteraan. 'Eh, mijn moeder wil dat ik voor modellenwerk ga maar daar heb ik echt niks mee. Ik ga voor zang en dans, maar vooral zang,' antwoord ik. 'Wat doe jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alexander

    'Sorry' Zij ik terwijl ik probeerde niet te grijnzen, wat aardig lukte en mijn gezicht weer neutraal stond 'Als ik je niet kan helpen zal ik je niet langers storen' zij ik en draaide me om en verdween door een deur opweg naar de kantine.


    Don't be like the rest of them, darling

    [ In de story staat er één foutje bij ehh Liberty's Bio het is 10 minuten oudere broer Taylor Nathaniel Ramirez XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Nee, ik woon verderop in Manhattan," Legt hij uit met een grijns. Ik begin het enigszins eng te vinden. Ik heb nog niemand meegemaakt die me zo kort kende, zó vriendelijk en flirterig tegen me is. Je kan altijd een kamer aanvragen op de campus. Of bij mijn intrekken," opnieuw kan ik aan zijn grijns zien dat hij het niet meent. Aan de ene kant ben ik er wel blij mee, maar op zich.. Misschien kan het gezellig zijn?
    "Okay, dat daar is de grote bibliotheek, met daarnaast het straflokaal, en het auditorium. Achterin ergens zit nog en acteer lokaal, maar ja," Ongeïnteresseerd haalt hij zijn schouders op. Vrijwel direct komen er twee vragen boven.
    "Heb je wel eens in het straflokaal gezeten?" Vraag ik aan hem. "En waarom doe je zo gemakkelijk over het acteerlokaal?" Vervolg ik mijn tweede vraag. Ondertussen lopen we verder en Amen gaat verder met de rondleiding.
    "Dit is het tweede acteer lokaal, met daar een buitenhuisje. Je zult er in de zomer vaak zitten tijdens je doelessen of weet ik veel," Ik kijk hem aan.
    "Vind je acteren niet leuk, of zo?"
    "Of met mij, natuurlijk," Vervolgt hij. "Anyway, daar ligt het zwembad, waar ik je hopelijk veel zal zien, met daarachter het sportveld," Serieus, deze jongen begint één grote puzzeldoos te worden! Er is geen draad meer aan vast te knopen. Dat flirten.. zo overdreven heb ik het nog nooit iemand zien of horen doen.
    We komen aan bij de kantine en hij houdt de deur voor me open. Typisch, hoe kan het ook anders.
    "En dit is de beruchte kantine,"
    "Nou, zo berucht ziet het er niet uit, hoor," Lach ik.

    Elianne Ever Jhonson

    Samen met Hailey ga ik aan een tafel zitten in een hoek en kijk om me heen,
    er waren best wel veel mensen in de kantine en ik kende bijna niemand, iets wat ook één voordeel had, niemand kende mij

    {Iemand zin om met Elianne te praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    'Ik breng alvast mijn tas naar mijn kamer' zeg ik, en loop weg. Ik loop de trappen op zodat ik bij de slaapkamers kom. Ik zoek die van Jermaine en mij op, en eenmaal gevonden laat ik me neervallen op een bed. Snel pak ik wat dingen uit mijn tas, en ga dan met mijn Ipad op twitter.

    [Iemand Chay meeten? (cat)]


    El Diablo.

    xHeavenlyx schreef:
    Leya Eden Barlow
    'Hmm, weet je de weg al?' vraagt Taylor. 'Welke opleiding doe je dan?' vraagt hij erachteraan. 'Eh, mijn moeder wil dat ik voor modellenwerk ga maar daar heb ik echt niks mee. Ik ga voor zang en dans, maar vooral zang,' antwoord ik. 'Wat doe jij dan?'


    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik kijk haar aan en grinnik even, 'Regisseur en Script schrijver, alleen focus ik me meer op het regisseren van films dan de scripts schrijven. Al vind ik schrijven erg leuk,' Zeg ik dan en knik goedkeurend nadat ik mijn verhaal heb verteld.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [@Ry James ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer