• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nana Shizuko Rose
    Dit keer was hij diegene die de deur dichtsloeg en de lichten aangooide, iets wat me eigenlijk deed glimlachen – op een sadistische manier. ‘En ik meen het, Nana. Dump the attitude. Als je een probleem met me hebt kun je dat zeggen, in plaats van dit.’ Toen ik dit hoorde, kon ik het niet laten echt te lachen en hem hierna aan te kijken alsof hij net een grapje had verteld in plaats van iets dat hij meende.
    ‘Zoals u wilt, Meneer Elyon,’ Ik liep met mijn armen over elkaar en mijn rug recht naar hem toe, terwijl ik hem nog steeds aankeek. ‘Ik heb een probleem met hoe je mij – of enig ander meisje – altijd “schat, “liefje,” en zo noemt, je kunt ons gewoon bij onze naam noemen. Daarvoor hebben we die toch gekregen, of niet dan? Ten tweede,’ Ik telde het plagend op, op mijn vingers en keek hem nu wat uitdagender aan, terwijl ik steeds dichterbij hem kwam. Nu was ik nog maar een paar stappen van hem verwijderd.
    ‘Flirt je met iedereen, of heb je gewoon aandacht te kort? Geen zorgen, ik heb je voor bijles gevraagd omdat ik wel degelijk denk dat je me kan helpen,’ Ik stond nu dichtbij hem en keek hem vanonder mijn wimpers aan, dit keer sprak ik langzaam en duidelijk. ‘ik doe alles voor mijn droom.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'jouw big boys? Altijd' lach ik. Ik ga naast hem staan, en wacht tot hij gaat. 'Vraag me trouwens niet waarom ik naar heel veel parfum ruik' zeg ik droogjes.


    El Diablo.

    Nevil Hamilton
    "Dus je heet Elianne," ik richtte me tot het meisje. "Mooie naam. Het schrijflokaal? Dus je bent schrijfster? Nice. Wat voor iets doe je dan schrijven? Muziek stukken, scripten, lyrics, verhalen?"
    Ik deed mijn rugzak op mijn rug.
    "Follow the leader!" riep ik naar de twee meisjes. Ik liep langs de opnamestudio en langs het zanglokaal.
    "Here it is. Het schrijflokaal."
    Ik opende de deur.
    "Na u."


    Me so good.

    Christian Hamilton
    "Vraag me trouwens niet waarom ik naar heel veel parfum ruik," zei Chay.
    Ik ging naast haar lopen en rook aan haar hals.
    "Zo. Jij hebt flink parfum gespoten."
    Ik wapperde met mijn hand langs mijn neus om de sterke geur te verdringen.
    "Maar het ruikt héerlijk. Waarom ruik je zo naar parfum?" vroeg ik plagend.


    Me so good.

    Hailey
    Ik liep naar binnen, mij boeide dit lokaal niet zo, ik had niets met schrijven. Ik ging aan een tafel zitten en las het smsje van mn vader dat de pijl en boog onderweg waren. 'he Elianne, het is onderweg, het zit nu in het vliegtuig' zeg ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Dankje' antwoord ik droogjes. 'En je weet hoe het afloopt als je met Jermaine Douglas in gaat' grinnik ik. Ik zag het sportveld al, en liep rustig verder.


    El Diablo.

    Alexander

    'sja.. Als je mijn hand breek kun je en een hele tijd mij niet meer spelen en zal je toch echt een andere leraar moeten zoeken' zeg ik grijnzend, 'wat valt er nog we leren, nou les 1 niet de handen van de leraar breken want dan krijg je problemen, maar dat wist je al' zeg ik grijzend


    Don't be like the rest of them, darling

    Ry schreef:
    Chayenne

    'Dankje' antwoord ik droogjes. 'En je weet hoe het afloopt als je met Jermaine Douglas in gaat' grinnik ik. Ik zag het sportveld al, en liep rustig verder.


    { Heheh, Jermaine is zo'n leuk karakter om te spelen :3 }

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 22:41 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Space schreef:
    (...)

    { Heheh, Jermaine is zo'n leuk karakter om te spelen :3 }


    [Weet ik toch:Y)]


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    Stilletjes, met een emotieloze blik in mijn ogen, luister ik naar Nana. Als ze klaar is met het eerste punt komt er een kleine glimlach op mijn gezicht, snel en vaag. Kinderachtig genoeg telt ze op haar vingers terwijl ze doorgaat naar het tweede punt.
    'Dus eigenlijk heb je gewoon een probleem dat ik met iedereen flirt?' vat ik samen, aangezien eht eerste eigenlijk gewoon onder het tweede viel en ze nu onnodig dramatisch deed. Ik haal mijn schouders op.
    'Ten eerste noem ik niet alleen de meisjes liefje of schatje. Dat doe ik bij jongens net zo goed.' Als ze me interesseerde tenminste.
    'Ten tweede, - Oh, wacht, je verwacht toch niet dat ik ook op mijn vingers ga tellen, hé? Ik verwacht dat je wel slim genoeg bent om me te volgen zonder hand gebaren.'
    Ik trek een wenkbrauw op. Mijn pupillen zijn wat groter, ik haate confrontatie. Maar met de manier waarop ze tegen me deed was dit helaas nodig. ik rkeeg zelfs steken in mijn borstkas er van.
    Dat was nog iets wat bij mijn extra-emotionele gedachtegang hoorde. Urgh.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Elianne Ever Jhonson

    'ik wil senario schrijfster worden' legde ik aancNevil uit terwijl ik het schrijf lokaal bekeek, het werd ook deel eens tijd dat ik wat zei, ik was het gewoon niet gewent om veel te praten. Ik hoorde dat Heiley zei dat de bogen onderweg waren en kon een glimlach niet onderdrukken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nevil Hamilton
    Elianne vond dit lokaal blijkbaar geweldig terwijl Hailey er neits aan vond.
    "Ik moet nu weg, maar ik spreek jullie nog wel een keer. Bye!"
    Ik liet de twee in het schrijflokaal achter en liep naar de opnamestudio. Ik pakte een gitaar en begon te oefenen. Op een gegeven moment begon ik er een beetje bij te neurien. Het was jammer dat ik niet met een mooie stem was geboren. Een aparte stem had ik wel, alleen als ik zong was het knettervals. Ik begon een langzaam deuntje te spelen en merkte hoe ik er zelf kalm van werd.

    Christian Hamilton
    Ik schudde lachend mijn hoofd.
    "No way dat ik ooit met jou én Jermaine naar de Douglas ga, weet ik dat ook weer!"
    Ik begon langzaam te hardlopen en keek naar Chayenne die mijn voorbeeld volgde. Het sportveld bestond uit een voetbalveld met daaromheen een hardloopbaan. Ik was hier bijna iedere dag te vinden. Ik moest aan mijn lichaam werken..
    "Komop!" zei ik terwijl ik dit rondje zonder moeite rende. Chay leek wat meer moeite te hebben met het rennen.
    "Come here cutie," zei ik terwijl ik onder het rennen haar beet pakte en over mijn schouders gooide.
    Ik lachtte om haar spartelende benen.

    [Chris is such a tease :Y)]


    Me so good.

    Dwayne Renolds

    Nadat Nana uit het zicht was verdwenen, zwom ik naar de kant en hees mezelf uit het water.
    Toen ik uit het zwembad was, gleden mijn ogen automatisch naar beneden en merkte ik dat mijn broek tegen mijn benen plakte.
    "Fantastisch." Mompelde ik droog.
    Ik liep weg van het zwembad en liep het gebouw in om naar mijn kamer te gaan, hierbij liet ik een heel nat spoor achter maar dat kon me niets schelen.


    [Wie wilt hem meeten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    Ik zuchtte even onder het rennen, ik was altijd al slecht met sporten. Behalve vechtsporten en basketbal dan. Opeens voelde ik dat Chris me optilde, en ik lachte. 'Zo gaat het wel makkelijker.' grinnik ik.


    El Diablo.

    [Daarom is Chris zo leuk :Y) ]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    El Diablo.