• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I'm back. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Story: RPG Eindelijk klaar, pfffoeh!

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 16:00 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ waar kan James naartoe? (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amen R. Elyon
    'Maar natuurlijk, meneer,' glimlacht ze. Oh, vriendelijk? That is something I like.
    'Well follow me, follow me,' zing ik met een grijns in een iets lagere stem dan normaal, waarna ik het podium weer afspring en buig. ik begeleid Cheryl de deur weer uit .
    'Verblijf je op campus of woon in de stad, babe?' vraag ik ondertussen. ik ben een van de weinige die in de stad zelf woont, bij mijn moder en vader en mijn irritante kleine zusje. Ik weet dat ik nu wel nieuwsgierig voerkom, maar na het grote vraagteken van Nana, kon je het me niet echt kwalijk nemen. ze maakte me nerveus. Maar daat had ik al een plannetje voor.

    [mijn laatste bericht]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Amen R. Elyon
    'Maar natuurlijk, meneer,' glimlacht ze. Oh, vriendelijk? That is something I like.
    'Well follow me, follow me,' zing ik met een grijns in een iets lagere stem dan normaal, waarna ik het podium weer afspring en buig. ik begeleid Cheryl de deur weer uit .
    'Verblijf je op campus of woon in de stad, babe?' vraag ik ondertussen. ik ben een van de weinige die in de stad zelf woont, bij mijn moder en vader en mijn irritante kleine zusje. Ik weet dat ik nu wel nieuwsgierig voorkom, maar na het grote vraagteken van Nana, kon je het me niet echt kwalijk nemen. Ze maakte me nerveus. Maar daar had ik al een plannetje voor.


    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Wel follow me, follow me," Zingt hij met een grijns, springt van het podium en buigt. Hij loopt richting de deur en ik volg hem. "Verblijf je op de campus of woon je in de stad, babe?" Vraag hij.
    Even kort haar ik mijn schouders op. "Ik weet het nog niet," Begin ik en zucht even. "Ik woon best ver van de campus en moet hier iedere dag met de trein heen," Vertel ik tegen hem. "En jij? Slaap jij hier op de campus?" Hij lijkt me een vrij relaxed type. Daar hou ik wel van. Zelf ben ik ook relaxed. Ik heb niet snel stress, net als mijn moeder. Wat lijk ik toch veel op haar! Ik grijns even volg hem door de gang.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Hmm… Met mij is alles goed, maar ik denk dat ik die vraag aan jou moet stellen, want je lijkt niet in een opperbest humeur,’ Zegt hij en ik kijk hem nog steeds op hetzelfde geïrriteerde manier aan. ‘Nee goh,’ mompel ik, alsof niemand dat kon zien…
    Al had hij wel gelijk dat het niet aan hem lag, dus keek ik hem wat milder aan, waarna ik vroeg, ‘Amen…’ Hoe heet hij nu ook alweer? ‘Amen Elyon, ringt er een belletje bij die naam?’ Zo ja, hij is de reden van dit gedrag van mij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Trouwens, voor diegene die slapen in de school, moeten naar de bovenste verdieping! Want daar zijn de slaaplokalen.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Heeft iemand nog tegen Chay gepraat of?]


    El Diablo.

    Ry schreef:
    [Heeft iemand nog tegen Chay gepraat of?]

    [Zat ze niet in dat groepje?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    TheRumIsGone schreef:
    Elianne Ever Jhonson

    'Hmm.. Oke' Zeg ik dan, veel kon ik er niet meer tegeninbrengen, het liefst had ik me verstopt in een hoekje met een paar vellen papier om op te kunnen schrijven inplaats van gedwongen te worden om naar een overvolle kantine.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexander

    Amen.. Die kende ik nog volgensmij, en voor zover ik wist was hij inderdaad iemand waar je goed boos van kon worden 'Begrijpelijk' Zij ik terwijl er een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen, 'Kan ik je niet weer vrolijk maken?' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Nee, ik woon verderop in Manhattan,' leg ik uit met een grijns. Ze moet dus buiten de stad wonen als ze met de trein komt... Ik voelde me een stuk relaxter nu ik informatie kreeg.
    'Je kan altijd een kamer aanvragen op campus. Of bij mij intrekken,' grap ik met een grijns.
    Ik begeleid haar het zang en schrijf lokaal uit. We staan nu op campus, gelukkig was eht eenw arme dag.
    'Okay, dat daar is de grote bibliotheek, met daar naast het straflokaal, en het auditorium. Achterin ergens zit nog een acteer lokaal maar ja.' Ik haal mijn schouders op. acteren had ik vorig jaar emt gemak geleert, geperfectioneerd. ik loop langs eht lokaal waar we ent uitkwamen. Er zat nog een gebouw aan vast, het tweede acteer lokaal.
    'Dit is het tweede acteer lokaal, met daar een buitenhuisje. Je zult er in de zomer vaak zitten tijdens je mdoelessen of weet ik veel.' Ik grijns even en haal mijn schouders op.
    'Of met mij, natuurlijk. Anyway, daar ligt het zwembad, waar ik je hopelijk veel zal zien, met daarachter het sportveld.' Vervolgens hou ik de kantine deur voor haar open.
    'En dit is de beruchte kantine.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    'yeah super!' riep ik vrolijk en we liepen naar de kantine. We kozen beide een plekje uit dat achteraan in een hoek zat.

    [sorry dat dit een kort stukje is maar ik moet gaan, ben er vanavond weer]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xHeavenlyx schreef:
    Leya Eden Barlow
    'Aangenaam,' zegt Taylor en hij neemt mijn hand aan, 'Ja ik ben nieuw, tenminste wel op deze school. Niet met mijn opleiding,' voegt hij er aan toe waarna hij mijn hand weer loslaat. 'Ik ben met beide nieuw, nouja een soort van dan,' zeg ik schouderophalend.


    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Hmm, weet je de weg al?' vraag ik dan. Misschien kan ze me de weg wijzen? 'Welke opleiding doe je dan?' vraag ik toch geinteresseerd. Ik kijk de groep langs en zie dat er eigenlijk best weinig nieuwelingen zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    TheRumIsGone schreef:
    Alexander

    Amen.. Die kende ik nog volgensmij, en voor zover ik wist was hij inderdaad iemand waar je goed boos van kon worden 'Begrijpelijk' Zij ik terwijl er een kleine glimlach op mijn gezicht verscheen, 'Kan ik je niet weer vrolijk maken?' Zeg ik grijnzend.


    Amen is lief. (cat) He's just flirty. But he can be sweet. Be nice to my baby.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.