• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Waiitt, Liberty is ook in de muziekdinges achter een piano wat aan het spelen, ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zijn vast meerdere lokaalen toch? XD.. ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    Ik ren naar Jermaine en geef hem snel een knuffel. 'Hoe was je les?' vroeg ik als ik hem loslaat. Ik kijk even kort naar mijn nagels. 'En heb je toevallig nagellak bij je?'


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    Ik haalde een strandjurk uit mijn kast en deed deze aan, deed slippers aan en liep toen de kamer weer uit, waarna ik weer in de lift ging staan. Voor even keek ik naar beneden, de grond leek nu opeens heel interessant en mijn vingers die met elkaar frunnikten ook.
    De lift ging open met een ‘ting’ geluidje en haalde me eveneens uit mijn gedachten, terwijl ik door de gangen liep met mijn rug recht en mijn blik recht voor me, voelde ik me nog steeds onzeker. Iedereen liep van me weg, niemand wilde wat te maken met me hebben, misschien hadden ze nog gelijk ook.
    Ik was zo in gedachten geweest dat ik niet merkte dat ik alweer bij het zwembad stond en ik dwong mijzelf met een glimlach op mijn gezicht mijn slippers en jurk uit te doen en toen in het water te duiken. Het water was koel, maar goed genoeg voor mij op temperatuur, aangezien het vandaag best warm was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    IHeartMusicc schreef:
    [ Waiitt, Liberty is ook in de muziekdinges achter een piano wat aan het spelen, ;o ]

    [Er zijn meerdere. (: ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    Met een lichte blos op de wangen duwde ik de deur helemaal open.
    "Hey." Zei ik beschaamd omdat ik zonet betrapt was op gluren. "Het was niet mijn bedoeling om...Ik hoorde je spelen en het was mooi."
    Ik deed een stap naar voor zodat ik in het lokaal stond.
    "Het trok mijn aandacht." Gaf ik toe terwijl ik eventjes over mijn neus wreef. "Ik ben Diana of Dee voor de vrienden, aangenaam."
    Met een opgewekte glimlach wandelde ik naar hem toe zodat ik hem wat beter kon bekijken omdat het vanuit de deuropening moeilijk te zien was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Ohh okee ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wie wil er met Nana meeten zometeen? :3]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    Ik knik even, en haal het flesje nagellak uit mijn tas. Het was een gele van catrice, geel stond haar leuk vond ik. "Altijd Chay, er kunnen altijd noodgevallen met nagellak zijn.." Mompel ik. Nee, ik kocht geen make-up voor mezelf maar meer voor Chay en mijn studie. En nagellak kan gewoon altijd handig zijn. "En mijn les was wel oke, nieuwe leerlingen enzo." Mompel ik afwezig. "En die van jou?"


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Dwayne wil wel? Hij is alleen op zijn kamer I'm afraid...Waar is Nana?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leya Eden Barlow
    'Van alles en nog wat, ik heb niet echt een bepaald genre. Ik vind het leuker én interessanter om qua films een brede regisseur te zijn,' zegt Taylor. Ik knik begrijpend. 'Dat is wel logisch ja,' zeg ik glimlachend. 'Wat vind je zelf dan het leukste genre om naar te kijken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chayenne

    'Gaat wel, zoveel nieuwe die geen neptraantje konden laten' zucht ik, ondertussen ga ik aan een tafel zitten. 'Ik wil shoppen' grinnik ik, en begin met mijn nagels. 'Mijn creditcards heb ik bij me' mompel ik erachteraan. Ik laat mijn eerste hand drogen, en ga snel verder met mijn andere.


    El Diablo.

    Alexander

    Ik grijnsde, 'Hoi Dee, Ik ben Alex' Groete ik haar grijnzend, en zag dat ze naar me toe kwam lopen zodat ik haar ook beter kon bekijken, 'Wat voor richting doe je?' Vraag ik haar nieuwschierig.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik denk even na en hmm wat, 'Heb ik niet, ik denk dat dat deels ook de reden is dat ik een breed genre heb qua regisseren.' denk ik dan. 'En jij dan? Jou zangstijl?' vraag ik dan geinteresseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jermaine

    Ik knik heftig. "Ik moet echt nieuwe sjaals hebben!" Zeg ik opgewonden. Ik pakte mijn creditcard en zwaaide ermee. Mijn ouders waren niet de armste gelukkig. "Zullen we zo maar gaan dan, als je nagels klaar zijn?" Zeg ik zachtjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.