• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Stuur ik net CHay naar hem toe, moet hij al naar Cheryl XD ]


    El Diablo.

    Amen Raphael Elyon
    'En wat nou als ik nu even bij Dwayne wil blijven, Elyon? Amen Elyon, ik heb hem gevraagd of hij mij bijles wilde geven. Ik bedoel, heb je geen betere dingen te doen, met andere mensen te flirten en te slijmen?’
    Okay, gewoon rustig blijven. je zal vast die hatelijke toon op de een of andere manier verdient hebben. al zou ik niet weten hoe...
    'Dan blijf je hier en verspil ik mijn tijd er niet aan,' antwoord ik rustig. De gast naast haar negeerde ik. hij was knap maar iets te onschuldig. Niet echt interessant. Snel draaide ik me om.
    'Maar als je je gedachten veranderd en de attitude het raam uit keilt, ben ik in het auditorium.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hailey
    'Elianne wil graag het schrijflokaal zien' zeg ik terwijl ik naar haar kijk. Ze was echt nog meer verlegen dan ik dacht, ze had nog niets gezegt. Daar help ik haar nog wel overheen, maar eerst een beetje wegwijs worden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Diana Grace Anderson

    "Ik zal mijn best doen om niets te breken." Lachte ik. "Maar ik beloof niets."
    Mijn aandacht ging weer naar de piano terwijl ik de centrale C even indrukte om te horen hoe hij klonk.
    "Ok, nu weet ik dus ook hoe hij klinkt." Ik beet even op mijn onderlip en keek Alex weer aan. "Wat valt er nog te leren?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dwayne Renolds

    "Is hij altijd zo het zonnetje in huis?" Vroeg ik spottend terwijl ik zijn bewegingen volgden. "Of alleen deze keer?"
    Ik maakte een afkeurend geluidje en keek Nana weer aan.
    "Waarom vroeg je bijles?" Vroeg ik iets ongelovig. "Je zingt toch geweldig."
    Mijn armen liet ik naast me vallen in het water en pas nu drong het tot me door dat ik nog altijd in mijn trainingsbroek stond.
    Niet dat het veel uitmaakte, maar het was me alleen ontgaan doordat ik het naar mijn zin had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Laat hem maar praten met Chay, ik moet toch afsluiten.]

    Christian Hamilton
    "Hé Chay!" zei ik.
    Ik pakte haar bij haar kin vast en kneep in haar wangetjes.
    "Wat ben je toch een schatje," grinnikte ik. "Maar eh, ik ga mijn big boys trainen."
    Met 'big boys' bedoelde ik mijn spieren.
    "Heb je zin om te komen kijken?" vroeg ik poeslief.
    Ik vond het altijd wel leuk om de ladies een beetje te teasen. Ik spande mijn armspieren aan.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 22:29 ]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    Wat ik zei kwam, merkte ik, nogal jaloers over, al had ik geen idee hoe dat kwam.
    ‘Dan blijf je hier en verspil ik mijn tijd er niet aan,’ antwoordde hij rustig, té rustig voor mijn doen. Hij draaide zich snel om. ‘Maar als je je gedachten veranderd en de attitude het raam uit keilt, ben ik in het auditorium.’ Ik gromde hoorbaar toen hij dit zei, het leek een beetje op een wolvengrom.
    ‘Is hij altijd zo het zonnetje in huis? Of alleen deze keer?’ Met een kleine glimlach zei ik tegen hem, ‘Alleen als hij met mij praat, ik breng het beste in mensen naar boven waarschijnlijk,’ Grinnikte ik.
    ‘Waarom vroeg je bijles? Je zingt toch geweldig.’ Ik haalde mijn schouders op. ‘Zo is het leven, het kan steeds beter en beter.’
    Toen ging ik het zwembad weer in. ‘Elyon!’ riep ik hard, zodat hij het kon horen, terwijl ik naar Dwayne zwom, hem een klein kusje op zijn wang gaf en toen het zwembad uitklom en mijn slippers en jurk weer aantrok. ‘I gotta go, I see ya later, Dwayne.’ Ik blikte hem een ongemakkelijke ‘vergeef mij’ blik toe en liep toen grommend en geïrriteerd naar Amen. ‘Fijn zo? Ben je nu blij?’ Ik liep hem echter voorbij naar het auditorium. Ik wist eigenlijk niet eens waarom ik Dwayne een kusje op zijn wang had gegeven, dat deed ik anders nooit en dat wilde ik ook nooit... Het zou vast een reden hebben, dat heeft het altijd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'ik hou ook van jouw hoor' roep ik hem droogjes na. Ik kijk even naar mijn nagels, ik zucht. I'm alone, again..


    El Diablo.

    [Moet ik m'n post aanpassen? Zegt het maar (:]


    Me so good.

    [Oké =P ]


    El Diablo.

    Jermaine

    De theorie was saai, herhaling over verschillende technieken van blush aanbrengen. Niks spannends, ik had beter in de stad kunnen blijven. Ik zak onderuit en mijn gedachten dwalen af. "Jermaine, blijf jij er ook even bij?" Zegt Xandra ongeduldig. Ik schiet overeind. "Tuurlijk.." Zeg ik met een licht piep stemmetje.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    RPG O3
    Pas in posten als deze vol is!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Elyon!' Precies zoals ik voorspeld had. ik draaide me terug, zag nog net hoe ze Dwayne een kusje op de wang gaf, en naar me toe rende.
    'Fijn zo? Ben je nu blij?'
    'Ectatic,' antwoorde ik licht sarcastisch. Ze liep me voorbij,h et auditorium in. ik sloeg de deur achter ons dicht en gooide de lichten aan.
    'En ik meen het, Nana. Dump the attitude. Als je een probleem met me hebt kun je dat zeggen, in plaats van dit.'
    Het kwam er een beetje geforceerd kwaad uit. Niet dat ik kwaad was en ik zou het nooit van mijn leven toegeven, maar het was pijnlijk.
    Omdat ik veel te emotioneel was dan goed voor me was. En ik haate het.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @brutus reageer je zo even op Hailey? :p ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”