• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dwayne Renolds

    "Dan kom je vast in alle dagbladen met één of ander model dat per toeval mijn naam draagt." Grapte ik. "Maar dan wil ik wel dat je een liedje voor me schrijft."
    Lachend trok ik mijn neus op en genoot ervan om haar te zien lachen.
    "Ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik je zie lachen meid." Merkte ik vrolijk op. "Je moet meer lachen, het staat je goed."
    Ik rekte me even uit in het water en zwom snel even heen en weer zodat ik niet zou afkoelen.
    Vlak voor Nana hield ik halt en keek haar met grote, fonkelende ogen aan.
    "Zing eens wat voor me...Ik wil horen hoe het klinkt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Hé," Hoor ik iemand zeggen. Ik draai me om en zie dat er en meisje op ons afloopt. "Alles goed?" Vraagt ze. Ik knik even kort.
    "Hey, schat," Begroet Amen haar. "Uh, dit is het nieuwe modepopje, Cheryl," Wauw, wat een enige manier om me voor te stellen. Ik kijk even naar Amen.
    "Noem mij nog één keer modepopje en ik pak je," Waarschuw ik hem. Het is niet heel serieus bedoelt, maar dat maakt me niet uit.
    "Ik ben dus Cheryl," Zeg ik tegen het meisje.
    "Hoi Cheryl," Begroet ze me. "Ik ben Grace Harper, ik wil scriptschrijver en het liefst ook regisseur worden. Bevalt het hier een beetje?" Ik knik.
    "Het is hier echt fantastisch," Zeg ik tegen haar. Eigenlijk wil ik nog beginnen over Nana, maar ik laat het achterwege. Ik hoop dat die de volgende keer normaal doet.
    "Ik ben hier om mode te studeren, ik wil graag modeontwerpster, styliste of model worden," Vertel ik. "Ik wil ook graag kostuums of filmkleding gaan ontwerpen,"

    Jane
    'We zagen toch geen pijl en boog? Ik kan zo mijn vader bellen of hij er een opstuurd en dan hebben we er morgen twee, voor ieder een!' zeg ik vrolijk. Ik ben benieuw wat ze er van vind, ze zal het zelf ook leuk vinden om het hier ook te kunnen doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    Ik grinnik, en kijk toch. 'Ik ben wel dik, kijk dan' zucht ik, en pak een stuk van mijn buik. 'Moet je kijken' zucht ik.


    El Diablo.

    Diana Grace Anderson

    "Volgens mij.. zit er een boek in mijn tas" Hoorde ik hem zeggen.
    Bij het horen van het woord tas, moest ik meteen weer denken aan mijn koffers die ik in de hal had achtergelaten.
    "Verdorie, Mijn koffers!" Riep ik iets geschrokken en veerde op. "Ik ben zo terug...Mijn koffers staan nog aan het secretariaat."
    Met kleine, sierlijke looppasjes liep ik het lokaal uit en kwam enkele minuten later terug met de twee loodzware koffers.
    "Sorry, ben er weer." Ik liet de koffers los en bekeek mijn handen waar de bleinen duidelijk zichtbaar op waren. "Ik was ze totaal vergeten."
    Haastig ging ik weer op het krukje aan de piano zitten en keek Alex afwachtend aan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jermaine

    Ik zucht. "Ik zou willen dat ik jouw figuur had schat." Ik wijs naar mijn buik. "Ik heb een muffinbuik.." Zeg ik quasi verdrietig en ik trek een pruillip.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:45 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Amen Raphael Elyon
    'Okay, nu jullie dames lekker aan het kletsen zijn,' onderbrak ik snel. Want ja, vrouwen konden echt veel kletsen soms. Geen idee of het zo was met deze twee, maar ik nam geen kansen.
    'Ik moet maar weer eens terug naar de studio.' Ik knipoog naar Cheryl.
    'Die lunch hou je van me te goed, schat.'
    Met die woorden draai ik me om en loop ik langs het zwembad de kantine in, blindelings. Ik moest maar eens kijken of er iets eetbaars uit de keuken te jatten was en daarna terug naar de studio. Ik had nauwelijks geoefend dankzij Nana.

    [Brb ^^ 10 minuutjes.]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Grace Harper
    'Ik ben hier om mode te studeren, ik wil graag modeontwerpster, styliste of model worden.Ik wil ook graag kostuums of filmkleding gaan ontwerpen,' vertelde ze. 'Klinkt leuk,' grijnsde ik, maar daarna raakte ik afgeleid door mijn mobiel. Zoals altijd kon ik een lichte paniek niet tegenhouden, omdat elke keer dat de ringtone aangaf dat mijn moeder belde - zij had een andere ringtone dan bij andere bellers - het kon betekenen dat er iets verslechterd was met mijn vader. 'Grace hier. Is er iets?' vroeg ik, hopend dat het niet zo was.
    'Dag lieverd,' hoorde ik de stem van mijn moeder. Ze had niet gehuild, dus het zou niet zó erg kunnen zijn. 'Er is niets, hoor, maak je maar geen zorgen. Gaat alles goed daar?'
    Nu ik wist dat er niets mis was, ebde de spanning weg en werd zijn plek ingenomen door irritatie. 'Ja, best, maar ik zit op school, weet je wel.'
    'Oh sorry Grace, dat was ik even vergeten. Tijdverschil, hè. Bel je me zo nog even?'
    'Doe ik. Dag mam.' Snel hing ik op en keek toen even verontschuldigend naar Cheryl - Amen was inmiddels weggelopen.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 20:51 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'natuurlijk' zucht ik. Ik doe het pashokje dicht, en kleed me snel om. Daarna loop ik snel naar de kassa waar ik betaal, dan kijk ik naar Jermaine met zijn sjaaltje. 'Ik wacht hier wel' zeg ik, en wijs naar een bankje naast de rijen.


    El Diablo.

    Jermaine

    Nadat ik het sjaaltje heb betaald loop ik samen met Chay naarbuiten. "Parfumerie?" Zeg ik terwijl ik wijs naar de winkel tegenover de H&M.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alexander

    'Haha, nu is het mijn beurt om mijn tassen te vinden' Zeg ik terwijl ik opsta 'Ben zo terug' Zeg ik grijnzend en loop het lokaal uit, na een paar min. had ik mijn tassen gevonden in de gang waar ik eerder stond en sloeg ze over mijn schouder en liep terug, 'Momentje' Zij ik greinden terwijl ik 2 tassen op de grond liet zakken en de kleinste sporttas op de piano neerzette, hij zat bijna helemaal vol met boeken, en ik haalde er één boek uit dat meer gericht was op noten, het boek had ik gekocht voor mijn zusjes toen die wilden leeren spelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elianne Ever Jhonson

    'Leuk' Zij ik glimlachend, het leek me fijn om hier een boog te hebben, ook zodat ik wat te doen had behalve schrijven en soms tekenen, 'Dan leer ik het je wel' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey
    'super vet!' zei ik. 'Ik bel gelijk mijn vader even' Na het gesprek liep ik weer naar Elianne, 'het zou per prive jet hierheen gevlogen worden, morgenochtend zou het hier zijn' Ik ga dus echt leren om pijl en boog te schieten. 'wil jij misschien het schrijf lokaal zien? alles is hier zo mooi! Bij het auditorium hebben ze ook echt een hele mooie piano!' Dat ik even piano kon spelen had mijn humeur duidelijk veranderd, ik was gelijk een stuk vrolijker.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Diana Grace Anderson

    Ik sloeg mijn benen over elkaar zodat ik wat beter zat en keek toe hoe hij een boek uit de tas op de piano viste.
    "Heb je vertrouwen in me?" Vroeg ik lachend. "Denk je dat het zal lukken?"
    Ik bekeek het boek eventjes en besloot dat het absoluut geen kwaad kon als ik het zou proberen.
    Met een sierlijke zwaai gooide ik mijn haren achteruit zodat ze niet in de weg zaten en ademde eens diep in.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    'Is goed' mompel ik, en loop de parfumerie in. Ik ruik honderde verschillende parfums, en ik loop meteen door naar de parfums van supersterren.


    El Diablo.