• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Brutus schreef:
    Nevil Hamilton
    "Eh hoi," zei Hailey plots.
    Ik draaide me naar haar toe en keek haar vragend aan. Haar vriendin kwam meteen achter haar aanlopen. Alsof ze niet zonder elkaar konden.
    "Hallo," zei ik koeltjes.
    Ging ze me alweer afkatten?
    "De weg kwijt?" vroeg ik vriendelijk als altijd.

    [Anyone die Chris wilt meeten?]


    [Dat wil Cheryl wel. (:]

    haha Hailey is first ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Amen Raphael elyon
    Ze was aan het zingen toen ik aankwam, maar viel meteen stil.
    'Je timing is weer off.' de blik in haar ogen was emotieloos. Ouch. Was ik zo'n slecht persoon dat me meteen haatte omdat ik met haar flirte en dingen over haar wilde weten?
    'Als je nog training van me wil, is mijn suggestie dat je dat zwembad uitjkomt en je aankleed.'
    Zodat we dat eens kunnen bespreken. Ik had namelijk geen probleem met die trainingen maar het zou op mijn condities zijn. mijn regels.
    Ik wist dat mijn blauwe ogen fonkelden, zoals ze altijd deden als ik geïrriteerd was, en de goudbruine rand rond de pupil zou bijna onzichtbaar zijn door het zonlicht.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:48 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nevil Hamilton
    Ik kon het op prijs stellen dat ze zoch de moeite deed om haar excuses aan te bieden.
    "It's okay Hailey en vriendin van Hailey," zei ik.
    Ik lachte naar haar en haar vriendin, waar ik de naam nog steeds niet van wist.
    "Wat is je naam?"


    Me so good.

    Chayenne

    'Dan gaan we terug' zeg ik, en trek hem mee naar de metro. Op het station koop ik nog snel een cola, en stap dan de metro in. 'Ik begrijp het dat je je studie wil doen' zeg ik.


    El Diablo.

    annemellark schreef:
    haha Hailey is first ]


    [Oké, ga je gang.]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:58 ]

    Diana Grace Anderson

    "Het wordt al wat moeilijker." Gaf ik lachend toe. "Maar daar schrik ik niet van af."
    Ik drukte op een toets in het midden van de piano en keek hem aan terwijl mijn vinger er even op bleef rusten.
    "Dit is dus ongeveer de centrale C als ik me niet vergis." Begon ik twijfelend. "Klopt dat?"
    Toen ik mijn hand terugtrok, raakte ik perrongeluk zijn hand aan, waardoor ik verontschuldigend glimlachte.


    Dwayne Renolds

    Haar stem had daadwerkelijk prachtig geklonken, maar werd verstoord door één of andere kerel die erg arrogant op me overkwam.
    "Nana, wie is die dictator?" Zei ik en draaide me in zijn richting. "Wat is zijn probleem?"
    Ik kruiste mijn armen en was absoluut niet onder de indruk van zijn bevelende toon en het was me niet ontgaan dat hij geïrriteerd was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hailey
    'echt? dankje!' zei ik opgelucht. 'en we hebben je toch nog nodig als gids, we kunnen echt niets vinden.'zeg ik er lachend achteraan. Misschien was ik dan wel verlegen, maar daar moest ik me ooit overheen zetten als ik een goede zangeres wilde worden, dit was een goede eerste stap.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:54 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Password schreef:
    (...)

    [Dat wil Cheryl wel. (:]

    [Okido. Chris staat momenteel ergens in de hal van de school.. Waar bevindt Cheryl zich?]


    Me so good.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Je timing is weer off.’ Natuurlijk, en meneertje weet dat als het beste, hé? Ik was helemaal vergeten dat ik niet normaal meer mocht zingen zonder enig commentaar, dacht ik sarcastisch, en goed, ik wist dat ik meestal tegen kritiek kon, maar nu begon mijn bloed gewoon weer te borrelen.
    ‘Als je nog training van me wil, is mijn suggestie dat je dat zwembad uitkomt en je aankleed.’ Sprak hij verder, daar was de toon weer van hem die ik niet mocht. Ik zuchtte diep en geïrriteerd en keek hem emotieloos aan, maar Dwayne toen milder, waarna ik Amen weer aankeek. ‘En wat nou als ik nu even bij Dwayne wil blijven, Elyon?’
    Dwayne keek naar hem om. "Nana, wie is die dictator? Wat is zijn probleem?"
    ‘Dwayne, dit is…’ Ik trok mijn neus even op, maar ging toen verder. ‘Amen Elyon, ik heb hem gevraagd of hij mij bijles wilde geven,’
    Ik zette mijn handen achter op de rand en ging toen op de rand van het zwembad zitten, wrong het water uit mijn haren en sloeg mijn armen over elkaar. Ik zat rechtop en keek hem op dezelfde manier aan die ik eerder had, uitdagend en afwachtend. ‘Ik bedoel, heb je geen betere dingen te doen, met andere mensen te flirten en te slijmen?’

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:56 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    Ik glimlach. "Thanks Chay, we halen dit shopdagje wel weer een keertje in."Zei ik lachend. Even later moesten we er alweer uit en we liepen de school binnen. "Zie ik je over een uurtje in onze kamer?" Vroeg ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Brutus schreef:
    (...)
    [Okido. Chris staat momenteel ergens in de hal van de school.. Waar bevindt Cheryl zich?]


    [Op het sportveld.]

    Chayenne

    'Sure' zei ik, en geef hem snel een knuffel. Ik kijk rond, en zie ergens Chris staan. 'Heey Chris' zeg ik lachend, en loop naar hem toe.


    El Diablo.

    Alexander

    'Dat klopt' Zij ik grijnzend, 'Maakt niks uit' Zeg ik als ze zich verontschuldigt nadat ze perongeluk mijn hand aanstoot 'Als je mijn hand maar niet breekt vind ik alls goed' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nevil Hamilton
    "Vertel me maar waar je heen moet," zei ik.
    Ik was blij dat ik ze toch kon helpen. Ik had de hele dag op mijn gitaar gepingeld. Ik had er zelfs geprobeerd bij te zingen, maar het mocht noet baten. Ik was nou niet bepaald een zangtalent..


    Me so good.