• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hello I'm back. Ik heb 15 pagina's gemist. Is er veel gebeurd? Mijn twee jongens waren bij dat ene grote groepje.]


    Me so good.

    Cheryl Dolores-Ann Mason.

    "Klinkt leuk," Grijnst Grace. Dan gaat haar telefoon af. "Grace hier. Is er iets?" Hoor ik haar vragen. Ik gebaar dan ze even rustig kan bellen ik loop rustig weg.
    "Okay, nu jullie dames lekker aan het kletsen zijn," Zegt Amen snel. "Ik moet maar weer eens terug naar de studio," Hij knipoogt even naar mij. "Die lunch hou je van me te goed, schat," Ik knik even.
    "Succes met Nana als je die nog tegenkomt en veel plezier in de studio," Ratel ik. "Anders kom ik nog wel even kijken," Zeg ik nog even, terwijl hij wegloopt.
    Ik zie dat Grace opgehangen heeft en loop terug naar haar toe. Ze kijkt me verontschuldigd aan. Ik wil bijna vragen wie het was, maar hou me dan in. Dat hoor ik niet te vragen. Ik glimlach en kijk haar aan.
    "Hoe lang zit jij hier al op school?" Vraag ik aan haar.

    Jermaine

    Ik test wat perfums, maar geen een vind ik echt lekker ruiken. Ik loop naar Chayenne toe, die ook wat parfums aan het ruiken is. "Al iets gevonden?" vraag ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elianne Ever Jhonson

    'Wow..' Mompelde ik, haar vader was vast erg rijk, mijn vader was... ik weet niet wat hij was maar hij was waarschijnlijk niet rijk, ook mijn pleegvader Jack had niet heel erg veel geld maar genoeg om mee rond te komen. 'Graag' zij ik glimlachend toen ze vroeg of ik het schrijflokaal wilde zien.

    Alexander

    'Tuurlijk, En met een leraar als ik.. Kan niet missen' Zij ik grijnzend, terwijl ik naast haar ging zitten, 'Ik ben er van overtuigt dat je het alfabet zoizo kent, dus bij muziek zijn er alleen de noten A tot en met G' Legde ik uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hailey
    'Oke!' zei ik met een glimlach op mijn gezich terwijl ik opstond. 'jij hebt een kaart toch?' vroeg ik aan haar toen ik merkte dat ik mijn kaart op de piano had laten liggen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    @brutus misschien kan Nevil weer Elianne en Hailey tegenkomen, dan kan ze haar excuses aanbieden? ;p ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Chayenne

    'Deze' zeg ik, en laat hem ruiken. 'Purr, van K. Perry' zeg ik, en loop ermee naar de kassa. Ik betaal hem en kijk naar Jermaine.


    El Diablo.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ja hier' Zij ik en haalde de kaart uit mijn zak, en keek erop, het schijflokaal was niet ver weg, 'Hier jij mag voorop' Zij ik grijnzend terwijl ik haar de kaart gaf, met mijn richting gevoel kwamen we nergens.

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Grace Harper
    'Dit is mijn tweede jaar,' vertelde ik, blij dat ze niet vroeg wie het was. Dan zou ik namelijk de hele toestand met mijn vader uit moeten leggen en dat leidde altijd tot ongemakkelijke situaties. 'Het is hier echt leuk, vooral omdat je hier echt begeleid word om je droom te bereiken.'


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Hailey
    'oke, maar niet boos worden als we verdwalen' zei ik grijnzend terug. Ik keek even op de kaart maar begreep er niets van. Ik keek om me een en koos een random richting uit. 'rechtdoor' zei ik maar. 'want links klopt vast weer niet' zei ik terwijl ik haar aankeek. Hopelijk herrinerde zij het zich ook.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    "Good choice darling.." Zeg ik grinnikend als ze naar me kijkt. We lopen de winkel weer uit en lopen over straat. "Heb jij zo nog les?" Vroeg ik aan haar.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ik zeg niks, waarschijnlijk komen we met jouw richtingsgevoel verder dan met die van mij' Zeg ik grijnzend, hopelijk kwamen we ooit nog eens ergens aan, alle gangen leken vanuit mijn oogpunt op elkaar te lijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Diana Grace Anderson

    Ik lachte. "Ik hoop dat je gelijk hebt dat het niet kan missen."
    "Ik ben er van overtuigt dat je het alfabet zoizo kent, dus bij muziek zijn er alleen de noten A tot en met G." Legde hij me uit.
    Knikkend keek ik hem aan en toonde belangstelling voor wat hij zei.
    "Tot nu toe kan ik nog steeds volgen." Zei ik, maar was snel weer stil zodat hij verder kon gaan met zijn uitleg.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Amen Raphael elyon
    In de keuken was niemand te bekennen. Maar er wa dan ook niets eetbaars. Met een zucht ging ik maar een lege opname studio zoeken.
    Mijn gedachten lagen bij Nana en haar irritatie. Ik had het eerder gehad, dat iemand me zo irritant vond als zij me leek te vinden. niet dat zij minder irritant was met haar eeuwige geheimen...
    Met een zucht gooide ik de muziek aan. Het kon me weinig schelen. Dat moest ik mezelf maar voor houden.

    [Okay, wie wilt Amen nu komen pesten? ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Dan kom je vast in alle dagbladen met één of ander model dat per toeval mijn naam draagt, maar dan wil ik wel dat je een liedje voor me schrijft.’
    Ik begon hem steeds beter te doorzien, zo kon ik merken dat dit een grapje was voor hem, dus ik lette er verder ook niet echt op. ‘Niet zo ego, hé, jongetje. Eerst zien, dan pas geloven.’
    Alweer begon ik te lachen, maar dit was zachter en wat voorzichtiger, toch zei hij er wat op. ‘Ik geloof dat dit de eerste keer is dat ik je zie lachen meid. Je moet meer lachen, het staat je goed.’ Hij rekte zich even uit in het water en zwom snel heen en weer, waarna ik even snel kopje onder ging en mijn haar goed deed, toen kwam ik weer boven en keek ik hem aan. Hij was ook voor me gestopt met grote, fonkelende ogen en er verscheen weer een glimlach op mijn gezicht. Elke keer als Dwayne dit keer wat zei, kon ik er tegen, in ieder geval beter dan als Amen wat zou zeggen…
    ‘Zing eens wat voor me… Ik wil horen hoe het klinkt.’
    Ik opende mijn mond om te protesteren, ik wilde niet hetzelfde akkefietje als net bij Amen hebben, maar toen zag ik – als je het over de duivel hebt… – Amen langs lopen. Hij blikte of bloosde niet, en ik voelde mijn tanden gelijk weer op elkaar knarsen en mijn handen weer tot vuisten ballen.

    [Back (aa)
    @ Lizz, ga gewoon Nana weer pesten. (aa)]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.