• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.

    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew
    - Leya
    - Liberty
    - Taylor
    - Hailey
    - Elianne

    Niet:
    - Chayenne
    - James
    - Amen
    - Nana
    - Alexander
    - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 17:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Waar zijn jullie? ^^ Nog bij het zwembad?]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    [Waar zijn jullie? ^^ Nog bij het zwembad?]

    [Lol, ja, Nana irriteerde zich eraan dat Amen zomaar langs liep zonder blikken of blozen - al deed zij precies hetzelfde, maar daar hebben we het nu niet over... (aa)]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alexander

    Ik glimlachde en ging toen verder 'Ongeveer in het midden van de piano zit de Centrale C' Zij ik en wees hem aan, 'Vanaf daar zijn de twee aan de linkerkant van de C de B en de A en de 4 vier noten aan de rechter kant de D, E, F en G' Zeg ik terwijl ik ze één voor één aanwijs 'Kun je het nog volgen?' Vraag ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nevil Hamilton
    Ik opende mijn kluisje dat ik van de buitenkant met graffiti had bespoten. Ik stopte mijn schilderspullen in mijn tas. Toen ik mijn kluisdeurtje sloot, hoorde ik een bekende stem. Uit nieuwsgierigheid draaide ik me om en zag daar Hailey en het andere meisje. Ze keken op een soort plattegrond. Ik draaide me om. Ik had geen zin om alweer zo onbeleefd aangesproken te worden.


    Me so good.

    Dwayne Renolds

    "Nana?" Vroeg ik voorzichtig bij het zien van haar kille blik. "Is alles wel in orde?"
    Mijn blik gleed naar haar handen onder water die tot vuisten waren gebald en voorzichtig greep ik haar polsen zacht beet.
    "Wat scheelt er?" Vroeg ik weer terwijl ik haar blik volgde.
    Langs het zwembad liep één of andere kerel die ik me niet echt kon herinneren, dus draaide ik mijn hoofd weer naar Nana.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hailey
    Oppeens zag ik Nevil staan, ik moest van mezelf sorry zeggen, ookal werd ik daar dood zenuwachtig van. 'ik ga even naar Nevil, duim voor me!' zei ik tegen Elianne. Ik liep richting hem toe. 'eh hoi' zei ik toen ik voor hem stond. Was dat alles dat ik kon zeggen? alleen een domme hoi?


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Diana Grace Anderson

    De uitleg begon al wat moeilijker te worden, maar desondanks snapte ik het nog een beetje.
    "Ik snap het momenteel nog." Zei ik en knikte terwijl mijn ogen op zijn handen bleven rusten. "Maar wat is het verschil dan tussen de zwarte en de witte toetsen buiten het kleurenverschil dan?"
    Mijn vraag was er sneller uit dan ik had gedacht en ik voelde me rood aanlopen omdat het aanvoelde als een erg domme vraag.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elianne Ever Jhonson

    'Ik ga even naar Nevil, duim voor me!' Zij Hailey tegen me en liep in de richting van Nevil, ik besloot dat het nogal saai was om hier in mijn eentje te blijven staan en liep met haar mee.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael elyon
    'I peer through windows, watch life go by... Dream of tomorrow, And wonder "Why"?' begin ik zzachtjes. De microfoon ligt in mijn hand, ik heb de studio's hoofdtelefoons op om emzelf beter te kunnen horen. Het lied was traditioneel gezongen door een vrouw, dat was de opdracht ook. Ik had het al precies naar mijn hand gezet.
    'The past is holding me, Keeping life at bay, I wander lost in yesterday, Wanting to fly - But scared to try. But if someone like you, Found someone like me, Then suddenly, Nothing would ever be the same!'
    Het lied begon sneller te worden, maar ik zat zo off. De timing was fout, het lied was fout en ik kon me neit concentreren.
    'My heart would take wing, And I'd feel so alive - If someone like y-you...'
    Zodra ik stotterde gooide ik de microfoon tegen de grond. Fuck.
    ik kon me gewoon niet concentreren. Nana en alle mysteries rond het kind bleven door mijn hoofd spoken. het was neit eens specifiek haar, ik had dit altijd als iemand zo tegen me deed. De muziek smeet ik uit waarna ik de studio uit beende. Nana's stem kwam van bij het zwembad, waar ik naar toe ging.
    'Hey.'

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:38 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    'Eigenlijk wel' grinnik ik, en kijk Jermaine aan. 'Jij?' vraag ik, en zet tegelijk mijn haar in een staart.


    El Diablo.

    Alexander

    'De zwarte toetsen horen een soort van bij de witten toetsen, een noot kan Mineur en majeur, of in het gewoon nederlands, Vrolijk of nogal Nors, je hebt dus die tonen die samen een toonladder maken, en door inplaats van een witte toests een zwarte in te drukken word het bijvoorbeeld inplaats van een C een Cis' Legde ik uit in de hoop ik niet te snel ging 'Zeg het maar als je iets niet snapt' Zij ik glimlachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Nana Shizuko Rose
    ‘Nana? Is alles wel in orde?’ Het klonk veel voorzichtiger dan hoe hij eerst deed. Zijn blik gleed naar mijn handen, ook al lette ik er niet echt op, echter schrok ik op uit mijn gedachtes toen hij me ook voorzichtig vastpakte bij mijn polsen. ‘Wat scheelt er?’
    Mijn ogen waren schoteltjes geworden en ik zwom zo snel ik kon naar achter en rukte daarbij mijn polsen los. ‘Niets.’ Het kwam er koud uit, maar daarna keek ik weer op met een glimlach. ‘Zal ik nog voor je zingen?’ Ik wachtte niet op antwoord en begon, ik dacht terug aan de training wat Amen me daarstraks beter had geleerd. Ik ademde rustig door mijn onderbuik en concentreerde, eerst ogen dicht. ‘Someday I let you in, treat you right, drive you out of your mind, oh. You never met a chick like me, burn so bright, I’m gonna make you blind…’ Mijn stem was eerst zacht, maar werd toen steeds krachtiger en beter. Ik probeerde erin te verwerken wat ik had geleerd van Amen, en volgens mij lukte het pretty good. Langzaam opende ik mijn ogen toen en keek Dwayne aan, maar achter hem zag ik opeens Amen staan. Wacht, illusie? Laat het alsjeblieft een f-cking illusie zijn, please hell. 'Hey.' Niet dus.
    Ik stopte gelijk met zingen en keek hem aan, emotieloos.

    [Let erop hoe Jade zingt ^^]

    [ bericht aangepast op 21 april 2012 - 21:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nevil Hamilton
    "Eh hoi," zei Hailey plots.
    Ik draaide me naar haar toe en keek haar vragend aan. Haar vriendin kwam meteen achter haar aanlopen. Alsof ze niet zonder elkaar konden.
    "Hallo," zei ik koeltjes.
    Ging ze me alweer afkatten?
    "De weg kwijt?" vroeg ik vriendelijk als altijd.

    [Anyone die Chris wilt meeten?]


    Me so good.

    Hailey
    'wanneer niet?' zei ik grijnzend. 'maar ik wilde sorry zeggen, ik gedroeg me bot.' zei ik terwijl ik onhandig de hele tijd op een ander been leunde. Alsof ik niet wist hoe ik moest staan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    Ik knik. "Ik wil eigenlijk niet spijbelen Chay.." Zeg ik zachtjes. Ik vond mijn studie gewoon heel erg belangrijk.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.