• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Niet?' Vraag ik, maar veel heb ik er niet meer in tegen te brengen als ze naar haar kast loopt, in een film zou het kleine meisje zich zeker onder het bed hebben verstopt of heel snel de kamer uit zijn geholt, maar dat was ik beide niet van plan om te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Amen Raphael Elyon
    'Niets. Ga jij nou maar verder met je vriendinnetje, ik red mezelf wel. Daar heb ik geen – ' Ze viel even stil en keek me ongemakkelijk aan.
    'Wat, jaloers dat ik nu met anderen flirt?' plaag ik. Ik keek glimlachend naar diana.
    'Ik hoop het voor je, liefje, want de danslessen hier zijn écht niet makkelijk.'
    Ik was zelf al een behoorlijk goede danser toen ik hier kwam, maar het was toch mijn zwaarste jaar geweest.
    'Maar ik kan niet wachten om je danstrucjes tijdens de jaarlijkse competitie te zien.'
    Ik keek naar Nana, die naast me zat. Er was iets raars met de blik in haar ogen.
    'Wat is er?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Talisman schreef:
    (...)
    Waar the fuck hebben jullie het over? -,-


    Sorry (cat) Off topic, Glee stuff... Sorry Nyssa, I will behave. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Space schreef:
    { @Ry, zullen we gewoon 1 badkamer doen? Ik ben nu een plattegrond aan het maken. Wil jij je slaapkamer ding uitzoeken? & Ik pb je wel over de badkamer ofzo. }


    Okee


    El Diablo.

    Escritura schreef:
    (...)

    ... We just can't talk.

    Sanatana is a motherfucking lesbian. She always will be. and Sebastian is gay. honey, it does not work out. XD


    Ik Ship onmogelijke dingen (A)


    El Diablo.

    Leya Eden Barlow
    'Het enige wat je fout hebt gedaan,' zegt hij met een trillende stem 'Dat je hier in trapt,' grijnst hij vervolgens met een normale stem. Ik grinnik even en geef hem aan harde por. 'Niet meer doen alsjeblieft, ik dacht echt dat er iets aan de hand was,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liberty April Ramirez

    Ik keek verbaasd van Nana naar Diana naar Amen. Hmm, ik hoop dat dat kind oppast met wat ze doet. Ik lach even om Amens antwoord, 'Je bent wel erg zeker van jezelf he,' zeg ik terwijl ik mijn blik weer op hem laat rusten, 'Pas maar eens op met wat je zegt want dat kan nog eens tegen je gebruikt worden,' knipoog ik en sta op.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik lach en veeg mijn gezicht, 'Het spijt me Leya, kan je het me vergeven?' zeg ik dan dramatisch en sta weer op waarna ik mijn hand uitsteek. 'Zullen we verder gaan?' vraag ik dan en doel op het rondlopen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Okeé' grijns ik, en druk op bestellen. Ik vul snel alle gegevens in, en druk op verzenden. 'Dus, hebben we nog meer dingen nodig?' vraag ik. Ik tik met mijn nagels op het bureau, en kijk hem aan.


    El Diablo.

    Leya Eden Barlow
    'Het spijt me Leya, kan je het me vergeven?' zegt hij dramatisch waarna hij opstaat. Ik trek me omhoog aan zijn uitgestoken hand. 'Zullen we verder gaan?' vraagt hij. Ik knik 'Zolang jij mij maar niet meer zo gaat pesten,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    ‘Wat, jaloers dat ik nu met anderen flirt?’ Plaagde hij, en ik keek nog steeds met dezelfde blik naar Amen. Nee, dat was ik niet, krijg het niet zo hoog in je bol, jochie. Ik zei er niets op en keek daarna weer weg, maar hij keek weer naar me, iets dat ik – om een of andere reden – niet kon weigeren en dus terug moest kijken. Wat belachelijk dat ik dat niet kon. Ik hield het er maar gewoon op dat ik zijn ogen mooi vond, en meer niet. Ja, dat kon toch wel? Geen spoortje jaloezie in mijn lichaam te vinden, hoor…
    ‘Wat is er?’
    Ik gromde. ‘Niets, dat zei ik toch.’ Zei ik, terwijl ik opsprong en mijn armen over elkaar sloeg. ‘Moet ik het soms voor je –’ Er galmde iets door de gangen door de luidsprekers.
    ‘Hallo leerlingen van Crescendo High! De leraren en ik hadden het er eens over, en aan het einde van het jaar komt er een competitie tussen alle leerlingen van deze school! Dus als jullie met zijn tweeën willen of groepjes willen vormen, doe dat snel en schrijf je in bij mij.’
    Fijn. Dat ook weer, word ik herinnerd aan die stomme groepjes en die stomme competitie.

    Directrice
    'Ik snap het probleem er zelf ook niet van. Ik ben naar u gestuurd,' mompelde ze, 'En ja als we klaar zijn dan ga ik nu,' Ze stond op en liep de kamer uit.
    Vermoeid van die gesprekjes, vooral die waar Nana bij zat, haalde ik een hand door mijn haar en haalde de microfoon voor de speakers – die door de school geplaatst waren – te voorschijn.
    Ik kuchte even, zodat mijn stem niet zo vermoeid zou klinken, maar iets beter.
    ‘Hallo leerlingen van Crescendo High! De leraren en ik hadden het er eens over, en aan het einde van het jaar komt er een competitie tussen alle leerlingen van deze school! Dus als jullie met zijn tweeën willen of groepjes willen vormen, doe dat snel en schrijf je in bij mij.’ Ik hield even stil. ‘Als je het eenmaal hebt doorgegeven, kun je niet meer veranderen, dus denk er goed over na. Achteraf is er nog een feest waar iedereen van deze school naartoe mag komen, dat was alles voor nu.’
    Ik liet het knopje los en zuchtte diep. Alweer.

    [Ja, ik dacht al Glee.... Ik snapte er al geen fuck van, ach ja.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    Ik som wat dingen op: "Taart, artiesten, food, het cado." En zo ga ik nog een tijdje verder. Ik haal mijn hand door mijn haar.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Hailey Robberts
    Ik rommelde wat in de kast. Ik wist niet perse wat voor smaak Elianne had maar ik kon het wel ongeveer raden. Het moest een jurkje zijn waarbij de kleuren niet te fel waren, maar waarvan het jurkje ook niet te veel opviel. Uiteindelijk vond ik een jurkje die mij perfect leek voor haar. 'hier trek eens aan.' zei ik terwijl ik het jurkje naar haar toe gooide.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 18:28 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Diana Grace Anderson

    Ik wist niet wat er tussen de twee aan de hand was, maar ik kon de spanning wel degelijk voelen.
    Toen Amen naar me glimlachte, lachte ik een beetje ongemakkelijk terug.
    Ik kende de naam van het meisje niet en ik bekeek haar wat beter.
    Toen Amen vroeg wat er met haar was, had ik bewust nog geen woord gezegd omdat ik het gevoel had dat ik er geen zaken mee had.
    Wanneer er een vrouwelijke stem door de gang galmde, glunderde ik.
    Een danscompetitie?
    Dat zou ik voor geen goud willen missen, het enige wat me dan te doen was, was een geschikte partner zoeken.
    Onbewust had ik mijn hand in mijn heup geplaatst terwijl ik nadacht over haar woorden.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 18:33 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Chayenne

    'Oke, regel jij de taart en het eten?' vraag ik, en pak mijn BlackBerry. 'Ik regel dan wel artiesten, Beyoncé ofzo' mompel ik, en toets alvast een nummer in. Ik plof neer op het bed, en wacht tot er wordt opgenomen.


    El Diablo.