• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leya Eden Barlow
    'Omdat, ik er geen reden voor heb. Als ik had gewild kon ik gewoon een scriptschrijver zijn geworden óf acteur. Maar ik weet niet waarom ik uiteindelijk voor regisseur heb gekozen,' zegt Taylor. Ik knik even. 'Als er iets is wat ik niet kan dan is het wel acteren,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [back -gaat post typen-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grinnik en kijk haar aan , 'Hoezo? Voor modellenwerk moet je soms ook acteren,' zeg ik en kijk haar aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elianne Ever Jhonson

    'Hmm' Mompelde ik, ik wilde niet veel opvallen wat ook de reden was van mijn enigsins stylloze kleren, ik was meestal alleen en daar was ik aan gewend geraakt, 'Nee bedankt' Zij ik toen, ik wouw haar hulp niet afslaan maar ik wist ook niks anders om te zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    'Hoezo? Voor modellenwerk moet je soms ook acteren,' zegt Taylor. 'Yeah, I know,' zeg ik, 'ik kan ook wel een beetje acteren. Ik bedoel anders zou mijn moeder er zo achter komen dat ik hier voor zang ga en niet voor modellenwerk. Het is meer dat ik niet echt eh, nep kan huilen, tenminste niet zo erg alsof r iemand dood is of doen alsof ik echt heel boos ben,' ik schud mijn hoofd. 'Okee, ik ben echt bagger in uitleggen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Amen wierp me alleen een snelle blik toe. Wat? Negeerde hij me nu ook al? Lekker zeg, is hij dan ook net zoals alle anderen? ‘Lekker welkom hierzo, zeg, ik weet gelijk dat ik gewild ben.’ Gromde ik tussen mijn tanden door, en keek de gang door. Zou ik hem gewoon alleen laten met het meisje dan? Even beet ik op mijn onderlip en vouwde mijn armen in elkaar, terwijl ik ging zitten keek ik recht voor me. Fijn, negeer me maar alsof ik niet besta.

    Directrice
    ‘Meningsverschilletje in de kantine, he?’ Ik keek haar even afwachtend aan, maar toen ze niets zei, trok ik allebei mijn wenkbrauwen op en deed mijn mond weer open. ‘Waar ging dat over, mevrouw Ramirez? Je wordt hier niets voor niets naartoe gestuurd, dus je hebt de kans om je eigen verhaal te vertellen.’ Liet ik haar weten, ook al wist ze dat vast wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'Ik volg een dansrichting. Ballet om precies te zijn. En jij?'
    'Ik ben de volgende grote ster op Broadway natuurlijk,' grijns ik. 'Dit jaar zit ik hier voor de zang richting. Net als Nana hier.'
    Ik geef een knikje naar haar. Ze is inmiddels gaan zitten en lijk nog steeds kwaad.
    'Maar Ballet, dus? Bereidt je maar voor. ik heb zelf in de dansrichting gezeten.' Het was geen eitje, dat kon ik je vertellen. ik val in de stoel naast Nana neer, knipoog naar Dee en richt me op Nana.
    'Okay, wat is er ditmaal?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    Ik zucht even en kijk de vrouw dan aan, 'Nou, het zit dus zo. Ik was in één van de muziekruimtes en ik zat eerst achter de piano. Het was heel rustig tot ik naar de kantine liep. Ik liep en iemand liep me omver. Ik vond dat niet kunnen en zei er wat van. Dat kind gooide wat tegen mijn hoofd en toen zei ik er wat van en toen werd ik hier naar toe gestuurd,' zo sloot ik mijn verhaal af en keek de vrouw afwachtend aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    Ik grinnik, en geef hem snel een knuffel. 'Voor wat je aan moet gaan we nog shoppen' grijns ik. Ik zet mijn haar in een strakke staart, en zoek verder naar heels.

    [Is goed, of we doen dat er 2 badkamers zijn?]


    El Diablo.

    IHeartMusicc schreef:
    [ @Ry Sebastian en Blaise? Hahah nog net geen Blaine xd ]


    [Surry, ik keek net nog die episode en ik kon niks bedenken xd]


    El Diablo.

    Ry schreef:
    (...)

    [Surry, ik keek net nog die episode en ik kon niks bedenken xd]


    If you ship Seblaine, we cannot be friends. That whole ship just sucks.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik lach even zacht, 'Ik begrijp je,' zeg ik dan. Dan vullen tranen mijn ogen en kijk ik haar aan. Mijn ogen worden rood en vochtig en een enkele traan rolt over mijn wang. Ik bijt even op mijn lip en val dan neer op de grond met mij nrug tegen de muur aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ry schreef:
    (...)

    [Surry, ik keek net nog die episode en ik kon niks bedenken xd]


    Hahaha ik begrijp 't xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Leya Eden Barlow
    Ik kijk Taylor een beetje raar aan als hij ineens op de grond valt nadat er een traan over zijn wang rolde. 'Is dit echt of ben je nu aan het acteren?' vraag ik voor de zekerheid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    { @Ry, zullen we gewoon 1 badkamer doen? Ik ben nu een plattegrond aan het maken. Wil jij je slaapkamer ding uitzoeken? & Ik pb je wel over de badkamer ofzo. }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.