• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    { Twee vraagjes: 1} Mogen we zelf een beetje verzinnen hoe onze kamer eruitziet of zijn ze allemaal het zelfde?
    2} Is het avondeten in de kantine? }

    [1. Ja, je mag zelf verzinnen hoe je -eigen- kamer eruit ziet.
    2. Het avondeten is inderdaad in de kantine, maar je mag ook je avondeten mee nemen naar je kamer.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben over een klein halfuurtje terug. Ik ga even snel douchen. xoxo]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elianne Ever Jhonson

    'Jij maakt veel mee in een paar uur' Zeg ik grijnzend terwijl ik mijn haar achter mijn schouders gooi, in een film kon je natuurlijk veel meer laten gebeuren in een paar uur, of zelf iemand laten vermoorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Talisman schreef:
    (...)
    [1. Ja, je mag zelf verzinnen hoe je -eigen- kamer eruit ziet.
    2. Het avondeten is inderdaad in de kantine, maar je mag ook je avondeten mee nemen naar je kamer.]


    { Thanks :]}


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ Sorry, had 't niet gezien ;o]

    Taylor Nathaniel Ramirez

    'Ik vind het helemaal niet dom klinken,' zeg ik eerlijk, 'Ik kan het best begrijpen,' zeg ik dan. Ook al kan ik het me technisch niet voorstellen kan ik het best begrijpen. Ik dacht even na, waar zal Liberty nu zijn?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hailey Robberts
    'jij oook, als ik je -van alles- moet geloven, dus wat het jij allemaal gedaan?' vroeg ik. Ik keek naar het schrift op haar bed. Wssrschijnlijk wilde ze die toch niet laten zien, dus waarom zou ik er naar vragen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Leya Eden Barlow
    'Ik vind het helemaal niet dom klinken. Ik kan het best begrijpen,' zegt Taylor. Ik knik en begin weer verder te lopen.
    'En vertel eens, waarom wil jij zo graag regisseur worden?' vraag ik geïnteresseerd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amen Raphael Elyon
    "Diana. Diana Grace Anderson, Dee voor de vrienden. Leuk je te ontmoeten. Dus dit is dus het kantoor van de directrice hé? Dat weet ik dan ook weer." Diana babbelde er op los, terwijl Liberty naar de directrice verdween... en dat betekende...
    'Ach, wat lief dat je op me gewacht hebt, Amen, lieve schat.' Yup, nana was back.
    'I hope you're happy now, I hope you're happy in the end,' zong ik vrolijk. Ik was wel in een wicked bui vandaag zeg. ik haal een hand door mijn haar en glimlach naar Dee.
    'Diana? Mooie naam. En welke richting volg je, liefje?' Nana wierp ik een snelle blik toe.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    Ik grijns, 'oké, ik bel me ma wel, die heeft met een paar gay boys gewerkt' zeg ik en pak mijn Blackberry. Na een lang belletje heb ik me ma eindelijk zover gekregen dat ze een paar jongens uitnodigd. ´Jer! Sebastian en Blaise komen!´ roep ik.


    El Diablo.

    Elianne Ever Jhonson

    'Mijn dingen zijn op één hand te tellen Schrijven, opruimen, eten' Zeg ik grijnzend, waarschijnlijk leek in nu heel erg saai, maar veel kon het me niet schelen hoe andere mensen over mij dachten.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:34 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Diana Grace Anderson

    "Ik volg een dansrichting." Gaf ik toe. "Ballet om precies te zijn."
    Mijn ogen schoten naar het andere meisje dat uit het kantoor van de directrice was gekomen en automatisch vroeg ik me af wat er ze gedaan hadden, maar gelukkig was ik slim genoeg om nies te vragen.
    Het waren doodgewoon mijn zaken niet.
    Ik stopte met het meisje aan te kijken en keek weer naar Amen.
    "En jij?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Liberty April Ramirez

    Ik kreunde even toen ik mijn naam hoorde, 'Daar ga ik dan.' zeg ik terwijl ik naar binnen loop. 'Ach, zo erg is het vast niet,' Maar als ik eenmaal in de stoel zit weet ik even niks te doen. Ik zit in de stoel en kijk haar aan, 'Dag mevrouw Ramirez. En waarom ben jij hier op je eerste dag?' vraagt ze me dan en kijk me aan terwijl ze haar handen vouwt. 'Meningsverschilletje in de kantine,' zeg ik dan simpel en ga achterover zitten. 'Nou, dat heb ik niet doorgekregen,' zegt ze en ik kijk haar even aan.

    [ Talisman speelde toch de Directrice? Dan moet ik even wachten D: ]

    Taylor Nathaniël Ramirez

    Ik kijk haar aan, eigenlijk een interessante vraag. Waarom? 'Omdat,' begin ik dan. 'Ik er geen reden voor heb,' zeg ik dan. 'Als ik had gewild kon ik gewoon een scriptschrijver zijn geworden óf acteur. Maar ik weet niet waarom ik uiteindelijk voor Regisseur heb gekozen,'


    [ Oh god het begint uit het niets te stortregenen o-o ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:41 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hailey Robberts
    'dat vind ik niet van alles' zeg ik glimlachend tegen haar. 'maar kom op Eli, je moet niet de hele tijd zo wegkruipen, en ook je shirt, doe eens iets vrolijks aan! Je mag best kleding van mij lenen als je wilt!'

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 17:39 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    "Wutt?" Zeg ik. "Oh my facking god!" Schreeuw ik. Ik wuif met mijn handen in mijn gezicht. "Chay, I love you!" Roep ik terwijl ik haar van de stoel afsleur om haar een knuffel te geven. Ik doe een dansje door onze kamer en ren daarna door naar de badkamer. Doe mijn haar goed. "Kut, wat moet ik aan?" Vraag ik wanhopig.

    { @Ry, wil je dat ik plaatjes ga zoeken voor onze kamer, of wil je het zoals je het in je gedachten hebt laten? Maakt mij niet uit maar ik zit nu te kwijlen om de mooiste badkamers en inloopkasten op weheartit. :3 }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ @Ry Sebastian en Blaise? Hahah nog net geen Blaine xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.