• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [buiten het kantoortje van de directice, emt liberty, come join us ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik grinnik even, 'Hmm, klinkt goed,' zeg ik dan en knik. 'Waarom wil je eigenlijk iets met zang of dans doen?' vraag ik uiteindelijk om een beter beeld van haar te krijgen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Elianne Ever Jhonson

    Als ik al mijn spullen een plek heb gegeven haal ik mijn schrijfboek onder mijn matras vandaan en ga in kleermakerszit op mijn bed zitten, een pen had ik net gepakt en wankelde nu tussen mijn vingers tot ik iets had bedacht om op te schrijven.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    'Hmm, klinkt goed,' zegt Taylor. 'Waarom wil je eigenlijk iets met zang of dans doen?' vraagt hij dan. 'Okee, dit gaat waarschijnlijk heel dom klinken, maar als ik zing of dans kan ik tenminste mezelf zijn. Dan hoef ik niet de perfecte dochter voor mijn moeder te spelen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Robberts
    Na nog een paar liedjes te hebben gezongen stond ik op en liep weer terug naar mijn kamer. Ik gooide de deur open en ging naast Elianne op bed zitten. 'en wat heb jij ondertussen gedaan?' vroeg ik vrolijk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Diana Grace Anderson

    Nadat ik het schoolterrein langs buiten volledig had verkend, besloot ik dat het tijd was om het gebouw eens af te gaan.
    Met opgeheven hoofd liep ik zelfzeker naar binnen terwijl ik voelde hoe mijn groene ogen oplichtte van nieuwsgierigheid.
    Op het eerste zicht, leken de gangen verlaten, totdat ik stemmen hoorde niet zo ver vandaan.
    Ik besloot dat het geen kwaad kon om eens een kijkje te gaan nemen, misschien maakte ik wel nieuwe vrienden.
    Het getik van mijn schoenen weerkaatse op de muren, maar dat deed me niet vertragen.
    Toen ik de hoek omsloeg, zag ik waarvan de twee stemmen afkomstig waren.
    "Oh, hallo." Zei ik vriendelijk terwijl ik mijn rug iets rechtte. "Mind if I join?"
    Ik voegde me bij hen zonder te wachten op antwoord en nam ze stuk voor stuk in me op.
    Het was niet de meest subtielste manier om kennis te maken, maar misschien wel het doeltreffendste.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elianne Ever Jhonson

    Als de deur opengaat hoor ik Hailey binnen komen en naast me op het bed zitten, 'Vanalles' Zeg ik glimlachend als ik het schrijfboek onder mijn kussen leg, 'Wat heb jij gedaan?' Vraag ik terug.


    Don't be like the rest of them, darling

    Liberty April Ramirez

    Een ander meisje komt vanuit de hoek en ik kijk haar even aan, 'Nope,' zeg ik dan simpel. 'Moet je ook naar de directrice?' vraag ik dan en kijk Amen aan, 'Je hebt dat trouwens best goed gedaan,' en doel op het gesprek, 'Slijmbal,' mompel ik nog en kijk het meisje weer aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amen Raphael Elyon
    'Ehh, inderdaad leuk je te ontmoeten. Wat was dat?' Ze doelde duidelijk op Nana. ik haal mijn schouders even op.
    'Laten we zeggen dat we een haat-liefde-verhouding met elkaar hebben,' zeg ik uiterst serieus.
    Daarna draai ik me naar het meisje dat net de hoek om loopt. Nieuw, waarschijnlijk.
    'Hallo, liefje, en wie mag jij dan zijn?' vroeg ik. Ze bekeek ons beiden uitgebreid.
    Eigenlijk wilde ik nu weg lopen, om een confrontatie met Nana te voorkomen, maar dat ging er niet van komen.
    'Mijn naam is Amen R. Elyon.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Liberty April Ramirez

    'Trouwens noem me geen schat,' zeg ik dan. Een haat-liefde-verhouding hè, dat wordt nog eens leuk. Amen stelde zich voor aan het meisje en ik rolde even met mijn ogen. 'Liberty A. Ramirez,' zei ik tooen op dezelfde toon als dat Amen deed en stak even mijn tong uit. Ik wachtte geduldig af, waarom moest ze zo lang blijven? Is ze opgegeten of zo?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jane
    'van alles' zegt ze. 'lekker duidelijk' grinnik ik. 'maar goed, ik was dus op zoek naar een piano maar toen kwam ik een ruimte binnen en daar waren al mensen, dus ik schrok me natuurlijk dood' en zo vertel ik haar het hele verhaal verder. 'en hij heeft precies dezelfde richting als ik dus we hebben samen les' eindig ik het verhaal.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    "Volgens mij wel' zegtt ze, en ze kijkt me aan. "Maar date je niet liever met een gay Vip boy?" grijnst ze. "Je kent me veel te goed!" Grijns ik terwijl ik mijn macbook opberg. "Ik ga maar eens mijn deel van de inloopkast opruimen.." Zeg ik. We hadden een van de luxe kamers. Mijn moeder was binnenhuisarchitect dus zij had op mijn verzoek bijna de hele kamer ingericht.

    { Twee vraagjes: 1} Mogen we zelf een beetje verzinnen hoe onze kamer eruitziet of zijn ze allemaal het zelfde?
    2} Is het avondeten in de kantine? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [@Amparo ook reactie met Taylor (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nana Shizuko Rose
    Ik knikte alleen de hele tijd op wat de directrice zei, ik wilde hier weg en snel ook. Ze begon nog een hele speech te houden, wat ik amper tot helemaal niet, volgde en toen keek ze me afwachtend aan. Wat wilde ze nou?
    ‘Dus kan ik erop rekenen dat je met iemand samen gaat?’ Ik rolde mijn ogen, ‘Ja ja,’ Al zei ik het alleen omdat ik dan snel weg mocht. Ze haalde diep adem en er kwam toen een lichte glimlach op haar gezicht. ‘Goed, dan mag je gaan.’ Waar kwam die glimlach vandaan? Vast alleen omdat ze haar zin kreeg… Echter zei ik er niets op, want anders zou ik vast en zeker nog een keer een speech van hier tot Tokyo krijgen.
    ‘Dan ga ik nu.’ Ik stond op en liep naar de deur. ‘Tot een volgende keer, Mevrouw Rose, stuur je Liberty Ramirez naar binnen?’ Wie the heck? Oh ja, natuurlijk, Liberty, het meisje tegen wie ik net had “gepraat”. Ik gooide de deur open en zag er gelijk een nieuw meisje bijstaan, waardoor ik mijn armen over elkaar deed en Liberty daarna aankeek. ‘Je bent aan de beurt, ik zou je veel plezier willen wensen, maar dan zou ik moeten liegen, en het is vast niet zo gezellig als dit get-together feestje.’ Zei ik sarcastisch terwijl ik iedereen, Amen wat langer, aankeek.
    ‘Ach, wat lief dat je op me gewacht hebt, Amen, lieve schat.’ Het kwam er vrij sarcastisch uit en volgens mij was het duidelijk dat ik niet in mijn beste bui was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diana Grace Anderson

    "Diana." Zei ik met een simpel gebaar van mijn hand. "Diana Grace Anderson, Dee voor de vrienden."
    Mijn ogen gleden naar Amen terwijl een kleine glimlach op mijn lippen speelde.
    "Amen hé?" Zei ik op een kalme toon. "Leuk je te ontmoeten."
    Ik draaide mijn hoofd een stukje naar de deur waar ze voor stonden.
    "Dus dit is dus het kantoor van de directrice hé?" Zei ik bedenkelijk. "Dat weet ik dan ook weer."
    Onbewust stak ik mijn kin ietsje de lucht in terwijl ik naar de deur bleef kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.