• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik kijk haar aan en laat geen lachje zien. Natuurlijk was het geacteerd maar ik zal haar en mijn acteer kunsten testen. Hoe ver zal ik moeten gaan? Ik laat geen enkel teken zien dat ik dit acteer en kijk haar met betraande ogen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Okay, wat is er ditmaal?’
    Niets dat jou mooie smoeltje aangaat, lieve Amen, dacht ik sarcastisch. Maar ik wist dat ik het niet op hem af kon schuiven, het ging niet over hem. Totaal niet juist. Het ging om de reden dat ik net werd opgedragen met iemand samen op te treden aan het einde van het jaar, en wie zou ik daarvoor moeten vragen, mevrouw de directrice? Dacht ik alweer sarcastisch en nogal snibbig.
    ‘Niets.’ Antwoordde ik kort naar Amen. ‘Ga jij nou maar verder met je vriendinnetje, ik red mezelf wel. Daar heb ik geen – ’ Ik wilde mijn zin eerst afmaken, maar deed dat niet en keek hem aan met een rare ongemakkelijke blik in mijn ogen, terwijl ik op mijn lip beet.

    Directrice
    ‘Nou, het zit dus zo. Ik was in één van de muziekruimtes en ik zat eerst achter de piano. Het was heel rustig tot ik naar de kantine liep. Ik liep en iemand liep me omver. Ik vond dat niet kunnen en zei er wat van. Dat kind gooide wat tegen mijn hoofd en toen zei ik er wat van en toen werd ik hier naar toe gestuurd,’
    Ditmaal keek ze mij afwachtend aan en ik leunde achterover in mijn stoel, echter zat ik nog steeds rechtop. Meende ze dit nou? De kinderen van tegenwoordig maken overal een probleem over…
    ‘Okay, het was heel goed dat je er wat van zei, maar zei je het wel op een manier dat kon? Ik merk namelijk dat…’ Even gingen mijn gedachtes naar Nana. Zou ze het wel redden?
    ‘Dat sommige leerlingen nogal grof reageren naar zulke dingen, dat is helemaal nergens voor nodig!’ Ik zuchtte diep. ‘Maar ik laat het hierbij zitten, als het om zoiets kleins gaat, kan ik ook niets doen, behalve je straf te geven.’ Ik leek erg vermoeid. ‘Als je dat wilt?’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    "Hoelaat komen ze dan?" Zeg ik stressig. Ik pakte een flesje cola uit ons minikoelkastje en dronk een slok. Ze waren vast super hot, oh god.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Escritura schreef:
    (...)

    If you ship Seblaine, we cannot be friends. That whole ship just sucks.


    Nuh, i ship Sanbastian XD (Santana en Sebastian)


    El Diablo.

    {Wil iemand Alex meeten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leya Eden Barlow
    Ik kan mezelf wel slaan. Waarschijnlijk heb ik weer eens iets verkeerds gezegd. Ik zak neer bij Taylor op de grond en wrijf even over zijn armen. 'Ik eh,' begin ik aarzelend. 'Is er iets mis?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hailey Robberts
    'nee bedankt' zei ze tegen me. 'ahw kom op Eli, je kan niet voor altijd zo'n grijze muis blijven!' protesteer ik tegen. Ooit zal ze het resultaat leuk vinden. 'Als je wilt zoek ik gelijk iets uit!' zeg ik als ik al richting de kledingkast loop.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 18:13 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Liberty April Ramirez

    Ik zuchtte, 'Ik snap het probleem er zelf ook niet van. Ik ben naar u gestuurd,' mompel ik dan. 'En ja als we klaar zijn dan ga ik nu,' Zeg ik terwijl ik op sta en de kamer uit loop. 'Goddamn,' zucht ik dan. Amen en Nana zaten uiteindelijk op de stoelen, Diana stond er en ik zuchtte even, 'Moet er nog iemand naar binnen,' grom ik lichtjes en licht chagrijnig laat ik mezelf vallen op het bankje.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Chayenne

    'Over twee weken' mompel ik droogjes. Uiteindelijk heb ik de perfecte schoenen gevonden. 'Hé Jer, deze zijn perfect! Mooi en gevaarlijk. Typisch maffia, wel 1,500 dollar maarja.' grinnik ik.


    El Diablo.

    [ @TheRumIsGone Je kan hem wel naar Liberty, Amen, Nana en Diana sturen als je wil ]

    Taylor Nathaniel Ramirez

    Ik kon nu wel in lachen uitbarsten. Ik keek Leya aan en fluisterde toen iets in haar oor, 'Het enige wat je fout hebt gedaan,' zeg ik dan met een gespeelde trillende stem. 'Dat je hier in trapt,' grijns ik en mijn stem is meteen weer normaal.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 18:16 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ry schreef:
    (...)

    Nuh, i ship Sanbastian XD (Santana en Sebastian)


    ... We just can't talk.

    Sanatana is a motherfucking lesbian. She always will be. and Sebastian is gay. honey, it does not work out. XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Diana Grace Anderson

    de volgende grote ster op Broadway?
    Ha, die kerel stond wel goed met zichzelf.
    Ik kon het niet laten om even te grinniken en schudde lachend mijn hoofd toen hij zei dat ik me voor moest bereiden.
    "Ik doe het al sinds ik 3 was en heb les van de beste gekregen, dus ik weet wat het is." De licht uitdagende toon was goed te horen in mijn stem. "Ik kom hier alleen maar om nieuwe mensen te leren kennen die me kunnen helpen naar succes."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Escritura schreef:
    (...)

    ... We just can't talk.

    Sanatana is a motherfucking lesbian. She always will be. and Sebastian is gay. honey, it does not work out. XD

    Waar the fuck hebben jullie het over? -,-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    "Wutt?" Zeg ik verbaasd. "Ik dacht dat je straks bedoelde." Zeg ik droog en ik pof weer neer op bed. "Hé Jer, deze zijn perfect!" Zegt Chayenne vanaf haar computerhoekje. Ik sta op en kijk over haar schouder mee naar het beeldscherm. "Perfect!" Roep ik uit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ry schreef:
    (...)

    Nuh, i ship Sanbastian XD (Santana en Sebastian)


    GO RY !


    The duty of youth, is to challenge corruption.