• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    'amen R. Elyon, toekomst Broadway ster,' antwoord ik met een knipoog, waarna ik haar hand schud.
    'Leuk je te ontmoeten, schat.' ik wacht geduldig op Nana inmiddels, terug naar de les heeft nu zeer weinig zin.
    'En waarom mag jij bij Elphaba komen?' Het was een lang lopende traditie om haar ze te noemen, haar echte naam was ik al lang vergeten.
    ‘Elyon!’ Nana stond in de deuropening en ramde me met haar hand tegen de muur aan.
    ‘Even een seconde hoor, dan is deze slijmbal weer voor jou,’ zei ze tegen Liberty, in een geïrriteerde stem. Well, you just cant keep this girl happy for long, can you?
    ‘Als je nog een keer zoiets flikt, dan ben je niet blij dat je me ontmoet hebt… So, stop to suck up to everyone,' sist ze met een lief glimlahje. ik trek een wenkbrauw op. Zo snel als ze naar buiten was gestormd, zo snel verdween ze weer. Jesus, wat was haar probleem?
    Hoewel ik eerst van plan was geweest op haar te wachten, kon het me nu zeer weinig schelen.
    'Uhm, Liberty.' Ik wreef over mijn borstkas, waar Nana me hardhandig had geduwd. 'Leuk je te ontmoeten, schat.'

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 16:26 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [oh, wait o.o]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ( bew )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Jermaine

    "Het is jouw party meid." Grinnik ik. "Maffia dus?" Vraag ik ter bevestiging. "Ik ga even de locaties googlen.." Zeg ik opgewonden en loop weer naar mijn bed. Klap mijn MacBook open en surf maar google.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chayenne

    'Maffia!' grinnik ik, en google ook snel naar locaties. Even later zie ik een club die je kan huren. 'Is club Star wat?' vraag ik aan hem. Ik kijk hem even aan, en wacht op zijn antwoord.


    El Diablo.

    Nana Shizuko Rose
    Hij had niets gezegd, hij had alleen wenkbrauw opgetrokken, waardoor ik nog meer zin had om tegen hem te schelden, maar ik deed het niet en hield het in. De stem van de directrice stoorde me ontzettend en ik stormde weer naar binnen, terwijl ik de deur van het kantoortje dichtgooide. Ik ging zitten met mijn benen en armen over elkaar en liet haar praten.
    ‘Nana, als je nu eindelijk eens stil wilt zijn en me uit wilt laten praten,’ Ze zuchtte diep en haalde vermoeid een hand door haar haar, zoals de docente net ook had gedaan, maar ik bleef stil. ‘Ten eerste wilde ik het gesprekje met je beginnen over je verleden, maar aangezien er nu nog andere op me wachten, zullen we dat uit moeten stellen tot vanmiddag of morgenochtend.’ Fijn, dacht ik als enige, ik wilde er sowieso niet over praten.
    ‘Ten tweede, het kan echt niet meer doorgaan dat je te laat komt in de lessen, alleen omdat je deze niet belangrijk vind. Ik dacht dat je gitaarles wel belangrijk vond?’ Dat vind ik ook, wilde ik zeggen, maar als ik bijna aangerand word door een gast als de les is afgelopen, dan snap je natuurlijk dat ik er geen zin meer in heb. Dat verklaard ook dat die gast de volgende dag met een blauw oog op school kwam.
    ‘Ten derde, aan het einde van het schooljaar is er een competitie voor alle leerlingen en een feest achteraf, ik denk dat het leuk en handig is voor jou als je hieraan meedoet. Ik raad je aan om met iemand anders een optreden te geven en niet in je eentje, misschien houd je er wel een…’ Ze leek haar woorden zorgvuldig te kiezen. ‘een leuk contact aan over.’
    Ja ja, ik rolde mijn ogen geirriteerd, waarom mocht ik niet gewoon solo? Ik heb geen zin in al die poespas met andere mensen en dat ik dan rekening moet houden met diegene.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    {Iemand Alex of Elianne meeten? ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [@therumisgone zal ik hailey anders terug laten komen naar de kamer? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    "Is club Star wat?" vraagt ze aan mij. Ik kijk op. "Daar zat aan net aan te denken! Perfecte club, wel een beetje duur maar dat is geen probleem voor jou." Ik grinnik. Ik klik internet weg en klap mijn macbook dicht. "Chay?" Begin ik. "Weet jij of er nog leuke eh- gay jongens op deze school zitten dit jaar?" vroeg ik. Chayenne kende bijna iedereen die hier op school zat en ik had echt een vriendje nodig.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    {Kan wel ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [dat doe ik dan over een kwartiertje ofzo. Moet even iets afmaken :)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    {Is goed.. Ik moet toch nog wat doen ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Chayenne

    "Chay? Weet jij of er nog leuke eh- gay jongens op deze school zitten dit jaar?" vraagt hij. Ik denk even na. 'Volgens mij wel' zeg ik, en kijk hem aan. 'Maar date je niet liever met een gay Vip boy?' grijns ik.


    El Diablo.

    [ I'm back ]

    Liberty April Ramirez

    Ik grinnikte even toen hij dat over broadway zei. Hmm, dat wordt nog eens leuk. 'Ehh, inderdaad leuk je te ontmoeten,' zei ik toen. Ik keek Amen aan, 'Wat was dat?' vroeg ik toen en doelde op Nana. Ik was best kalm gebleven in de tussentijd en wachtte geduldig af.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok ik ben er eventjes weer...heb problemen met mijn internet :') Waar bevond Amen zich? Want dan stuur ik Diana wel naar daar.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.