• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    VOL
    Boys:

    - Amen Raphael Elyon [Zang]
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar]
    - Jermaine Jean Adams [Visagist]
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar]
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model]
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur]
    - Dwayne Renolds [Model]
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang]
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument]
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie]
    - Gereserveerd voor FingerNiall

    VOL
    Girls:

    - Chayenne Sharona Avery [Actrice]
    - Nana Shizuko Rose [Zang]
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model]
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans]
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver]
    - Liberty April Ramirez [Van alles]
    - Hailey Robberts [Zang]
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren]
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet]
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans]


    Wel:
    - Matthew - Leya
    - Liberty - Taylor
    - Hailey - Elianne

    Niet:
    - Chayenne - James
    - Amen - Nana
    - Alexander - Christian
    - Nevil
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 12:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hailey Robberts
    Ik was blij dat hij niet doorvroeg. 'ik ben Alex trouwens' stelde hij zichzelf voor. Oh ja, we hebben elkaar nog niet voorgesteld. 'Hailey' zei ik terug. Ik was blij dat hij aardig was, ik zou waarschijnlijk veel lessen met hem hebben, aangezien we precies dezelfde opleiding deden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jermaine

    Ik zit al een tijdje tv te kijken als Chayenne binnenstormt. Ik sta op en zet mijn handen in mijn zij. "Je bent laat Chayenne Sharona Avery.." zeg ik quasi streng. Ik geef haar een knuffel. "Ik zag je wel met die jongen, Chris toch?" Zeg ik plagerig. Vanaf ons raam keek je precies op het sportveld. "Ik moest me inhouden om niet op het balkon jullie te gaan bespieden.." Zeg ik droog terwijl ik de tv aan zet. "Dus, vertel!" Zeg ik opgewonden.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chayenne

    Ik geef lachend een knuffel terug. 'Sorry meneer Adams' grinnik ik. "Ik zag je wel met die jongen, Chris toch? Ik moest me inhouden om niet op het balkon jullie te gaan bespieden.." zegt hij droog. "Dus, vertel!" Zegt hij opgewonden. 'Wat?' vraag ik.


    El Diablo.

    Jermaine

    "Chaaaay," Zeg ik zeurderig. "Ik heb je wel door!" Zeg immer plagerig achteraan. Ze wilde het vast niet toegegeven maar ze vond die jongen leuk, anders was ze nooit met hem gaan sporten. "Jullie hebben geflirt, zonder dat jullie het doorhadden.." mompel ik. "Hij hielp je met situps, en-" Ik stopte even. "Naja, je weet wat ik bedoel." Zeg ik. Nu wilde ik weten of ze verliefd was ook. Ik plukte even aan mijn sjaal.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nana Shizuko Rose
    ‘Oh, maar daar houd ik je aan, Nana,’ grijnsde hij. Hij boog naar me, en ik haalde een kant van mijn lippen omhoog in een gekrulde grijns. ‘Fijn, ik ben ook niet bang dat je dat niet doet.’ Want ik wist sowieso wel dat hij dat wel zou doen.
    ‘It has been a pleasure, Miss Rose.’ Hij draaide zich om en liep aan de achterkant het podium af. Hij vroeg geen eens door over mijn verleden, of whatever hij ook van mij wilde weten, maar eigenlijk was ik hem daar dankbaar voor.
    Ik keek nog een keer naar de plek waar hij eerst stond, maar rende toen snel weg, terwijl ik mijn jurk wat omhoog hield om niet te struikelen. Snel ging ik met de dichtstbijzijnde lift naar boven, zocht mijn kamer, deed de deur op slot en zette de douche aan, ik gooide alles uit en stapte onder de warme stralen van de douche. Geen kwartier later stond ik weer met een zoet-ruikende huid en lekker geurende haren naast de douche me af te drogen.
    Met blote voeten liep ik mijn kamer weer in en het tapijt onder mijn voeten kriebelden, terwijl ik mijn lingerie weer aandeed, daarna mijn kleding bij elkaar zocht en dit aandeed en mijn schoenen aandeed, terwijl ik gelijk mijn armband om mijn pols klikte. Ik was bijna klaar, alleen mijn haar en makeup nog. Mijn makeup was licht dit keer, lichter dan ik gewild had, want meestal had ik het donker, en mijn haar deed ik gewoon wat volume in. Met mijn tas met spullen erin liep ik naar buiten en ging weer in de lift staan. Op zoek naar het lokaal voor gitaarles, aangezien ik vast wel samen les zou hebben met Amen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Als iemand vraagt voor een personage om te meeten, gelieve te reageren! (: ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amen Raphael Elyon
    In de kantine was het verbazend rustig. Het eten zag er weer niet uit, maar toch dwong ik een broodje ham naar binnen. Het moest er maar mee door. Aangezien ik geen bekende gezichten zag, hield ik me maar op de achtergrond.
    Daarna schoot ik de deur door die van de kantine naar de opnameruimte ging.
    Deze opnameruimte keek uit over het klaslokaal aan de linkerkant, waardoor het ook vaak samen gebruikt werd.
    In de hoek stonden wat gitaren, een drumstel en de muziekinstalatie.
    Ik was vroeg, maar dat had ik ook nodig nu. Snel begon ik door de muziek bibliotheek te bladeren.
    Ik moest een goed nummer vinden om voor de klas te brengen voordat de les begon.

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 14:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chayenne

    "Chaaaay, Ik heb je wel door!" zegt hij plagerig. "Jullie hebben geflirt, zonder dat jullie het doorhadden.." mompelt hij. "Hij hielp je met situps, en-" Hij stopt even. "Naja, je weet wat ik bedoel." zegt hij. Hij wil nu vast weten of ik verliefd op hem was maarja. Ik bloos even, 'hij is leuk, maar het kan niet werken, er is 2 jaar verschil!' zucht ik.


    El Diablo.

    [Wie wil er met Nana en Amen meeten?]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jermaine

    Ze bloost even. "hij is leuk, maar het kan niet werken, er is 2 jaar verschil!" zucht ze. "Wat maakt dat nou weer uit?" vraag ik verbaasd. "Relaties gaan niet om leeftijdsverschil, geslacht, uiterlijk of wat dan ook." Zeg ik plechtig. "Het gaat om wat je voor elkaar voelt." Zeg ik erachteraan en ik kuch even. Daarna schiet ik in de lach. "D-dat klonk zo -hik- zo -hik- cheesy." Pers ik er met moeite uit. Ik probeer mijn gezicht weer neutraal te maken en dat lukt aardig. "Wat ik dus bedoel is dat -hik- dat.." Probeer ik uit te leggen. Maar het lukt niet, ik zie Chay's niet begrijpende gezicht en schiet weer in de lach. Ik had een beetje een vreemde humor.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Chayenne

    Ik grinnik, 'lekker cheesy' mompel ik. 'Maar kom op, er zijn genoeg meisjes doe aan zijn voeten liggen, hij ziet echt niks in mij' zucht ik. Ik plof neer op bed, en kijk naar mijn handen. 'Ik ben gewoon een vriendin, meer niet'


    El Diablo.

    [ Goddamn, ik heb bijna een heel topic gemist. Wat is er gebeurd kleine samenvatting? Oja, waar kan ik inspringen ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexander

    'Hoelang speel je en zing je al?' vraag ik enigsins nieuwschierig terwijl ik opstond van de piano kruk en het boek in de tas deed die op de piano stond, de tas zak ook al vol met allemaal muziek, het was een soort van verzameling van vanalles en nog wat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jermaine

    "Chay, heb jij een meisje gezien waar hij dan mee gaat sporten?" Zuchtte ik. "Als ik hetero was geweest had ik wel geweten wie ik nam hoor." Zei ik droog. Ik starte mijn macbook op en opende internet.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Nana Shizuko Rose
    Gitaarles was meestal in het zang – en schrijflokaal, dat in hetzelfde gebouw was als het acteerlokaal, en ik gooide de deur open en dicht toen ik er was.
    ‘Eindelijk, mevrouw Rose,’ verzuchtte de docente diep, terwijl zij zich niet meer over het werk boog dat op haar bureau lag. Ik keek de klas rond, ik was als enige in het lokaal en ik keek de vrouw met een rare blik in mijn ogen aan. ‘Waarom ben ik als enige?’ Mijn stem was wantrouwend.
    ‘Ik was nog niet klaar met praten, wil je me even uit laten praten?’ zuchtte ze weer, terwijl ze met één hand over haar slaap wreef, alsof ze erge hoofdpijn had. Alsof ik dat veroorzaakt had.
    ‘Goed, zeg –’ Ik stopte gelijk met praten toen ik haar waarschuwende blik zag. ‘Ik zal mijn mond houden totdat u uitgepraat bent, mevrouw Smith.’ Eigenlijk had ik zwaar de neiging gehad om haar bij haar voornaam, Elizabeth, te noemen, maar dit deed ik niet. Ze leek me namelijk niet in een van haar beste buien.
    ‘Wat ik dus wilde zeggen…’ Ze stond op en haalde een hand door haar lichtbruine, halflange haren, waarna ze mij aankeek. ‘Iedereen van deze klas leidt nu een groepje eerstejaars rond, en aangezien -’ Ik onderbrak haar weer. ‘No fucking hell way, mooi niet dat ik dat ga doen.’ Ik sloeg tegenstrijdig mijn armen over elkaar heen. ‘Het is al erg genoeg dat dit op de planning lag, maar ik ga het dus mooi niet doen.’
    Elizabeth Smith, mijn docente die me gitaarles gaf, keek me kwaad aan. ‘Nana Shizuko Rose, als je me nu niet uit laat praten, kan je het verder maar zelf uit zoeken!’ Kwaad sloeg ze haar armen daarna over elkaar. Ik knikte alleen en rolde mijn ogen. Fijn, ga dan verder, dacht ik.
    ‘Het plan is dat je nu naar de directrice gaat, en –‘ Ik trok mijn mond weer open, maar zij trok waarschuwend haar wenkbrauw op. Gelijk deed ik mijn mond weer dicht. ‘Ze wilt nu een gesprekje met je, loop snel, want je bent al een kwartier te laat.’ Dramatisch gooide ik mijn armen in de lucht en deed de deur weer open. ‘Waarom is me dit niet gelijk verteld?’ Waarna ik de deur uitstormde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.