• Verhaal
    The ghetto of New York City, ook wel 'the hood' genoemt. Waar drugs, prostituees, verkrachtingen en moord de orde van de dag is. Een groep vrienden tussen de 18 en de 23 jaar wonen hier samen in een kraakpand en moeten samen zien te overleven in deze gevaarlijke buurt. Ze zijn hier allemaal op hun eigen manier gekomen, en ze moeten zichzelf met hun eigen talent er weer uit zien te vechten. Is hun vriendschap wel bestand tegen al hun eigen talenten en geheimen?

    het pand:
    Ze wonen in een kleine apartement in het 'kraakpand' het heeft een 'huiskamer' waar alle matrassen met een aantal kussens en dekens liggen waar ze allemaal slapen. Een klein, vies keukentje, een badkamertje met een wasbak, toilet en douche.
    Er is geen electriciteit, wel kaarsen, wel warm stromend water al is het warme water beperkt.


    LET OP!
    -Ghetto, verschillende culturen, wees dus origineel en maak niet alleen maar blanken aan ;)
    -Je leeft in armoede dus er zijn geen luxe kleding en mobieltjes(er is niet eens elektriciteit in het pand) behalve als je die gestolen hebt.
    - Ik wil meisjes én jongens dus niet alleen meisjes aanmaken.

    Regels:
    -ik vorm (vt/tt mag je zelf weten)
    -max 3 personages per persoon
    -16+ (sex+geweld) mag
    -Vermoord/verwond elkaar niet zomaar zonder toestemming van de ander
    - niet allemaal zelfde talent/geheim/verleden, wees origineel.
    -niet in de rpg graag tussen haakjes
    -Doe een beetje actief mee, anders is zonde en word je verwijdert

    Jongens
    Emilio Esteves/Latino (zingen) Helios
    Riley Winchester/half latino, kwart indo kwart american (richten) Assasin
    Eareon Orlando Jhonson/Latino (muziek maken) Therumisgone
    Tyler Jay Lopez/Latino (dansen) Ry
    Demyan Lev Cherlin/Russian (gitaar spelen) Escritura
    antoine france/France (kaarten/valsspelen) annickemiek
    Christiano Ronnie Degrassio/African American (rappen) Ry
    Meisjes
    Leya Felicia Azucena/Half latin,Half American (tekenen) xheavenlyx
    Maria Ciara McCean/American (Dansen) ThoseWords
    Aurelie Cherine Roux/france (talen/messen) Rooba
    Zara Hope./'european' (helpen) Mombasa
    Alexandra Odinov /Russian Therumisgone.
    Elise Olivia Blades/Half Latin half American (schrijven) Demii0
    Yarella Lisse Greybourgh/Latina (zingen) Space

    rollentopic


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    "Duid je tegenwoordig aan wat je wilt met behulp van dat liedje?" Grinnikt hij. Ik knik, en lach. Hij geeft me weer een kus. Ik haal mijn lippen van die van hem. Ik kijk hem even aan, was dit wat ik wilde?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    Ik lachte zachtjes. ''Het gaat automatisch.'' mompelde ik, en grinnikte even. Het was de waarheid, als ik nadacht of twijfelde, ging ik fronsen. Irritante gewoonte die ik nodig moest afleren, anders kreeg ik écht rimpels.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik strijk wat haar achter haar oor. "Heb ik al eens gezegt dat je mooi bent?" Mompel ik zachtjes. Ik glimlach de kuiltjes in mijn wangen en weet verder niks te zeggen. Mijn gevoel twijfelt nog.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    Ik strijk met mijn vinger over de ruimte tussen haar wenkbrauwen en omhoog over haar voorhoofd. "Ach, het heeft wel iets." zeg ik mompelend. "Het ziet er in ieder geval niet verkeerd uit." becompimenteer ik haar.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik schoot in de lach. ''Voor het eerst iemand die zegt dat hij rimpels mooi vind.'' grinnikte ik, en door mijn accent sprak ik de H niet uit, wat soms echt vreemd klonk. ''Maar dan hoef ik me voorlopig ook geen zorgen te maken, denk ik.'' grijnsde ik nog.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    Ik grinnik eventjes. "Het staat je gewoon wel. Dan lijk je minder... kwetsbaar." verklaar ik. Ik twijfel over mijn woordkeuze maar ik heb het nu toch al gezegd. Ik kijk haar een beetje geamuseerd aan. "Dus maak je inderdaad maar geen zorgen er om."


    Your make-up is terrible

    Yarella

    Ik grinnik even om wat hij zegt en sla daarna weer mijn handen om zijn nek. "Heb ik wel eens gezegd dat jij mooi bent?" Zeg ik zachtjes terwijl ik mijn lippen op die van hem druk.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Kwetsbaar?'' herhaalde ik hem verbaasd, maar lachte toen. Ik was kwetsbaar, dat klopte, maar was vaak gesteld op wraak. ''Wauw.'' grinnikte ik nog even, en keek hem aan. Zijn haar zat warrig doordat hij steeds een hand er doorheen haalde, maar ik vond het leuk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Riley Winchester

    "Kwetsbaar?" Ik hoor de vragende toon in haar stem, maar ze lacht alweer. "Wauw." Ze grinnikt. "Wat is er wauw?" vraag ik nieuwsgierig. Mijn ogen bestuderen nieuwsgierig haar gezicht en haar uitdrukking.


    Your make-up is terrible

    Emilio Esteves
    "Nee nog niet" ik grijns even een kus haar weer terwijl ik haar dicht tegen me aan trek. Ik weet niet wat haar planning is maar daar kom ik vanzelf achter.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Yarella

    Ik trok hem mee naar de slaapkamer terwijl ik mijn schoenen uitschop. "Zou Emilio het erg vinden als we eh, zijn slaapkamer gebruiken?" Vroeg ik zachtjes. Zonder op antwoord te wachten schopte ik de deur open en ging verder met de zoen.

    [ bericht aangepast op 23 april 2012 - 17:43 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Aurelie Cherine Roux

    ''Dat niemand me nog nooit kwetsbaar heeft genoemd.'' grijnsde ik, en haalde even een hand door mijn haar en haalde mijn schouders op. ''Je hebt me wel snel door.'' voegde ik er nog grinnikend aan toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emilio Esteves
    Ik grijns. "Emilio vind het niet erg" zeg ik grijnzend. "En royce ook niet, hij moedigt het juist aan." Ik grinnik en ga door met de zoen terwijl ze me meetrekt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Riley Winchester

    "Zo moeilijk ben je nou ook weer niet." Zacht lachend por ik haar. "Gewoon goed luisteren en opletten is al genoeg hoor." Ik hoop maar dat dat zeggen niet teveel is, aangezien je hier niet echt snel mensen hebt die écht luisteren. Opletten doen ze wel voor hun eigen bestwil.


    Your make-up is terrible

    Aurelie Cherine Roux

    Ik knikte. ''Daar ben ik achtergekomen.'' glimlachte ik, en porde terug. ''Kan je tegen kietelen?'' grijnsde ik, en keek hem even aan.
    Normale mensen vroegen dat niet en probeerden het uit, maar ik ben aardig. Lief. Kuch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''