• Over 2 weken word ik 18 en mijn ouders zijn al weken aan het vragen wat ik voor m'n verjaardag wil hebben. Normaal vraag ik niks en geven ze uit zichzelf een kleinigheidje maar omdat ik 18 word willen ze persé iets geven wat ik echt leuk vind en zelf gekozen heb.
    Alleen, ik heb geen idee wat!
    Telefoon, iPod en laptop heb ik al.. Rijbewijs betaal ik zelf daar heb ik al voor gespaard en m'n theorie heb ik ook al betaald, ik lees amper dus boeken hoef ik eigenlijk ook niet..
    Wat zouden jullie voor je 18e verjaardag vragen als je ouders je bijna verplichten om iets te kiezen?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Heb je ook niet speciale hobby's? Zoals een sport bijvoorbeeld? Of misschien sieraden, leuke kleding of make up?


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Een groot feest?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Een weekendje Londen/Parijs/Barcelona. (cat)
    Dat zou ik wel willen haha. :'D

    Shortie schreef:
    Heb je ook niet speciale hobby's? Zoals een sport bijvoorbeeld? Of misschien sieraden, leuke kleding of make up?

    Nja mijn hobby is met vrienden naar feesten en festivals gaan, maar ja die kaartjes voor de zomer heb ik ook allemaal al binnen. Qua sporten doe ik fitness en hardlopen, ook niet echt iets waar je iets voor kan vragen haha. Ik ben zo moeilijk x)

    Snor schreef:
    Een groot feest?

    Ik vier m'n verjaardag heel klein bij een vriend van me thuis met nog een klein stel andere vrienden en daar blijft t bij haha. Verjaardag vieren ben ik niet zo van.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Misschien kun je een heel mooi sieraad vragen, een halsketting. Of een speciaal gemaakte ring. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Een dagje kuuroord? Je hebt leuke aanbiedingen op vakantieveilingen :).


    I do not intend to tip-toe through life only to arrive safely at death.

    Fantasia schreef:
    Een weekendje Londen/Parijs/Barcelona. (cat)
    Dat zou ik wel willen haha. :'D


    Tell me about it, stud.

    Fantasia schreef:
    Een weekendje Londen/Parijs/Barcelona. (cat)
    Dat zou ik wel willen haha. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hmm, zo´n weekendje weg lijkt me inderdaad wel leuk. Maar dan alleen met me moeder. Me pa en me broertje houden toch niet van shoppen haha. Ik zal ze het idee eens voorstellen.
    Als jullie nog meer dingetjes hebben hoor ik het graag, bedankt in ieder geval ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Een dagje kuuroord is inderdaad chill. Gewoon ondernemingscadeaus kan je gaan vragen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Een tattoeage
    Uhm, ik zou iets vragen van wat je kan gaan doen met vriendinnen bijvoorbeeld zoals een weekendje weg of een leuk uitstapje zoals een interessant museum ofzo.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis