• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 18:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    'De taxi is er zo.' Ik kijk naar hoe ongemakkelijk ze staat. 'Doe
    gewoon die schoenen uit Cam.' Glimlach ik en leg een arm rond haar middel.

    Madeline

    Ik zwaai nog vanuit de auto en dan zijn mijn ouders uit het zicht. Ik haal diep adem en zucht. 'Dat zijn dus mijn ouders.' Glimlach ik naar Irial.

    Rey

    "Hier had ik inderdaad niet aan gedacht toen we vanmiddag nog bij Trey in de auto zaten."
    Ik grinnik even.
    "Eerlijk gezegd? Ik kon je hoofd er wel afrukken, omdat je ons in gevaar hebt gebracht. Maar nu ben ik je daar alleen maar dankbaar voor."
    Glimlachend druk ik mijn lippen op de hare.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Fedea

    "Nu al, liefje?"
    Ik schud mijn hoofd. Nee, ik wil dat dit eeuwig blijft duren.
    "Hoe wil je het?"
    Zijn zwoele stem stuurt al mijn hormonen mijn lichaam in en ik snak even naar adem.
    "Hoe.. Wat?" breng ik kreunend uit.
    Ik ril onder zijn strelingen op mijn rug en wil hem aankijken. Hem in de ogen kijken, zodat hij kan zien hoe geil ik me voel, door hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Eerlijk gezegd? Ik kon je hoofd er wel afrukken, omdat je ons in gevaar hebt gebracht. Maar nu ben ik je daar alleen maar dankbaar voor." Wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt vergeet ik zijn woorden even en kus hem teder terug, maar wanneer ik hem loslaat kijk ik hem verward aan.
    "Hoe bedoel je? Ik ben niet degene die Fedea wou ontvoeren. Ik ben het er nooit mee eens geweest." zeg ik meteen terug en haal mijn hand even door zijn haren. Glimlachend kijk ik hem aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hoe bedoel je? Ik ben niet degene die Fedea wou ontvoeren. Ik ben het er nooit mee eens geweest."
    "En dat wilde ik eerst ook niet geloven. Ik dacht dat alle floraten hetzelfde waren."
    Zacht druk ik mijn lippen op de hare en kijk haar glimlachend aan.
    "En nu weet ik dat dat niet zo is."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "En dat wilde ik eerst ook niet geloven. Ik dacht dat alle floraten hetzelfde waren." Na een korte kus kijkt hij me glimlachend aan.
    "En nu weet ik dat dat niet zo is." Hoor ik hem zeggen en glimlach verlegen.
    "Eerlijk gezegd vond ik je echt een klootzak en had ik echt de neiging om het geweer dat ik toen nog in mijn handen had mooi op je te richten toen je die opmerking in de auto maakte, weet je dat ook weer." geef ik dan toe en druk mijn lippen kort op de zijne.
    "Het is maar mooi dat ik dat niet gedaan heb." zeg ik glimlachend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eerlijk gezegd vond ik je echt een klootzak en had ik echt de neiging om het geweer dat ik toen nog in mijn handen had mooi op je te richten toen je die opmerking in de auto maakte, weet je dat ook weer Het is maar mooi dat ik dat niet gedaan heb."
    Verontschuldigend kijk ik haar aan.
    "Hmm, ik was ook een klootzak, sorry daarvoor. Maar hé, volgens mij heeft dat wel veel kusjes nodig voor je me daarvoor vergeven hebt. Niet waar?"
    Geamuseerd kijk ik even naar haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "De taxi is er zo," zegt Liam terwijl hij zich omdraait. Ik hou mijn armen stevig om hem heen. "Doe gewoon die schoenen uit Cam."
    Ik schud mijn hoofd en verberg mijn gezicht in zijn t-shirt terwijl ik even ril.
    "Nee, het gaat wel," zeg ik koppig.
    Zijn geur dringt mijn neusgaten binnen en je zou bijna kunnen zeggen dat het een pijnstiller is.

    Irial

    "Dat zijn dus mijn ouders," zegt Madeline terwijl ik de auto start.
    Ik glimlach even en staar tevreden voor me uit terwijl ik terug naar huis rijd.
    "Ze zijn aardig," antwoord ik zacht. "Ik merk van wie je het meegekregen hebt," voeg ik er nog aan toe.
    Het is al vrij donker dus ik moet extra goed op de weg letten.

    Atreyu

    "Hoe.. Wat?" kreunt Fé.
    Ik moet zachtjes lachen en kijk haar geamuseerd aan, hoewel ze mijn gezicht niet kan zien. Ik buig weer over haar heen zodat ik automatisch iets dieper kom. Met mijn beide handen hou ik haar heupen vast zodat ik ook nog een keer iets harder kan stoten. Haar gevoelige plekje wordt hierdoor telkens tegen de zachte stof van de zetel aangedrukt.
    "Hard, zacht, op, onder,..." geef ik enkele voorbeelden. "Hoe wil je het?" fluister ik vlak naast haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Hmm, ik was ook een klootzak, sorry daarvoor. Maar hé, volgens mij heeft dat wel veel kusjes nodig voor je me daarvoor vergeven hebt. Niet waar?" Ik grinnik even als ik zie dat hij naar mijn lippen kijkt. Ik tuit ze even en sluit overdreven mijn ogen.
    "Hmm, ja, waarschijnlijk wel." zeg ik geamuseerd en leg mijn handen om zijn nek waarna ik hem naar me toe trek.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Hard, zacht, op, onder,... Hoe wil je het?"
    Ik kreun zacht.
    "Hard, zacht, liefde, passie," weet ik hijgend uit te brengen.
    Ik geraak er amper zelf aan uit, en kreun weer zachtjes. Ik draai me half om met mijn bovenlichaam, zodat ik mijn lippen passioneel op de zijne kan plaatsen.
    Met een hand ga ik op zoek naar de zijne, en leg die op mijn borst. Ik kreun tegen zijn lippen aan, en de opwinding wordt alleen maar heviger.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Hmm, ja, waarschijnlijk wel."
    Ik kijk lachend toe hoe ze haar lippen tuit en me dichterbij trekt. Liefdevol en teder plaats ik mijn lippen op de hare. Ik leg mijn armen om haar middel, zodat ik haar dichter tegen me aan kan trekken. Ik hou de kus op voorzichtig, niets overhaast, dit is perfect zoals het is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik schud mijn hoofd. 'Koppig ding. ' zucht ik en sek een kus op haar wang. Gelukkig is dan de taxis er en kunnen we vlug in stappen om naar huis te gaan. Ik geef het adres en we zijn er snel. Ik Braak de man en neem Camargue mee naar mijn huis.

    Madeline

    Er ontstaat eeb glimlach op mijn gezicht. 'Ze vins jou ook leuk. Jet als ik alleen vind ik jou op een andere manier 'leuk' zoals je weet. ' ii gaap even en richt mijn blik op de weg. Ik wist wat is thuis moest doen. Die taart moest er uit en wel zo snel mogelijk.

    Faye
    Ik voel zijn handen rondom mijn middel, hoe zijn zachte lippen voorzichtig op de mijne drukken. Ik glimlach even en geniet van het moment. Voel de plekken waar zijn armen rusten branden van hitte. Wanneer ik de kus afbreek plaats ik mijn lippen langzaam in zijn hals waar ik hem een aantal kusjes geef.

    [Ik ga naar bed, welterusten, xooo]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    "Hard, zacht, liefde, passie," hijgt ze.
    Hard zacht? Zelfs al zou ik meer bloed in mijn hersenen hebben, dan zou ik er nog niet aan uit raken. Dat blijkt ook niet nodig te zijn als Fedea zich wat naar me toe draait en me vurig kust. Als ze een van mijn handen op haar borst gelegd heeft, laat ik mijn andere arm om haar middel glijden. Ik trek haar omhoog zodat ze wat rechter en dichter tegen me aanstaat. Ondertussen blijf ik in en uit haar glijden, af en toe stoot ik wat harder. Ik lik over haar lippen en druk mijn tong wat naar binnen terwijl ik haar borst, niet al te zacht, masseer.

    Camargue

    Als we thuis komen, ben ik zeker dat ik nog nooit zo blij ben geweest ons appartement te zien. Ik wil de trap op rennen maar krijg even een steek in mijn zij. Ik doe mijn best het te verbergen voor Liam en huppel vrolijk naar omhoog. Eenmaal aan mijn deur, kan ik die niet snel genoeg open hebben. Ik trek Liam achter me aan naar binnen en sluit de deur weer. Ik draai me om en trek hem tegen me aan zodat ik hem passioneel kan zoenen zoals ik net al de hele tijd wilde doen.

    Irial

    "Ze vinden jou ook leuk. Net als ik, alleen vind ik jou op een andere manier 'leuk', zoals je weet."
    Ik grinnik even en knik.
    "Ik mag het hopen," zeg ik met een kleine grijns.
    Ondertussen rijd ik de oprit op en parkeer ik, niet te ver van de deur. Ik stap uit en als Maddie hetzelfde gedaan heeft, vergrendel ik de wagen. Opgelucht hang ik mijn jas aan de kapstok als we binnen zijn. Ik sleur Maddie achter me aan naar de zetel en plof neer, waardoor ik haar op me trek.

    [Ik ga slapen.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik wrijf zachtjes over haar ondderrug en glimlach.
    "Vind je het daar beneden leuker dan hier?" vraag ik plagerig.
    De zoete geur van haar haren dringt mijn neus binnen. Het lijkt wel alsof alles aan dit meisje perfect is.

    [Slaapwel ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.