• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Bo Nekar
    Waar was ik? Waar waren de anderen? Ik wrijf over mijn gezicht en hijs mijn tas over mijn schouder. Ik had nooit naar dat kamp moeten gaan. Mijn ogen kijken in het donker of ik iemand zie. 'Hallo?' roep ik door het donker, ik hoop zo dat er iemand is...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LikeAWeasley schreef:
    [ mijn topics]


    [hoe beginnen we? ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ ik heb geen idee]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik heb al gepost hoor...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [denk dat we beginnen met dat iedereen verdwaalt is]


    Always look on the bright side of life.

    GelaarsdeKat schreef:
    Bo Nekar
    Waar was ik? Waar waren de anderen? Ik wrijf over mijn gezicht en hijs mijn tas over mijn schouder. Ik had nooit naar dat kamp moeten gaan. Mijn ogen kijken in het donker of ik iemand zie. 'Hallo?' roep ik door het donker, ik hoop zo dat er iemand is...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xanna Zarah Lyce
    [Het staat er nu (:]
    Ik loop op een pad, door het bos. 'Waar ben ik nu weer beland?' denk ik.
    Ik trap tegen een boom. 'Auuch, beter niet kunnen doen' denk ik.
    'Is hier iemand?' roep ik hard.

    Jayden Rick Lyce
    Ik kijk rond. 'Eindelijk bij dat verschrikkelijke kamp weg' zeg ik in het openbaar. 'Maar op een andere stomme plek terecht gekomen' denk ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Caitlin Ciara East
    Ik hoor een geluid en meteen doe ik mijn ogen open, wat was dat! Ik kijk om me heen en merk dan pas dat ik geen idee heb waar ik ben, waar is iedereen?. Ik sta op en pak mijn tas die een eindje verderop ligt. Weer hoor ik een geluid 'Is daar iemand?' vraag ik stilletjes en hopend dat het iemand is die ik ken.


    Always look on the bright side of life.

    James

    Samen met Summer liep ik rond hopende dat we een bekend iemand tegenkwamen want beide hadden we een idee waar we waren. "Is hier iemand?" riep ik maar dacht dat toch niemand zou tegenkomen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Richie Taylor
    Ik loop door het bos en ik voel me vrolijk. Eindelijk wat spanning in mijn leven. Opeens hoor ik iemand zeggen: 'is daar iemand? '
    'Ja, ik.' antwoord ik en ik zie een meisje staan.

    [caitlin dus]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 16:57 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey Robberts
    Ik loop al een tijdje door een bos. Volgens mij loop ik rondjes want alles ziet er precies hetzelfde uit. Zuchtend laat ik me naast een boom zakken. In mijn tas zoek ik naar mijn mobieltje, als ik hem pak zie ik wat ik wat ik van tevoren al dacht: geen bereik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bo Nekar
    Ik zie twee mensen staan en ren er op af. Ik herken de jongen nog. 'James?' vraag ik en ren op ze af. 'Waar zijn we?' vraag ik dan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    James

    Ik hoorde iemand me roepen. Ik keek in de richting waar het vandaan kwam en de stem herkende ik gelijk. "Bo ik heb geen idee" gaf ik eerlijk toe toen ze bij ons stond


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Xanna Zarah Lyce
    Ik loop wat verder. Ik zie een jongen staan, en zeg 'Weet jij waar we zijn?' de jongen draait zich om, en ik zie dat het mijn broer is. Ik ren naar hem toe.

    Jayden Rick Lyce
    Ik hoor iemand roepen 'Weet jij waar we zijn?' ik draai me om, en zie dat mijn zus er staat. Ik zie dat ze naar me toe rent. Ik zeg 'Jou gevonden, nu de andere nog' Ik loop samen met Xanna door het kilometers lange bos. Dan zien we ook een jongen en een meisje staan. [&James&Bo dus (:]

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:01 ]


    That is a perfect copy of reality.