• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    'Nouja, ik ben blij dat jij het bent. Al had ik liever gehad dat je je naam eer aan deed. Want van mij mag het wel stoppen me regenen.' Mompelde ik, terwijl ik mijn handen weer in mijn zakken stopte en om me heen keek. 'Zijn er nogmeer mensen?'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey Robberts
    We zijn nog geen 10 minuten met zn alle bij elkaar en er is nu al ruzie. 'Xanna kom terug, je verdwaald nog' roep ik naar haar. Dan kijk ik weer naar de rest. 'en wie weet hoe je een hut moet maken?' vraag ik hoopvol.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Xanna Zarah Lyce
    Ik loop alleen door het bos. Flitsen zie je nu ook al. Een flits raakt net voor mijn voeten de grond. Ik geef een harde gil, en blijf stokstijf staan.


    That is a perfect copy of reality.

    Summer Melody Night

    Ik glimlachte. "Ik wou dat het inderdaad ook kon en inderdaad dat zou wel mogen" zei ik. "Uh ja bijna iedereen was er maar vraag me niet waar want dat weet ik niet meer aangezien ik ou aan het zoeken was"

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bo Nekar
    Vaag kind, denk ik als ik Xanna zie weglopen. 'Ja ik.' zeg ik tegen Hailey. 'Maar dn moeten we droog hout hebben. HEbben we niet een tent of zo?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    Ik grinnikte even om Summer haar stomiteit om de rest kwijt te raken, maar ik moest toegeven dat het lief van haar was om mij te gaan zoeken. 'Nidiot.' Grinnikte ik. maar al snel stomte ik met lachen toen ik iemand heel hard hoorde gillen. 'Daar is de rest dus.' Concludeerde ik, terwijl ik knikte naar de kant waar ik dacht dat het gegil vandaan kwam


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayden Rick Lyce
    'Ik heb alleen de stokken van een grote tent bij me' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    caitlin Ciara East
    Opeens hoor ik een harde gil, dat moet Xanna zijn die net weg liep. 'Moeten we Xanna niet gaan zoeken?' vraag ik de groep rond. Als ik niet bang voor onweer was geweest, was ik haar achterna gerend want het was niet handig om nu alleen door dit bos te lopen.


    Always look on the bright side of life.

    Summer

    "Klopt dat is mijn bijnaam maar anders had je hier nog steeds alleen rondgelopen" zei ik lachend. Erna keek ik ook in de richting van het gegil "Ik denk dat je gelijk hebt" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Richie
    'Ze liep zelf weg, ze roept wel als ze hulp nodig heeft.' zeg ik schouder ophalend. 'En ik heb een zeil mee, dan kunnen we dus een grote tent maken.' grijns ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden Rick Lyce
    'Het is handig als we nu heel snel weggaan, nu er bliksem bij komt' zeg ik snel. 'Misschien had Xanna toch gelijk, en komt er wel echt een storm' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [Laatste bericht, moest al 12 min geleden stoppen --']


    That is a perfect copy of reality.

    James

    "Ik ga wel zoeken" zei ik aangezien ik anders ook nie wist wat ik moest doen. Ik keek even rond "Dan kan ik Summer ook gelijk zoeken aangezien die ook weer spoorloos is" zei ik en liep in de richting van het gegeil "Xanna" riep ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Richie
    Ik haal mijn schouders weer op. 'I love storm.' mompel ik. 'Nou wie helpt me die fking tent op te zetten?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    Ik lachte hoofdschuddend maar stak toen mijn hand uit naar Summer. 'Zou ik deze schonen damen dan die kant op mogen begeleiden?' vroeg ik terwijl ik een devtig stemmetje opzette en haar zo sirieus mogelijk probeerde aan te kijken. Iets wat mislukte, want ik schoot al snel in de lach.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''