• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    Ik schrik als ik iemand 'hier' hoor roepen.
    'waar is hier?' roep ik weer terug. Het geluid kon van elke richting komen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bo Nekar
    'Ik kom wel!' ik ren op het geluid af. onweer gaf me power en ik vond het niet erg, ookal liet ik dat niet blijken. 'Hailey!' ik zie Hailey en ren er op af.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Caitlin
    'Wow' schrik ik als Richie me aan mijn arm mee trekt, maar dan ren ik met hem mee en hoor ik ook stemmen. Het begint te onweren en te regenen en ik begin wat harder te rennen, totdat ik in de verte een paar mensen zie staan.


    Always look on the bright side of life.

    Hailey Robberts
    Ik sta op als ik Bo aan zie komen rennen. 'ben jij de enige of zijn er meer?' vraag ik gelijk. Ik raak helemaal doorweekt door de regen, we moeten snel een plek vinden om te schuilen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Xanna Zarah Lyce
    '1. Ik ken dit bos niet heel goed hoor, 2. Ik heb een kaart bij me ja..' roep ik. Ik pak een kaart uit me tas. Dan begint het heel hard te regenen.
    'Ik denk dat ik hem maar weer opberg' zeg ik.

    Jayden Rick Lyce
    'Echt wel' zeg ik. Dan begint het harder te regenen. 'Waarom moet ons dat nu weer overkomen' mompel ik.
    [Over 10 min moet ik gaan ):]


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    Nu begin ik toch wel geiriteerd te raken overal hoor ik stemmen vandaan komen maar ik kan niemand vinden.
    'Hallo?' Roep ik nu dan toch maar luid, waardoor ik enkele vogels ze wegvliegen van schik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bo Nekar
    'Nee, Xanna, Jayden, James en Summer zijn er ook. Kom mee, hier mijn jas als paraplu.' ik geef haar mijn jas. 'deze kant op!'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xanna Zarah Lyce
    'Hallo' hoor ik iemand keihard roepen. Ik schrik me dood en roep 'Wie is daar?' Dan begint het ook nog is hard te waaien. 'Hmm, was er storm voorspeld vandaag?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey Robberts
    Ik neem Bo haar jas aan en hou het boven mijn hoofd. Dan ren ik met Bo mee en zie de anderen al staan. 'lekker weertje he?' zeg ik als ik bij de rest sta.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Summer

    "Hallo" hoorde ik iemand roepen. Ik liep in de richting waar het vandaan kwam "Brandon?" vroeg ik toen ik toen ik iemand zag lopen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    "Ah dus jij bent degene die verantwoordelijk is voor dit weer nou dan is het niet handig dat je geen paraplu bij je hebt" zei ik lachend tegen Hailey. "Maar ja het is beter dan de sneeuw"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brandon Kilian Noway
    Meteen draaide ik me om toen ik iemand mijn naam hoorde zeggen. 'Summer!'Riep ik opgelucht terwijl ik razendsnel op haar afstapte. ik was dan niet snel bang, maar ik kon niets anders toegeven dan dat ik me prettiger bij mensen voelde dan in mijn eentje.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:26 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Bo Nekar
    'Klopt!' zeg ik maar dat bedoelde ik niet sarcastisch. 'Misschien kunnen we daar heen?' vraag ik en wijs in de richting van een deel van een bos waar ik zie dat een open plek is, maar waar bladeren boven zijn.

    Richie
    'Heey!' we komen bij de anderen aan. 'wie weet wat we gaan doen hier?' vraag ik dan en kijk de groep rond.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    "Brandon' zei ik toen ik hem aanzag komen lopen. "Trouwens je bent opzoek naar mij Summer" zei ik lachend toen ik naar hem toeliep

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:32 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Rick Lyce
    'Nee er is geen storm voorspeld Xanna' zeg ik.

    Xanna Zarah Lyce
    'En wat is dit dan?' vraag ik bot. Ik wordt boos, en loop weg. Soms heb ik toch zo'n genoeg van hem.


    That is a perfect copy of reality.