• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Felix Cameron Hamilton Brutus
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - Als je een week lang nog geen enkele keer hebt gereageerd wordt je verwijderd.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Er is trouwens een fout in de titel... Het moet Strange Nights zijn

    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Bo Nekar

    'Shit zeg.' scheld ik. 'Ik wil rusten, ik heb super koppijn. Hoe gaat het met jou?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:04 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Caitlin Ciara East
    'Richie!' zeg ik en ik ren naar hem toe. 'Ik dacht echt dat je een wild beest was ofzo' zeg ik beschaamd. 'Maar, weet jij waar we zijn?' en ik kijk verdwaalt om me heen.


    Always look on the bright side of life.

    GelaarsdeKat schreef:
    [eh bo en james volgens mij...]


    Bo Nekar

    'Shit zeg.' scheld ik. 'Ik wil rusten, ik heb super koppijn. Hoe gaat het met jou?' vraag ik.

    [Al aangepast xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    Ik lach hard. 'Ik ben ook een wild beest.' ik maak mijn handen zo dat het klauwen zijn en grom. 'Sorry hoor.' grijns ik. 'Ik weet het niet. Maar zullen we een plek zoeken waar anderen zijn?' vraag ik dan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xanna Zarah Lyce
    Ik loop samen met me broer naar de twee andere. Als ik dichterbij kom zie ik dat het Bo&James zijn. 'En hoe vonden jullie dat kamp?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [ Nee klopt wel Summer staat achter James]

    Summer Melody Night

    Ik keek even rond en zag twee mensen onze kant op komen lopen. "Xanna, Jayden?" vroeg ik twijfelend aangezien het al donker was en mijn zicht niet al te best was

    James Andrew Night

    "Het gaat wel maar het zou nog beter zijn als ik wist waar we waren" zei ik glimlachend. Erna draaide ik me om naar Xanna en Jayden "Echt verschrikkelijk zelf dit is beter dan daar"

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:09 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bo Nekar
    'Klopt.' zucht ik. 'We zijn nu met best wel veel, ik wil eigenlijk niet terug naar dat rotkamp, maar ik wil wel een plek vinden waar we vuur kunnen maken or something...' zucht ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xanna Zarah Lyce
    'Summer? James? Bo? Waar zijn we?' vraag ik. Ik zie dat donkere wolken verschijnen.

    Jayden Rick Lyce
    'Euh misschien handig als we onderdak gaan zoeken, en ik wijs naar de lucht.


    That is a perfect copy of reality.

    Caitlin Ciara East
    'Dan zie ik liever jou dan een echt wild beest' lach ik. 'Ik weet het niet. Maar zullen we een plek zoeken waar anderen zijn?' vraagt hij dan. 'Ja is goed, maar waar wil je naar toe?'


    Always look on the bright side of life.

    Summer

    "Ik heb echt geen idee" zei ik en keek even naar de lucht en toen naar Jayden "Dat lijkt me een goed plan, maar waar moeten we naartoe?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hailey Robberts
    Ik zie donkere wolken verschijnen. 'fijn dat kan er ook nog wel bij komen' mompel ik.
    Misschien moet ik maar eens beter op zoek gaan naar mensen. 'Hallooo?' roep ik zo hard als ik kan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Bo Nekar
    'We kunnen dieper het bos in, zodat de bladeren de regen een beetje tegen houden.' opper ik, Ik hoor imand opeens keihard 'hallo!' roepen.
    'HIER!' roep ik hard terug.

    Richie Taylor
    'Ik weet het niet Caytlin... Eh... Maar het gaat onweren, ik houd van onweer maar ik denk jij niet. Dus als we nou...' dan hoor ik stemmen. 'Daarheen!' ik trek Caytlin aan haar arm mee naar de stemmen die ik hoor.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden Rick Lyce
    'Dat moet je maar aan Xanna vragen, die kent dit bos teminste een beetje, en volgens mij heeft ze altijd een kaart mee' zeg ik. Ik heb net mijn woorden uitgesproken, als het begint te onweren en te druppelen.
    'Ook dat nog' mompel ik.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:14 ]


    That is a perfect copy of reality.

    James

    "Xanna zeg het dan maar" zei ik glimlachend maar die verdween als snel toen het begon te regenen en onweren. "Heel de tijd is het droog en nu zijn we weg en dit?" vroeg ik. "Waarom"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ben ik dan ook eindelijk., ;x]
    Brandon Kilian Noway
    Op mijn gemakje loop ik door het bos heen terwijl ik mijn muts verder over me hoofd heen trek om mijn haar droog te houden. Ik heb geen flauw idee waar ik ben, maar ik weet van mezelf dat het even duurt voordat ik in paniek zou raken. Zachtjes fluit ik een duuntje terwijl ik wat takken opzei duw, waar ik wat stemmen vandaan hoor komen.

    [ bericht aangepast op 25 april 2012 - 17:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''