• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    { Ben ik weer, ff de laatste post van Peeta zoeken! }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Matthew Drew Parks

    Ik kijk haar meelevend aan. 'Ik wist niet dat het zo erg was. ' prevel ik en kijk naar haar. 'Waarom ben je san zo ongelukkig op je verlies na san natuurlijk.'

    xJohnnyDepp schreef:
    [denk dat het niet dat het bij mij lukt want er reageert bij mij NIEMAND, op geen van mijn mensen...
    Dus als er niemand gaat reageren bij mij dan schrijf ik me uit want dan heeft het toch geen zin.]


    [Ik heb toch gereageerd? Maar jij wou toen weg uit ons gesprek, dus (;]

    Cybele

    Ik glimlach zoet als ze een bak ijskoud water over de vrouwelijke avox heen gooien. Ik sta naast mijn vader, die heel hoog boven mij uitsteekt en kijk kil naar de gebeurtenis. Die vieze avoxen, ze waren helemaal niks waard. Ze maakt een paar dierlijke jank geluiden en ik lach hard. Ik schud lachend mijn hoofd. Het zag er echt hilarisch uit, Peeta die zijn hoofd afwendde en de mannelijke avox die me woedend aankeek. En dan hadden we nog de andere avox. Ik glimlach nog een keer als ze de stroom op haar lichaam zetten. Ik schiet overeind. "Niet teveel sukkel!" Gil ik hard als een van de vredebewakers de stroom te hard zet. Maar het is al te laat.

    { Ik hou er echt van om gemene karakters te spelen :# }

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 19:25 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Peeta Mellark

    Ik kijk terug en zie de dode avox. Dit was vreselijk en onmenselijk. Ik kijk het meisje woedend aan en doe een poging opnieuw de ketingen los te maken.

    Cybele Rhea Snow

    Peeta kijkt me woedend aan en doet weer een poging om de kettingen los te maken. De mannelijke avox kijkt me vuil aan. "Wees maar blij, dit meisje heeft geluk." Sis ik naar de avox. Ik grijp de vredebewaker die hier vrantwoordelijk voor is bij zijn jas en smijt hem tegen de muur. Gewoon, omdat dat kan. De andere bewakers kijken me verschrikt aan. "Wat staan jullie daar nog?" Vraag ik woedend aan de andere bewakers. "Maak hem af." Zeg ik kil.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [ja ik ben naar Joshua gegaan maar Space reageert daar niet op :o Sorry ik bedoelde Vrenaify niet.
    Ik voel me nu echt zo'n zeur en dat ben ik ook. *slaat zichzelf*]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    [ja ik ben naar Joshua gegaan maar Space reageert daar niet op :o Sorry ik bedoelde Vrenaify niet.
    Ik voel me nu echt zo'n zeur en dat ben ik ook. *slaat zichzelf*]


    { Wait wutt? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    xJohnnyDepp schreef:
    Kena
    'Dag mevrouw.' zeg ik en draai me dan om. Ik slenter wat rond, en kom uit in de eetzaal. Daar zie ik iemand zitten en loop er op af. Het is Joshua. 'Hallo.' zeg ik.


    heb het nu iets aangepast, voila :D

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:45 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Joshua Finn Bonnwright

    "Hallo." Hoor ik achter me. Het is Kena. "Hoi." Mompel ik zachtjes. Ik ben nogsteeds bezig om mijn wond op mijn been schoon te maken.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Kena
    Ik zie zijn wond. 'Zal ik helpen met schoonmaken?' vraag ik aan hem, het zag er niet gezond uit.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Joshua

    Ik schud kort mijn hoofd. "Hoeft niet joh." Mompel ik zacht. Ik was zo'n jongen die alles liever zelf deed.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Kena
    Ik ga naast hem zitten. 'Dan niet.' zeg ik droog.
    'Ik weet echt niet wat ik kan doen, ik zou niet weten waar we nu mee bezig zijn, ik houd mezelf nie echt op de hoogte.' zucht ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Peeta Mellark

    'Doe ze geen pijn! Waarom zijn ze hier we kunnen jullie toch geen nuttige informatie geven.' Ik trap gefrustreerd tegen de muur en begin weer te trekken aan de kettingen.

    Annie

    Ik zucht en kijk naar de muur. Of iets in de richting van de muur want ik kan bijna niets zien. In mijn hoofd zie ik Finnick die naar me lachte en ik voel me langzaam ietjes rustiger worden.

    Cybele

    "Doe ze geen pijn! Waarom zijn ze hier we kunnen jullie toch geen nuttige informatie geven." Hoor ik achter me. Peeta trapt gefrustreerd tegen de muur en trekt weer aan de kettingen. Een paar van de vredebewakers pakken al wat messen om de keel van de avox door te snijden maar ik houd mijn hand op zodat ze stoppen. "Langzaam lijkt me beter in dit geval, aangezien meneer Mellark zijn mond niet kan houden." Zeg ik kil. De vredebewakers begrijpen het en ik loop richting Peeta. "Wat sneu, nu heb jij er voor gezorgd dat hij een pijnlijke dood gaat sterven." Zeg ik gemeen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.