• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    GelaarsdeKat schreef:
    [Mag Kena naar Joshua, @Space? idk waar hij is]


    ( Sure, hij is ergens in de eetzaal. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Kena
    'Dag mevrouw.' zeg ik en draai me dan om. Ik slenter wat rond, en kom uit in de eetzaal. Daar zie ik iemand zitten en loop er op af.
    [kennen ze elkaar??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cybele

    Hij kijkt me boos aan als ik hem heb geslagen. Ik grijns even. Hij geeft me een trap tegen mijn scheenbeen. "Laat Johanna met rust!" Zegt hij kwaad. Ik ben even verbaasd, dit had ik niet verwacht. Ik herstel me snel. Ik grijns even als ik als ik de deur open hoor gaan. "Oh, je kamergenootjes." Zeg ik lachend als twee van de bewakers de rood harige avoxen naar binnen brengt. Ik hen geen idee hoe ze heten, maar ik wist dat de man uit Peeta's district kwam.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    GelaarsdeKat schreef:
    Kena
    'Dag mevrouw.' zeg ik en draai me dan om. Ik slenter wat rond, en kom uit in de eetzaal. Daar zie ik iemand zitten en loop er op af.
    [kennen ze elkaar??]


    ( Wat jij wil. )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Peeta Mellark

    Mijn mond valt open als ik de man herken. Hij was vrede bewaker in de laag.
    Ik kijk naar zijn bebloede en verminkten gezicht. Ik begin zonder succes weer aan de ketingen te trekken. 'Wie zitten hier nog meer?' Vraag ik op mijn hoeden

    [ze kennen elkaar oké?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Cybele

    Ik grijns even als ze de twee avoxen ook aan de muur vast ketenen. "Wie zitten hier nog meer?" Hoor ik zachtjes achter me. Ik zie de avox zijn hoofd schudden. Weer hoor ik Johanna schreeuwen. Ik zucht diep. Mijn vader komt binnenlopen samen met nog wat mensen. "Cybele? wat doe jij hier?" vraagt mijn vader verbaasd. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Ik had even een leuk gesprek met meneer Mellark hier." Zeg ik gemeen terwijl ik plaatsneem op de stenen bank.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 7:43 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    ( Deep fail, avoxen kunnen natuurlijk niet praten :x; even aanpassen )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [gaat Joshua nog wat doen?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Peeta Mellark

    Dan zie ik hem. Amper. Ik voel alleen maar haat voor hem. Ik kijk van Cybele naar hen en terug. Ze waren dus familie. Ik kijk naar de avoxen en zucht.

    Rosemary Pryla
    "Geen winnaar uit de Spelen, hm?" Ik grinnik zacht. "Ik ben blij dat Lareina nooit een kans in de Spelen zal krijgen. Dat is misschien de enige reden waarom ik hier nog ben. Ik had mezelf van kant gemaakt naast Devitt als zij er niet was geweest," fluister ik zacht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik frons en kijk haar aan. 'Was je echt zo gedeperiemeert?' Ik kijk naar haar. 'Ik ben blij dat je het niet gedaan hebt.'

    Rosemary Pryla
    "Eens zien. Mijn familie werd bij me weggerukt toen ik amper vijf jaar oud was. Ik heb op straat geleefd tot de Spelen. Ik zag mensen sterven voor mijn ogen, zag mijn bron tot leven in mijn armen sterven en won het verschrikkelijkste spel ooit. Nee, ik voel me geweldig." Prevel ik ironisch.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    "Nee, ik voel me geweldig." Ik zucht en kijk haar verondschuldigend aan.
    'Het spijt me, het was stom om te vragen.' Ik kijk omhoog en hoor de wind
    zacht om ons heen waaien.

    Rosemary Pryla
    "Ik weet me soms geen houding te geven tegenover mensen die niet hebben meegemaakt wat ik heb moeten doorstaan. Je kan het niet helpen, sorry." Ik slaak een diepe zucht wanneer ik me achterover in het gras laat vallen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.