• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    Matthew Drew Parks.

    Ik glimlach. 'Ik snap je.. Voor een deel dan tenminsten.' Ik weet hoe het is om mensen te verliezen die je dierbaar zijn maar om de persoon van wie je houd te verliezen is echt iets anders/

    Rosemary Pryla
    "En jij? Meneer soldaat. Heb jij geen vrouw die naar je aanwezigheid snakt?" Prevelde het meisje nieuwsgierig. Vast wel. Hij was zorgzaam en luisterde. Het complete plaatje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik schud langzaam mijn hoofd. 'Niet echt nee.' Mompel ik en kijk naar haar.
    'Ik heb geen tijd voor een relatie, ik ben soldaat de kans dat het snel voorbij is is groot en ik zou nooit thuis zijn.' Fluister ik.

    Rosemary Pryla
    Ik grinnik. "Ik zei precies hetzelfde tegen Devitt voordat we de arena ingingen - 'Ik heb verdomme geen tijd voor een relatie, gek! Ik zal je vermoorden als je er ook maar aan dénkt'. Zoiets." Grinnik ik mezelf van een jaar geleden imiterend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik glimlach naar haar. 'Tja het is zo. De kans dat ik dood ga is groter
    dan dat ik binnen kort weer terug naar district 9 ga.' Ik haal mijn schouders op en kijk haar dan recht aan.

    Rosemary Pryla
    "Ik ben bezig met een spionage afronding.. Als ik het haal word ik in het Capitool gedropt om te werken van binnenuit." Prevel ik zachtjes. "Ik weet precies hoe dat is."


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    'Dus je gaat naar het Capitol?' Ik glimlach een beetje verbaast en ga rechtop zitten.

    Rosemary Pryla
    "Waarschijnlijk wel. Alhoewel ik Lareina niet achter wil laten." Ik bijt zacht op mijn onderlip. "Het is niet makkelijk om alles alleen te doen." Geef ik zachtjes toe.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks.

    Ik frons. 'Maar je hoeft niet alles alleen te doen. Je heb niet alleen Lareina.' Prevel ik en kijk haar nu recht aan. Ik zou er voor haar zijn als dat nodig was.

    Rosemary Pryla
    Het is moeilijk zijn blik te negeren. "Bedankt, maar we zijn beiden mensen die nergens wonen. Soms denk ik er aan om Lareina twee ouders te geven die haar een leven bieden dat ze echt 'thuis' kan noemen. Ik heb nog steeds trauma's. Waarin ik niemand vertrouw, dingen zie die er niet zijn.. Ik weet het niet." Prevel ik met een zucht.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik glimlach flauwtjes. 'Thuis gaat niet om een plek maar om een dak boven je hoofd en mensen om wie je geeft. Althans zo voelt het voor mij dan.'

    [GelaarsdeKat -> xJohnnyDepp]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Vanaf nu is het toegestaan om drie personages te hebben zodat we iets meer mensen hebben]

    Rosemary Pryla
    "Dat heb ik hier in dertien en.. Ik ben doodongelukkig." Ik slaakte een diepe zucht en schudde langzaam mijn hoofd. De enige reden waarom ik hier was - was voor Lareina.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [denk dat het niet dat het bij mij lukt want er reageert bij mij NIEMAND, op geen van mijn mensen...
    Dus als er niemand gaat reageren bij mij dan schrijf ik me uit want dan heeft het toch geen zin.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel