• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    Rosemary Pryla
    "Kom met me mee," ik glimlach, druk een kusje op Lareina's gezicht waarna ik mezelf lenig door het raam wring. De koude lucht zorgt ervoor dat mijn lippen zich omkrullen tot een genietende glimlach. Hemels.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Peeta Mellark

    "Wil dezelfde dood als Katniss sterven?" Ik trek nog eens aan de kettingen die me aan de muur binden en geef eht dan op. 'Waarom ben ik hier?' Vraag ik en kijk het meisje aan.

    Matthew Drew Parks

    Met gemak volg ik haar voorbeeld en klim uit het raam. Ik slui mijn ogen en adem genietend de frisse lucht in die onze kant op waait.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:02 ]

    Rosemary Pryla
    Ik strek mezelf even en wendt mezelf dan tot Matthew. "Soldaat Parks, drie warming-up rondjes." Grijns ik zelfvoldaan terwijl ik alvast begin te sprinten. Er is een reden waarmee ik de Spelen heb gewonnen, weetje.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cybele

    Hij trekt nog een paar keer aan de kettingen, maar lijkt het dan op te geven. "Waarom ben ik hier?" Vraagt hij. "Om dezelfde reden dat de andere overgebleven tributen hier zijn- of waren." Zeg ik met een gemene glimlach. Ik wilde hem geen hoop geven dat er ook maar iets van district 12 en de tributen over bleef. Een hoge gil komt uit de kamer naast ons. "Dat is Johanna, die ken je zeker nog wel?" Zeg ik met een gemene grijns. Er klinkt weer een keiharde gil, daarna stilte. Zou ze-. Nee, er klinkt weer geschreeuw uit de kamer naast ons.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Matthew Drew Parks

    Ik grinnik en zet de achtervolging in. 'Komop Soldaat Pryla sneller!' Roep ik lachend en ren nu naast haar. Voor een meisje was ze best snel maar ik kon haar wel bijhouden of inhalen.

    Peeta Mellark

    'Wat wil je van me? Ik kan je niets zeggen over waar de andere zijn en al wist ik ook maar íéts ik zou ze nooit veraden.' Ik spuug de woorden naar haar toe. Ik hate haar nu al.

    Rosemary Pryla
    Nu kwam het. Ik grinnikte terwijl mijn sprinten steeds sneller en langer werden. Met een geruime voorsprong - ver genoeg verscholen door het bladerdek wierp ik mezelf in één van de bomen. In de arena had ik zo de meeste lave overleeft. Ik was snel, behendig en lenig. Mijn uithoudingsvermogen zorgde voor afwisseling. Ik vroeg me af of Matthew me zou vinden. Hoe vind je iemand die niet gevonden wilt worden?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Ik lach en volg haar het bos in. Ze was echt snel. Daar kijk ik lachend om me heen. 'Ohh komop, ik ga echt niet in elke boom klimmen om je te vinden hoor.' Grinnik en probeer iets te kunnen zien. 'Of misschien wel ik zou de moeite wel nemen.'

    Rosemary Pryla
    Ik laat mezelf geruisloos achter hem vallen, waarna ik mijn handen voor zijn ogen sla en op mijn tenen ga staan om zo over zijn schouder bij zijn oor te kunnen. "Een goede soldaat raakt zijn prooi niet kwijt," fluistert ze langzaam, waarna ze zachtjes grinnikt.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Matthew Drew Parks

    Dan staat ze achter me en legt haar handen voor mijn ogen. "Een goede soldaat raakt zijn prooi niet kwijt," Er ontstaat een glimlach op mijn gezicht en ik draai me vlug om zodat ik tegen over haar sta en haar handen vast heb. 'Prooi gevangen.' Grijns ik,

    Cybele

    Ik lachte om zijn uitbarsting. "Dat hoeft ook helemaal niet," Zeg ik gemeen. "We hebben een leuke verassing voor de mensen in district 13." Mompelde ik. Nog een krijs van Johanna. "God wat kan dat kind schreeuwen zeg." Zei ik tegen Peeta. "Als ik jou was zal ik je mond maar houden," Zeg ik dreigend. "Tenzij je een bak water over je heen wilt krijgen en daarna een schok toegediend wilt krijgen." Grijns ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Rosemary Pryla
    "Nu is de kunst je prooi vast te houden," ik grijnsde, pakte zijn polsen beet en zette mijn gewicht in om hem voorover in het gras te kunnen duwen. Trots liet ik me op zijn rug zakken. "Ik ben niet voor niets een winnaar uit de Spelen, liefje." Lispelde het meisje lachend.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Peeta Mellark

    Ik kijk naar de richting van het geschreeuw. "Tenzij je een bak water over je heen wilt krijgen en daarna een schok toegediend wilt krijgen." Ze grijnst. Ik kijk haar woedend aan. 'Johanna weet ook niets dus waarom doen jullie haar pijn!'

    Matthew Drew Parks

    Ik zucht en ga naast haar liggen. 'Dat verklaard inderdaad een heleboel.' Ik draai mijn hoofd haar richting op en glimlach. 'Maar ik zie je niet echt als mijn prooi moet ik eerlijk zeggen.' Grijns ik en kijk dan weer naar de heldere lucht boven ons.

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 20:32 ]

    [Iemand zin om Coin te plagen/geplaagd te worden door Coin? :3
    of kan ze naar iemand toe komen?
    Ik ben echt in een levenloze bui vandaag xd]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ik wil denk ik een jongen ipv het meisje dat ik nu heb. Als ik die heb kan ik wel naar Coin, niemand reageert op Kena namelijk.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel