• Verhaallijn:

    District 13 doet er alles aan om er voor te zorgen dat het Capitol overmeesterd word. Nadat ze de tributen uit de arena hebben gered moeten ze alles erop zetten om de rest van Panem te redden. Met gevaar voor eigen leven dringt hun zelf opgestelde leger steeds verder het Capitol binnen met als hoofddoel het doden van President Snow.

    Over de rollen:

    Je mag maximaal 2 rollen invullen. Je kunt bij het Capitol horen of bij de rebellen van district 13 omdat de andere districten weinig voorzullen komen. Je personages hoeft niet perse bij het legen te zitten. Ze kunnen lid zijn van de cameraploeg, bij het lab horen, in het ziekehuis werken of gewoon ondergebracht zijn in het diepe district 13.

    Wat ik moet weten voor je rol:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geboren in district:
    Wel/niet mee gedaan aan de spelen:
    Over de familie:
    Extra:

    Jongens
    - LisaHG
    - Joshua Finn Bonnwright Space
    - Finnick [Uitzondering] Tessera
    - Matthew Drew Parks Chaim
    - Peeta Mellark [Uitzondering]Chaim
    - Colin Moyen Vrenaify
    -
    -

    Meisjes
    - Kena Avenwore GelaarsdeKat
    - Annickemiek
    - Tessera
    - Annie Cresta Chaim
    - Cybele Rhea Snow Space
    - Alma Coin Seeder
    - Nux Tymore Vrenaify
    - Rosemary Pryla O'Devrai Leave
    - Lareina Malice O'Devrai Leave
    -
    -


    Districten:
    District 1 - Luxe
    District 2 - Metselwerk
    District 3 - Elektronica
    District 4 - Vissen
    District 5 - Power
    District 6 - Transport
    District 7 - Hout
    District 8 - Textiel
    District 9 - Graan
    District 10 - Vee
    District 11 - Landbouw
    District 12 - Steenkool

    Kena
    Ik kijk de vreemdelinge aan. (is het niet Alma?)
    'Kena. En jij?' zeg ik koeltjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Chaim schreef:
    Peeta Mellark

    Ik kijk naar de richting van het geschreeuw. "Tenzij je een bak water over je heen wilt krijgen en daarna een schok toegediend wilt krijgen." Ze grijnst. Ik kijk haar woedend aan. 'Johanna weet ook niets dus waarom doen jullie haar pijn!'

    Matthew Drew Parks

    Ik zucht en ga naast haar liggen. 'Dat verklaard inderdaad een heleboel.' Ik draai mijn hoofd haar richting op en glimlach. 'Maar ik zie je niet echt als mijn prooi moet ik eerlijk zeggen.' Grijns ik en kijk dan weer naar de heldere lucht boven ons.

    Alma Coin

    'Laten we hopen dat ze het halen.'
    Ik hoop dat het er niet zo harteloos en redelijk overtuigend uitkomt.
    Dan wend ik me weer tot Kena.
    'President Alma Coin. Ik dacht dat je dat wel zou weten. En voor ik het vergeet: je spreekt mij aan met u, begrepen?'

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:19 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Kena
    Ik knik. 'Oke, mevrouw.' zeg ik beleefd. Ik was even kwaad net maar had mijn rust gevonden.


    [nu loopt het dus weer vast Kena kan niet veel zeggen hier...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ( Ik reageer zo hoor! )


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Alma Coin

    'Ik ben blij dat je het begrijpt. Je komt zeker ook uit 12? Gevlucht?'
    Ik probeer geïnteresseerd te klinken, maar het lukt niet echt naar mijn idee.
    'Houd je je wel aan je rooster?' vraag ik. 'En heb je je al opgegeven om soldaat te worden?'


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [ik weet niet precies waar die is, maar kan ik zo misschien please naar Joshua, die heb ik nog niet gehoord of zie ik dat nou fout??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nux Trymore


    Ik voel Colin naast me verstrakken, het was algemeen bekend dat hij de Alma Coin en haar manier van regeren afkeurde. Hij is er vast van overtuigd dat zij en Snow uit hetzelfde hout gesneden zijn. Ikzelf deel zijn mening, maar maak me er niet zo druk over. Hoewel ik me erger aan de minachting in de stem van de vrouw. Ik zie Kena in elkaar krimpen en leg beschermend mijn hand op haar schouder. "Ik ben er zeker van dat ze u niet zo onbeschaamd wou toespreken, Mevrouw. Vele kennen u gezicht niet." Nu werpt de president mij een koele blik.

    Kena
    'Jazeker mevrouw, dat heb ik al gedaan. Ik heb eens meegedaan aan de spelen, mevrouw.' Ik vind het verschrikkelijk zo beleefd te doen, maar ik doe mijn best en het lukt goed.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [lol, elke keer dat ik iets getypt heb, is er weer iets anders gebeurd ;p]

    Alma Coin

    Ik werp haar een kille blik toe.
    'Het is op zijn minst ongepast om een volwassene te tutoyeren. Plus, het lijkt me wel zo logisch dat je weet wie het district waarin je je bevindt leidt.'
    Ik heb eigenlijk geen zin om dit gesprek voort te zetten, maar ik blijf staan. Ik richt mijn blik weer op Kena.
    'Fijn, we kunnen alle krachten gebruiken. Welke Spelen heb je gewonnen?'

    [Ik ga mensen c; Doei ^^]

    [ bericht aangepast op 26 april 2012 - 21:29 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    [-aanpassen D:-]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cybele

    Hij kijkt naar de richting van het geschreeuw en kijkt me woedend aan. "Johanna weet ook niets dus waarom doen jullie haar pijn!" Zegr hij woedend. Ik storm woedend op om hem een klap in zijn gezicht te geven. "Waag het niet om nog een keer tegen mij te schreeuwen!" Zeg ik woedend.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Mag Kena naar Joshua, @Space? idk waar hij is]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Peeta Mellark

    Ik kijk haar boos aan als ze me slaat. Nu ze zo dichtbij is kan ik net een trap geven tegen haar scheenbeen. 'Laat Johanna met rust!'