• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:



    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    'ja kan ze roosteren hoor.' merkte ik op. Maar zelf gong ik ook liever aan mijn brood dan aan de kastanjes. Ik pakte mijn tas weer en ging toen bij het vuur zitten. 'Xanna kom maar terug hoor. Je kan heel goed toveren. Maar nu weten we het wel.' zuchte ik terwijl ik het brood uit mijn tas pakte. ''hier jayden eet dit dan.' en ik rijkste haar een broodje toe terwijl ik de andere rustig begin op te eten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    GelaarsdeKat schreef:
    [niet veel tent staat vuur brand. Je kan wel tegen bo praten die is bij vuur.]
    [+ Eerste persoon is al verdwenen, en er zijn al spullen weg.]


    That is a perfect copy of reality.

    Minghags schreef:
    Brandon Kilian Noway
    'ja kan ze roosteren hoor.' merkte ik op. Maar zelf gong ik ook liever aan mijn brood dan aan de kastanjes. Ik pakte mijn tas weer en ging toen bij het vuur zitten. 'Xanna kom maar terug hoor. Je kan heel goed toveren. Maar nu weten we het wel.' zuchte ik terwijl ik het brood uit mijn tas pakte. ''hier jayden eet dit dan.' en ik rijkste haar een broodje toe terwijl ik de andere rustig begin op te eten.

    [het is een jongen...]


    That is a perfect copy of reality.

    Jayden'
    Ik kreeg een broodje aangerijkt van Brandon. Ik pakte het broodje aan, en begon te eten.


    That is a perfect copy of reality.

    [back, waaar kan ik inspringen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [foutje., xd maar ik ga eten., ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [GelaarsdeKat&Minghags&LikeAWeasley en annemellark, mogen nieuwe topics openen, ik heb een heel grote kans dat ik de hele week niet on kan zijn namelijk]


    That is a perfect copy of reality.

    [dankjee :) en je kan bij richir indprinhen die vroeg of je ook kastanjes wilde, gepoft]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    'En nu?' vroeg ik met volle mond terwijl ik het vuur nog wat opstookte. het plan was nadat we het vuur aanhadden om Xanna te zoeken maar aangezien die enkel een stom spelletje aan het spelen was en blijkbaar gochelaar wilde worden ging dat niet door.
    Ik was blij dat het vuur aanstond want nu ik mijn vest kwijt was, het aardig vris begon te worden kreeg ik het toch wel koud. UIt verveling begon ik daarom de nu recht overeindstaande haren op mijn arm er uit te trekken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Oké ik begrijp niet helemaal wat je zegt xd]


    That is a perfect copy of reality.

    [nouja het was voor Hailey dat die kon inspringen bij Richie :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden
    'Iemand Xanna gezien?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:23 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Dat zecht brandon niet. dat denkt hij., ;x want hij wil nog niet geloven dat er rare dingen gebeuren en denkt dat ze een spelletje speelt omdat ze er het ene moment wel is e het ander emment niet..]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 20:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [het is nu al een tijdje eleden dat hij dat zei, het is aar als ik daar nu op reageer]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [dan zeg ik wel wat anders xD]

    Richie
    'Hailey, gaat het al weer een beetje?' vraag ik. Ik wilde weten of ze nog boos of bang was of zo.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel