• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:



    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Mij zie je morgen waarschijnlijk niet ):]


    That is a perfect copy of reality.

    [mij ook niet. Of misschien heel even als ik in de trein zit. Want ik ga naar Skrillex morgen =D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Xanna..
    Ik loop wat door, langzamerhand wordt ik steeds minder zichtbaar. Ik roep ' Jullie moeten weg uit dit bos, er ins hier iets dat mij heeft laten verdwijnen, en teruglatenkomen enz'
    Dan ben ik weer weg.


    That is a perfect copy of reality.

    Wow this laat/vroeg nu xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Brandon Kilian Noway
    Ik wil niet horen wat Xanna zegt en ik wil ook niet zien hoe ze weer verdwijnt ik ga op me rug liggen en probeer door de bladeren naar de hemel te kijken. Vroeger stelde het me gerust als ik naar de sterren keek maar het had nu weinig effect. Het enige wat ik nu wilde was is in mijn eigen kingsize bed liggen onder een warme deken met het idee dat ik morgen gewoon de koelkast kon opentrekken voor eten inplaats van ervoor te moeten jagen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [GelaarsdeKat -> xJohnnyDepp]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [waarom reageren er zo weinig mensen op deze rpg :(]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik ga wel reageren maar waar starten we? Dat ze wakker worden?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [is goeed. :)]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie

    Langzaam gaan mijn ogen open. Ik had echt een hele vreemde droom gehad, die ik aan niemand zou vertellen, en ik doe nu compleet mijn ogen open. Ik zucht, spring op, en kijk of er al anderen wakker zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey
    Ik wordt wakker van iemand naast me die zucht en vervolgens opspringt. Ik draai me om om te kijken wie het is. 'lekker geslapen?' vraag ik terwijl ik nog half slaap. Het was een verschikkelijke nacht, het was koud en het lag nou niet echt comfortabel.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie

    'O eh... Valt wel mee.' mompel ik. 'en jij?' Het was best koud geweest en mijn droom maakte het er ook niet al te makkelijk op.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey
    'slecht' mompel ik. Ik probeer een kussen te pakken maar die is er natuurlijk niet. Ik leg mijn haren weer goed en gebruik mijn hand als kussen, wat ik ook niet lekker vind liggen. Zo gaat het een tijdje door met een goede slaaphouding vinden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie
    'Ik wil hier zo snel mogelijk weg.' zucht ik en rek me nog eens uit


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey
    'goed plan' zeg ik. Ik probeer nogsteeds een goede houding te vinden om te liggen, wat niet gemakkelijk is. Ik pak ergens een vest vandaan, geen idee van wie die is, en gebruik die als deken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”