• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:



    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Waarop is Hailey boos dan? Om die opmerking van Jayden?]


    That is a perfect copy of reality.

    [nee ze hadden ff ruzie Richie en Hailey maar dat is al wel beetje over xD maar misschien ook wel idk]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey
    Ik haal mijn schouders op om aan te geven dat ik het antwoord niet weet. Ik vond het verschikkelijk hier, dat was zeker. Alles wat met natuur te maken heeft ben ik gaan haten.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie
    'Oké, dan niet.' zeg ik en rooster wat kastanjes, maar eet ze niet op. 'HET IS HIER ZO SAAAAI!' roep ik plotseling uit. Ik krijg een soort van aanval, ik spring op en alles wat ik vastpak gooi ik het bos in. Takjes, stukjes kastanje. Ik word altijd HELEMAAL gek als ik niks te doen heb. Ik haal diep adem en probeer rustig te worden.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hailey
    Ik lach als ik Richie dingen in bosjes zie gooien. 'ik doe mee!' zeg ik vrolijk en begin rondjes te dansen. Ondertussen pak ik blaadjes op en gooi die in de lucht waardoor ze vervolgens op mijn hoofd vallen. 'dit is nog best leuk ooit!' roep ik vrolijk.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jayden
    'Wat wil je dan, terug naar het kamp ofzo?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Richie
    Ik begin te lachen, dit was raar, je moest wel heel knap zijn om me in zo'n aanval aan het lachen te maken. Ik pak blaadjes en gooi ze in de lucht. Ik dans rond in de blaadjes en bots tegen Hailey aan. 'Oeeps sorry.' zeg ik en gooi weer blaadjes.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden
    Ik kijk naar Hailey en Richie, dan ga ik ook meedoen.


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey
    'we lijken wel gek' zeg ik grinnikend. Maar vervolgens ga ik weer verder met waar ik mee bezig was.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie
    'Ik ben zo gek als een konijn.' lach ik en gooi blaadjes naar Hailey.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden
    'We zijn toch ook gek, maar hebben jullie Xanna gezien?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey
    'kappen' gil ik. Maar door het lachen komt het er niet heel overtuigend uit. Nu begin ik ook blaadjes terug te gooien.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie
    'Ik niet!' roep ik en ik ren weer weg, pak een hoop blaadjes en gooi ze over Hailey, maar een deel komt ook op mijzelf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jayden
    Ik kijk Hailey en Richie weer aan. Dan ruk ik een tak van een boom. Ik loop wat verder van Hailey en Richie af, zodat ik hun niet raak en ga ermee zwaaien, de tak blijkt nat te zijn, want ik voel allemaal spetters.


    That is a perfect copy of reality.

    [Dit is mijn laatste reactie, de volgende die hier onder staan, mogen nieuwe topics openen. Omdat ik de hele week niet kan reageren]
    [ GelaarsdeKat
    Minghags
    annemellark
    LikeAWeasley
    [ Fijne vakantie iedereen!]

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 21:00 ]


    That is a perfect copy of reality.