• Verhaallijn
    12 jongeren zijn verdwaald nadat ze weggelopen zijn van een oersaai kamp. Al snel komen ze elkaar tegen, maar de weg naar het kamp is nergens meer te bekennen. Ze zitten op een onbekende plek, ergens in een bos. 's nachts gebeuren er vreemde dingen, Spullen die ze kwijt zijn, de jongeren die spoorloos verdwijnen. De begeleiding merkt al gauw dat er een aantal weg zijn, en gaat op zoek.

    Gereserveerd:
    -

    Rollen Nog 1 jongen!
    De 12 jongeren: [11/12]
    - Xanna Zarah Lyce Demii0
    - Caitlin Ciara East xSunlightx
    - Bo Nekar GelaarsdeKat
    - Chayenne Sharona Avery Ry
    - Brandon Kilian Noway MingHags
    - Jayden Rick Lyce Demii0
    - Hailey Robberts annemellark
    - James Andrew Night LikeAWeasley
    - Summer Melody Night LikeAWeasley
    - Richie Taylor GelaarsdeKat
    -




    Regels
    - One liners mogen.
    - Ruzies mogen.
    - 16+ toegestaan
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Minimale leeftijd personages = 14. Maximale leeftijd personages = 18.

    [Dit is het tot nu toe, er kan nog bijkomen]

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:

    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:



    Link: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131393 Oftewel Rollentopic (:

    We beginnen met dat we verdwaald zijn, en dat jullie nu alleen ergens rondlopen (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:26 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey
    'je moet eens leren richten' zeg ik lachend en pak een hoop blaadjes. Dan loop ik naar hem toe om ze over hem heen te gooien. Halverwege struikel ik en kom weer languit op de grond te liggen. 'ik ben echt van het struikelen he?' grinnik ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ik moet nu off, en je ziet me pas weer on, einde van deze week ofzoow, ByeByee(doeg)]


    That is a perfect copy of reality.

    [doeg! veel plezier!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie
    Ik pak een hoop blaadjes en gooi die naast haar bik spring er in. 'Nu lig ik ook schat.' ik grijns als ik bedenk dat ik net nog kwaad was en dat ik eigenlijk overstuur moet zIjn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    'En mensen maar zeggen dat ik onvolwassen ben.' grinnik ik terwijl ik een sigaret opsteek en nog wat takjes in het vuur gooi. Ik kon niet begrijpen hoe iedereen opeens zo druk kon doen. Ik had me heel de dag uit de naat gewerkt en had totaal nergens geen puf meer voor. Daarbij had ik het koud. Snel ritste ik mijn tas weer open nadat ik me realiseerde dat ik nog een trui bij me had. Ik maakte het mezelf comfortabel door mijn tas als kussen te gebruiken en staarde doelloos in het vuur. Me tog wel zorgde makend over Xanna


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hailey
    'je zou bijna denken dat ik het hier leuk vind' zei ik terwijl ik me omdraaide en naar de sterren keek. Zouden mijn ouders al weten dat ik weg was gelopen van dat kamp? Vast wel, waarschijnlijk zouden in dit bos nu allemaal agenten lopen om ons te zoeken, en zouden we morgen weer thuis zijn.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Richie

    Ook ik draai me om. In mijn bladerdeken heb ik het niet si heel erg koud. Ik heb het gevoel dat alle sterren boven me in een met een klap naar benden zouden vallen, bovenop mij. Ik wil weer terug naar huis en kwaad worden omdat ik naar dat kamp was gegaan. 'Ik ga zo maar slapen.' zeg ik dan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Mhuhaha, ik ben nu op mobiel ^^]


    That is a perfect copy of reality.

    Jayden
    'Brandon, heb jij Xanna gezien?' vraag ik ' Ik wordt nu nogal ongerust'


    That is a perfect copy of reality.

    Hailey
    'hmm, ik ook' zeg ik nadenkend. 'Xanna komt wel terug' zeg ik geruststellend tegen jayden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon Kilian Noway
    Ik keek op naar jayden die vroeg of ik wist waar Xanna was. 'Nee en ik ga haar nu zoeken.' melde ik terwijl ik weer opstond, mijn capuchon opdeed en een zaklamp uit mijn rugzak haalde en in een willekeurige richting begon te lopen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 21:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Richie

    'ze komt echt terug.' zeg ik en weet het 99% zeker. Ik ga lekkerder in de bladeren liggen. 'Wekterusten allemaal. Morgen ga ik jagen en dan zoeken we meteen ook Xanna.' t


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Xanna..

    Als een soort geest sta ik er weer. 'Dit bos heeft iets gevaarlijks' zeg ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [ik moet nu gaan:( Bis Morgen :)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Brandon Kilian Noway
    Ik draai me abrupt om als ik Xanna haar stem weer hoor. 'ik word gek. Ik word echt gek.' mompel ik terwijl ik naar Xanna kijk. Ik Loo terug naar mijn rugzak gooi mijn zaklamp neer en leg mijn hoofd op de rugzak. 'ik ga nu slapen. En morgen is alles weer normaal.' mompel ik terwijl ik mijn ogen sluit en een paar keer diep adem haal.

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 22:03 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''