• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Ik snap echt niet dat jullie op een bank inslaap kunnen vallen," Zucht ze.
    Ik onderdruk de neiging om mijn schouders op te halen, omdat Feline's hoofd daar nog steeds op ligt.
    "Ik ben een vent, ik kan overal slapen," Lach ik.

    May Rose White
    Het was gestopt met regenen en ik ging staan. Jace was nogsteeds bewegingsloos en mijn ogen kleurde weer als vloeibaar goud. Alle energie die ik net van hem afgetapt had stuurde ik terug, want misschien was hij gewoon uitgeput. 'Jace gaat het wel?' Vraag ik voorzichtig. Als get windstil was of als er windtegen was geweest had hij het niet gehoord, maar ik had wind mee. Ik was wel bang dat er misschien iets ergs was gebeurt en dasrcwas ik echt als de dood voor.

    [Sorry ging eten en geloof me eten met beugel die je net gehad hebt duurt lang en ik moest met me moeder mee spullen kopen die ik wel kan eten met een beugel xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Feline Haven Chase
    'Ik ben een vent, ik kan overal slapen,' lacht Jerry.
    'Niet eerlijk,' grinnik ik. 'Hoewel, ik zou zo ook nog wel in slaap kunnen vallen denk ik,'
    Ik draai me hoofd een beetje zodat ik zijn gezicht kan zien.
    'Nathan vroeg net hoe het nou tussen ons zat,' zeg ik met een lichte frons.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace
    De tintelingen gingen nog steeds door me heen en ik wist niet wat ik moest doen, ook al voelde ik langzaam maar zeker mijn energie terugstromen in mijn lichaam. May moest dat niet doen, waarom deed ze dat nou? Waarom was ze niet even hard voor mij en nam ze al mijn energie af, zodat ik haar geen pijn meer kon doen? Voor mijn part had ze me in een coma gelaten of zo, als ik haar maar geen pijn deed.
    “Jace, gaat het wel?” hoorde ik haar voorzichtig vragen en ik schudde mijn hoofd. Ik voelde me afschuwelijk, beschamend en bang voor dat ik het haar nog een keer zou flikken. Ik wilde dit nooit meer voelen, en zeker niet bij haar. Ze was zeker op me afgeknapt. “Waarom had je niet al mijn energie afgenomen? Ik wil me nooit meer zo voelen..."

    Celeste
    “Zullen we terug gaan? Volgens mij word het nu een beetje laat.” Ik haalde mijn schouders op en knikte, waarna ik me omdraaide en in de goede richting begon te lopen. “Ja, is goed, als we nog later aankomen, zijn we vast en zeker dood.” Ik zat nog steeds in mijn hoofd met Jayden en wat hij tegen me had gezegd, maar ik wist niet zeker wat voor vakje ik dat zou moeten geven. Ik vroeg me af of Louise jongens vertrouwde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Hij schuddevzijn hoofd. Opgelucht haalde ik adem. Want doordat hij zichzelf wegduwde had ik heel veel energie bij hem weggehaald. “Waarom had je niet al mijn energie afgenomen? Ik wil me nooit meer zo voelen..." Ik stond op en liep naar hem toe maar ging rond de 2 meter voor hem op mijn hurken zitten. 'Nou omdat Jace ik om je geef en ik mijn gave nog niet helemaal onder controle heb en ik een keer zo veel energie uit iemand heb gehaald zodat iemand hart stopte met kloppen.' Zeg ik als ik weer op mijn lip bijt, want dit was gevoelig. En hij had toch zijn ogen dicht. Maar als hij me nu zou zoenen ging ik veranderen in mijn wolven vorm.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace
    “Nou omdat, Jace, ik om je geef en ik mijn gave nog niet helemaal onder controle heb en ik een keer zoveel energie uit iemand heb gehaald zodat iemand hart stopte met kloppen.” Ik keek nog steeds niet naar haar op, maar reageerde vrijwel direct nadat zij wat had gezegd.
    “Dan was dat maar zo, dan leefde ik maar niet meer. Heb je enig idee hoe verschrikkelijk het voelt dat je iemand dwingt maar je het eigenlijk niet wilt?” Ik zei het luid en duidelijk, het klonk zelfs een beetje kwaad, maar daarna begon ik te fluisteren, echter was dit hard genoeg voor haar om te horen. “Zeker bij jou… Ik wil je geen pijn doen, je bent speciaal, May… Hoe kun je nu nog zo aardig tegen me doen?”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    “Dan was dat maar zo, dan leefde ik maar niet meer. Heb je enig idee hoe verschrikkelijk het voelt dat je iemand dwingt maar je het eigenlijk niet wilt?” Hijzei het luid en duidelijk, het klonk zelfs een beetje kwaad. “Zeker bij jou… Ik wil je geen pijn doen, je bent speciaal, May… Hoe kun je nu nog zo aardig tegen me doen?” hij fluisterde het maar ik kon het nog net horen. 'Nee ik weet niet hoe het voelt.' Mijn stem klonk krachtig, maar ik was niet boos. 'En Jace ik hou van je. Meer dan wat dan ook ik zou je nooit kunnen verwonden of lang boos op je blijven.' Ik schreeuwchet bijna uit door mijn frustratie ik hield echt van hem. Met heel mijn hart.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jerry 'Jer' Ralph Moore.

    "Niet eerlijk," Grinnikt ze. "Hoewel, ik zou zo ook nog wel in slaap kunnen vallen, denk ik," Ze draait haar hoofd en kijkt me aan.
    "Nathan vroeg net hoe het nou tussen ons zat," Zegt ze met een frons.
    "Uh," Stamel ik. "Hoe zit het tussen ons?" Oké. Dat is de slechtste vraag van het hele aankomende schooljaar. Goed gedaan, Jer!

    [Slapen, misschien reageer ik nog vanuit mijn bedje.]

    Jace
    “Nee, ik weet niet hoe het voelt.” Haar stem klonk krachtig, maar niet boos, en ik liet haar uitpraten. “En Jace ik hou van je. Meer dan wat dan ook ik zou je nooit kunnen verwonden of lang boos op je blijven.” Ze schreeuwde het bijna uit en met een verwarde en verbaasde blik keek ik haar dit keer wel aan, waarna ik langzaam opstond en haar handen vastpakte. “Meen je dat?” Natuurlijk meende ze dat, sukkel, anders zou ze dat toch niet zeggen. Ze zou er echt niet over liegen hoor.
    Ik keek even ongemakkelijk weg, maar blikte mijn blauwe ogen toen weer in die van haar. Ik had geen zwarte ogen meer en mijn vampiervorm was weg. “Kunnen we naar binnen? Ik bevries bijna.” Ik keek even naar mijn blote bovenlichaam en toen weer naar May. “Binnen kunnen we wel verder praten.” Ik legde de nadruk op praten en nam haar hand waarna ik haar mee naar binnen nam.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:52 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Uh,' stamelt Jerry. 'Hoe zit het tussen ons?'
    Ik bijt even op mijn lip.
    'Gewoon goede vrienden toch?' zeg ik aarzelend. 'Dat heb ik tenminste tegen Nathan gezegd.'

    [slaap lekker (:]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 21:36 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Louise Erika Sweet
    'Ja, is goed, als we nog later aankomen, zijn we vast en zeker dood.' Zei ze en we liepen later terug naar school. Celeste was duidelijk onderweg met haar hoofd ergens anders. Misschien in de wolken of ergens anders. Ik wist dat ze al ergens mee zat. 'Zit je nog steeds ergens mee?' Vroeg ik bezorgd , terwijl ik rustig in de nacht vooruit liep


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    [btw ze heet may geen Maegan ;)]
    May Rose White
    Met een verwarde blik keek hij op naar me hij pakte voorzichtig mijn hand vast en keek me aan. Nu had hou blauwe ogen wat ne een stuk meer geruststelde. 'Meen je dat?' Vroeg hij. Ik knikte even snel, maar met een kleine glimlach op mijn lippen. “Kunnen we naar binnen? Ik bevries bijna.” Hij keek even naar zijn blote bovenlichaam en toen weer naar mij. “Binnen kunnen we wel verder praten.” Hij legde de nadruk op praten en nam mijn hand waarna hij me mee naar binnen nam. Ik liep achter hem aan want nu kon ik hem ook bijhouden. Ik liet mijn vingers in de zijne verstrengelen. Ja dit voelde fijn..


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Sorry! Ik zit ook met een andere rpg en daar heet mijn personage Maegan 8D Ze zat nogal in mijn hoofd, lol
    Ik reageer zo, wacht even kwartiertje en je hebt mijn post :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Celeste
    “Zit je nog steeds ergens mee?” Het klonk bezorgd en we liepen gewoon verder door de straat terug naar de school, maar ik keek haar niet aan, ook al was ik nu uit mijn gedachten gewekt.
    “Nee, nee,” loog ik, “Alles gaat goed hoor, ik ben gewoon moe,” Lachte ik speels-vermoeid en ik keek haar even aan, waarna ik weer voor me keek en stevig door liep.
    “En ik heb het koud, ik wil in mijn bed liggen.” Eerste deel een leugen, want zo snel koud had ik het niet, en de tweede was wel gedeeltelijk waar.

    Jace
    De gehele weg terug naar May’s kamer was stil, maar het was een aangename stilte en ik voelde de honger niet meer. Ten minste, het zou zo weer terug kunnen komen, het verschilde heel erg bij mij en omdat May mij toch wel weer gek maakt met lust, kon het inderdaad zo veranderen.
    We waren weer terug in haar kamer en ik ging rustig op haar bed zitten met mijn gezicht in mijn handen verborgen, waardoor ik haar hand wel los moest laten. Ik miste gelijk haar zachte aanraking.
    “Dat je me nog aan kunt kijken, May. Weet je, we moeten elkaar maar niet meer aanraken of zoenen of wat dan ook, ik word er gek van. Dat meen ik serieus.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.