• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ NightShot
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    - Aurora 'Aury' Ember Montgomery ~ vampier ~xHeavenlyx
    James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~ Morticia
    - Philip Wayne Parker ~ weerwolf ~ elektriciteit besturen ~ Password
    VOL

    De Leonim
    Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Morticia
    Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2/3 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 21:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jace Daniël Fox
    ‘Waarom rende je weg. Heb ik soms iets verkeerds gedaan?’ Ze ging steeds zachter praten, maar door de storm en alles heen, kon ik haar nog steeds goed horen. De regen sloeg hard op mijn lichaam, en mijn nog steeds ontblote bovenlichaam, maar ik voelde er niets van. Mijn lichaam en ikzelf waren hard geworden, mijn blik op een koude stand en mijn lichaam hard als marmer, maar diep vanbinnen voelde ik nog steeds die lust naar May en daarom wilde ik haar nu ook niet zien. In plaats van ook op haar vraag te beantwoorden, begon ik dus ergens anders over. ‘Ga weg, May. Ik wil je nu niet zien.’ En dat meende ik ook, ik wilde haar geen pijn doen, want zij was de enige die mij wilde helpen met dit en daarom wilde ik haar ook geen pijn doen, niet dat zij gebroken zou worden zoals alle andere meisjes – ik had schaamte voor mezelf en mijn verleden gekregen.

    [Haha, langzaam maar zeker, ja. Hij snapt het zelf nog niet echt. Hij denkt dat het alleen gaat doordat zij hem wilt helpen, maar oh nee jongen... Het is zoveel meer -wbw-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    ‘Ga weg, May. Ik wil je nu niet zien.’ Ik zag geen leugen in zijn ogen. Hij meende het echt wat het alleen maar meer pijn gaf. Ik voelde tranen achter mijn ogen branden. Ik beet hard op mijn lip om niet te huilen. 'Oke dan.' Zeg ik met een verstikte stem. Ik houd mijn hoofd opgeheven en draai me om. Mijn natte haren zwiepen mee en pas als hij mijn gezicht niet meer kan zien voeld ik echt tranen over mijn wangen lopen. Ruw veeg ik ze weg met mijn doorweekte rug van mijn hand. Ik snoof even. Ik wist dat ik hem moest vergeten in de zomer vakantie. Waarom was dat niet gewoon gelukt....

    [xD. Ik vind dit echt leuk om te schrijven omdat ik zelf ook nieuwschierig ben wat er gaat gebeuren xD. Maar ik weet wel dt als Jace haar nu niet achterna gaat maakthij een grote fout want ik weet wel dat May hem dat niet snel zou vergeven.]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    ‘Oké dan.’ Ik wilde niet naar haar kijken, want ik wist dat het fout was, ik wilde haar alleen maar erger dan. Ik kon het echter niet laten en keek uit mijn ooghoeken naar haar en toen ik zag dat ze hard op haar lip beet, greep ik naar mijn hoofd en haalde mijn handen door mijn doorweekte zwarte haren. En terwijl ik naar de grond stortte, hoorde ik haar nog weg lopen en ik wist dat ze erg haar best deed om niet in huilen uit te barsten. Maar hoe erg ik ook wist dat ik haar achterna moest, en wilde, lopen om haar te troosten en in mijn armen te houden, ik kon het niet, want ik wist dat het fout zou aflopen en ik haar aan zou vallen – en dat had ze op dit moment echt niet nodig.
    Ik wist dat het fout was, want als ik eenmaal begonnen was, kon ik niet meer stoppen. Niet meer stoppen om haar aan te raken, haar te zoenen. En haar geur maakte me gek, het dreef mijn neus in en maakte een rotzooi in mijn hoofd. Door haar kon ik niet meer helder nadenken.
    Dus bleef ik als een standbeeld op de modderige grond zitten met mijn handen in mijn haren, niet wetende wat ik moest doen en me toch proberende te concentreren zodat ik daarna May wel na kon rennen.

    [Je wilt gewoon dat hij May achterna rent en haar zoent, hé? -wbw- Haha, ja ja, ik weet het wel! Eerst maar even deze reactie van jou afwachten... ;p Ben wel benieuwd wat ze nu gaat doen.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Ik voelde de modder aan mijn schoenen kleven en ookal wou ik achterom kijken ik dwong mezelf om het niet te doen. Ik liep de hoek om zodat ik uit het zicht was en ging op een oud houten bankje zitten. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen eromheen en wiegde mezelf heen en weer. Ik wist dat hij mijn hart zou gaan breken. Dat hij de oorzaak zal zijn van de eerste barsten in mijn van glas gemaakte hart. Ik had nu zo erg de neiging om te veranderen in mijn wolfvorm en even uit de stad te vluchten het bos in. Ik kon makkelijk buiten de stad komen door een teleportatie spreuk. Maar ik weerhield me. Het was nu niet goed om weg te rennen van je eigen fouten. Ja dit was ook mijn fout. Waarom had ik het dan ook zover laten komen.

    [Ja eigelijk wil ik dat ze zoenen in de regen. Dat is zo super romantisch. Dat wil ik zelf echt is doen als ik weer een vriendje heb. Dat is echt romantisch vind ik zelf :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    Het duurde zeker een kwartier voordat ik me wat rustiger voelde, en nog steeds zat ik in dezelfde positie: op de modderige grond met mijn handen in mijn haren, die op het moment aan mijn hoofd plakten door de regen, net zoals mijn broek. Langzaam maar zeker stond ik op en haalde mijn handen uit mijn haren die ik in mijn doorweekte broekzakken stopte, want ik was er zeker van dat het eigenlijk langer zou duren voordat ik helemaal weer kalm was. Nu had ik gewoon het gevoel dat ik gek geworden was door de lust voor May, maar het gevoel dat ik haar wilde beschermen overschaduwde het en maakte het zo dat ik weg vluchtte van haar. Misschien dat ik daarom net zo had gereageerd, ik had dat niet moeten doen, maar het was niet anders. Ik concentreerde me weer op haar geur waar ze naartoe gelopen was, en haar heerlijk geurende huid drong mijn neus weer binnen, waardoor ik automatisch begon te rillen en die kant op liep. Het was niet anders: ik moest en zou haar eerst laten weten dat ik het niet zo bedoelde… en daarna moest ik haar helaas zeggen dat ik haar niet meer kon aanraken, want ze maakte me letterlijk gek. Toen ik de hoek om liep, zag ik haar op een bankje zitten en gelijk ging er ook een schuldgevoel door me heen. Great... Waar heb ik dit aan verdiend?

    [Hij is op weg hoor, ghihi. ^^]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    Ik zat de hele tijd te kijken naar de stralende maan die je soms zag tussen sommige wolken. Al waren er bepaalde wolkenbreuken het rgende nog onwijs hard. Ik voel dat mijn ogen wat zwaarder worden en eigeljk wil ik naar boven lopen tot ik Jace zie in mijn ooghoek. Nu kon ik niet weglopen. Niet als hij er bij stond. Mijn hart maakte overuren en eerlijk gezegt had ik spijt van wat ik gezegt heb in de slaapkamer. Ik durfde niets te zeggen. Hij mocht het woord doen ik was hhem al achterna gekomen.

    [Jeej hij is er. Nu is May een beetje verlegen en voelt ze zich schuldig. Ik voel al weer dat mijn oogleden weer zwaar worden dus als je perongeluk geen antwoord krijgt hebben mijn ogen het begeven en slaap ik. Maar ik denk dat ik nog even opblijf ;) ben je er morgen wel?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    Ik wist dat ze naar me keek, ik wist dat ze me in de gaten had, dus kuchte ik even voor de zekerheid en liep wat dichter naar haar toe, maar het was nog steeds op een hele afstand, omdat ik niet zó dichtbij haar durfde te staan. Ik kon haar altijd nog aanvallen en dat wilde ik absoluut niet! Dus probeerde ik het te vermijden.
    ‘Je maakt me gek, May,’ zei hij eerlijk, maar mijn ogen stonden nog steeds koud en zwart, waardoor ze het misschien verkeerd op zou kunnen vatten, ‘Ik voel nu ook de drang bij jou om je aan te vallen, je… aan te raken…’ Ik zuchtte diep en vermoeid en haalde weer een hand door mijn haar, terwijl ik even op mijn lip beet dit keer. ‘Godver,’ schold ik opeens, ‘ik wil je geen pijn doen. Snap je dat niet? Weet je niet hoe verdomde moeilijk dit voor mij is?’ Toen kwam alles eruit en ik wist dat ik mezelf niet tegen zou kunnen houden, maar ik zei het ten minste eerlijk. ‘Je zoete geur maakt me gek, de manier waarop je me soms aankijkt of hoe je op je lip bijt – ik meen het serieus, doe dat niet meer, ik wil je niet aanvallen en je als één van die vorige meiden gebruiken… Jij bent zo anders.’ Ik voelde hoe mijn hart sneller ging, ik werd alweer gek en stond bijna op het punt weer weg te lopen. Ik kon het gewoon niet meer. Het zou nooit werken, ik was gewoon zoals ik was.

    [Dit stukje zou je vast wel leuk vinden, ghihi ^^ Natuurlijk ben ik er vandaag nog (op een betere tijd -a-) Ik blijf nog even tot twee uur of zo, en dan ga ik ook maar pleite.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    ‘ik wil je geen pijn doen. Snap je dat niet? Weet je niet hoe verdomde moeilijk dit voor mij is?’ Ik keek naar hem opzij recht in zijn koude zwarte ogen. ‘Je zoete geur maakt me gek, de manier waarop je me soms aankijkt of hoe je op je lip bijt – ik meen het serieus, doe dat niet meer, ik wil je niet aanvallen en je als één van die vorige meiden gebruiken… Jij bent zo anders.’ Ik vatte dit eigelijk best wel op als een kcomplimenf en ik voelde mijn hart sneller kloppe. Ik wou naar hem toelopen en mijn armen om zijn middel doen. Ik kon mezelf ook maar net inhouden om hem niet steeds aanteraken of te knuffelen. Ik kon wel 1 ding bij Jace concluderen. Hij begon echt om me te geven wat ik best wel erg op prijs stelde. 'Geloof me ik begrijp je gevoel en ik zal proberen niet meer op mijn lip te bijten. En zelf ben ik allang blij dat je je zogoed in kan houden. Je probeertjet teminste wel en daar ben ik echt trots op Jace.' Mijn blik was Mild en de tranen waren verdwenen. Daardooor besloot ik een waterig glimlachje op mijn lippende krijgen.

    [Ik goed ik zou ook proberen tot 2 uur wakker Gé blijven. Nee ik bedoel vandaag in de middag ect dat we zo (in de middag) ook door kunnen gaan :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    ‘Geloof me, ik begrijp je gevoel en ik zal proberen niet meer op mijn lip te bijten. En zelf ben ik allang blij dat je je zo goed in kan houden. Je probeert het tenminste wel en daar ben ik echt trots op, Jace.’
    Ik luisterde naar haar stem, maar toen ik in haar ogen keek, merkte ik dat deze mild waren en de tranen waren verdwenen. Het deed pijn om haar te zien huilen, het voelde alsof alles mijn schuld was en ik wilde zo graag dat ik haar in mijn armen vast kon houden zonder wat te flikken nu, maar ik wist dat het geen goed idee was, dus bleef ik op een paar meter afstand staan. Er lag een waterig glimlachje op haar lippen en ik wilde haar zo erg op haar zoete, volle lippen weer kussen… Inhouden, Jace, inhouden, je wilt haar geen pijn doen, toch? Dan moet je jezelf inhouden. Ja, ik moest mezelf gewoon inhouden, dan zou het beter worden, dan zou ik haar misschien wel niet meer willen kussen.
    Toch wist ik dat het niet zou werken, want alweer rook ik haar zoetgeurende lichaam en de lekker geurende shampoo die ze altijd gebruikte, ik rook hoe haar bloed door haar lichaam stroomde en ik zag weer in mijn gedachten voor me hoe ze op haar lip beet. Op haar volle, zoete, rode lippen. Fuck.
    Het volgende moment was ik met vampier snelheid naar haar toe gegaan en duwde ik haar achterover op het bankje, terwijl ik op haar lag en mijn lippen alweer op die van haar drukte. Het spijt me, May, maar ik zei nog zo dat je me gek maakte…

    [Nu ga ik slapen haha ^^ Ik ben er vanmiddag weer, ja! ^^ Dan ga ik lezen wat May doet -wbw-]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    May Rose White
    De regen kwam op ons neer en je zag echt hem in een tweestrijd zitten. Ik wou weer op min lip bijten maar ik hield het alweer tegen. Het moment dat hij stond en opeens op mijn lippen zat duurde 0,1 helemaal niets dus. Zijn lippen voelde beschermend op de mijne al wist ik dat dat niet zo was. Ik wist dat ik hem zou moeten helpen zichzelf te bedwingen, maar dit was veel te goed. Ik zoende ruw terug en mijn hart ging steeds sneller en sneller ik dacht dat hij ieder moment kon exploderen. En dat was zeker geen grapje. Ik trok mezelf aan hem op omhoog zodat ik recht voor hem stond. Ik was misschien een kopje kleiner maar als ik op mijn tenen stond hoefde hij niet zo te bukken. Ikzelf zat ook in tweestrijd. Wat als ik hem niet kon stoppen straks. Dat hij te snel en te sterk is. Ik kon zijn energie afnemen wat voor mij 1 seconde duurde maar hij was een vampier en je dag net die kunnen in 0,1 seconde al naar je toe lopen en je kissen dus 10 seconde voor hem om zij nenergie af te nemen. Ik legde een eed af bij mezelf. Zolang we niets van plan zijn qua sexuele dingen gebruik ik mijn gave niet. Anders wel. Dat was een stuk simpeler want ik zou onze kus ook niet kunnen beëindigen. Nog steeds voelde ik de regen op ons neerkomen. De straaltjes water gleden over mijn shirtjecnaar beneden. Al vond ik zelf dat dit regenbuitje op een douche leek. Je kon nu wel serieus buiten douchen. Maar die gedachte duwde ik weg want Jace is veel belangrijker. Ik voelde dat zijn mond dicht was en dit een normale kus was. Ik beet zachtjes op zijn lip om te vragen voor toestemming om binnente komen.

    [Ik viel in slaap :P oké beter. ikzelf moet zo naar de ortho. Ik krijg slotjes. Ben zo benieuwd. Ik ben nu 14 bijna 15 en dan krijg ik dus tot mijn 16e slotjes. Freaking hell. Ik ga nu afscheid nemen van mijn tanden zoals ze nu zijn. want die zal ik nooit meer zien want als de slotjes klaar zijn zullen ze niet meer hetzelfde zijn :). Xxx wens mexsucces ookal slaap je nog xD]
    [


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {my topics en heeft er denk et niet maar pech iemand iets tegen ashley of Andy gezegd?}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ben er weer. Alles van Feline en Nathan doorgelezen. Jerry zit nog op de bank? XD!]

    [yupp, heb net Feline's post even aangepast zodat zij ook weer in de woonkamer zijn ^^

    Ik ben btw wel zo weg want ga even naar de stad (: Miss dat ik tussendoor reageer maar ik ben sws 's middags weer online]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:14 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ga zo ook naar de stad. Kleren kopen voor de bruiloft van mijn oom en tante. Ik weet niet wanneer ik weer thuis ben.]

    Jace Daniël Fox
    Ze trok zich aan me omhoog, zodat ze rechtop stond, ook al was ze nog kleiner dan dat ik was, nu hoefde ik niet zo te bukken, want ik wist zeker dat ik dan last zou krijgen van mijn rug. Waarom zoende ze terug? Ze moet dat juist niet doen! Nu leer ik er al helemaal niets van, en ik haat het dat ik haar aanrakingen nodig heb, want dat ik anders gek wordt – echt gestoord gek.
    De regen straalde nog steeds hard naar beneden, maar ik voelde er nog steeds niets van op mijn blote huid. Waarschijnlijk zou ik er wel wat van voelen als ik nu uit mijn vampiervorm zou gaan, maar daar probeerde ik maar niet aan te denken. Alleen aan het hier en nu.
    Ik streelde mijn handen over haar heupen naar boven over haar rug en armen en toen in haar nek naar haar doorweekte, donkere haren. Ze beet zachtjes op mijn lip om toestemming te vragen, maar ik wist niet of ik het moest doen, of ik anders weer de controle zou verliezen, maar op dit moment dacht ik er natuurlijk weer niet teveel bij na en opende deze om mijn tong eerst over haar lip te strelen maar toen tegen haar tong.

    [Sorry dat het zo lang duurde, ik sliep nog half ;$]


    Quiet the mind, and the soul will speak.