• Lost in Blue –RPG Topic 1-

    Copyright © SilverWing



    Hoe ver zou je gaan om te overleven? Je haar af knippen? Je kleding scheuren? Je schoenen verliezen? Insecten eten? Noem maar op. Dit gaat over jongeren vanaf 16 jaar,ze waren met een mooi cruise schip aan het varen. hun schip is op mysterieuze wijze gezonken. De helft is dood de rest is aangestrand op het eiland. Sommige zijn hun geheugen kwijt andere weten alles nog en zelfs dingen die ze niet wilden weten. Zoals ze weten wie het schip heeft laten zinken.

    _________________________________________________________________________
    Regels
    • 16+ Mag maar houd het wel een beetje normaal, want ik bedoel maar je hebt hier geen condomen en pillen XD
    • Je kan het eiland niet alleen af, vraag toestemming aan SilverWing.
    • Niet te veel off topic.
    • Als je persoon dood wilt laat het dan even weten want anders gaan andere die redden.
    • Andere niet vermoorden tenzij het mag van de eigenaar.
    • Ruzie, verkrachtingen, gevechten aangeven aan SilverWing. Dit voorkomt conflicten.
    • Er varen geen boten en er vliegen geen vliegtuigen langs het eiland, en mobieltjes zijn verdronken.
    • Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    • Niemand doet of zijn of haar personage perfect is. Beslis niet wat andere doen.
    • Max 2 Personages per persoon

    _____________________________________________________________________

    Off Topic praten doe je met: { [ (
    Is het topic vol? Vraag aan SilverWing. NOOIT ZELF AANMAKEN!
    ____________________________________________________________________
    Mee doen?

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:43 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Bye]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruby Knight

    "Jij kan er toch niets aan doen?" Zegt hij met een opgetrokken wenkbrauw. Als hij me aankijkt, kijk ik weg.
    "Maar, hij is twee jaar geleden overleden." Zegt hij dan.
    "Nog gecondoleerd" Zeg ik, een beetje ongemakkelijk. Zo goed kan ik niet over het verleden van mensen praten, zelfs niet over mijn eigen, maar ik probeer het toch."Wil je misschien over iets anders praten? want het voelt een beetje ongemakkelijk." Ik kijk naar hem.

    ( ik ben er weer :p )

    Levi Runner

    Ik pak mijn zaklamp weer op en doe een stap achteruit.
    Wat een ruimte! Ik gooi mijn tas in een hoek en loop naar de wand.
    Er zit een klein gaatje in waar water uit stroomt, grappig genoeg verdwijnt het weer zodra het de grond raakt. Koude rillingen lopen over mijn rug, ik moet iets vinden om het hier warm te krijgen.
    Ik kruip weer naar buiten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 12:22 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David Cooper Andrews

    "Wil je misschien over iets anders praten? want het voelt een beetje ongemakkelijk." Ik haal mijn schouders op.
    "Stilte is ook wel fijn." Zeg ik en loop weer iets sneller, maar vertraag meteen omdat ik altijd sneller loop als ik Geïrriteerd raak.
    "Goed, waar wil je over praten?" Vraag ik met een zucht en kijk even snel naar Ruby.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga met mijnh honden naar de dierenarts! Tot straks!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( oke succes)

    (IEMAND...?)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [Ja ik wacht ook al. xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (mijn personage is aleen, Guilia slaapt.)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Maya Hard

    Wanneer ik een stap zet val ik voorover in het zand.
    Fijn, dat ook weer...
    Langzaam uw ik me overeind en sta k weer op, dit keer leunend op een palmboom.
    Ík wod tenminse snel gezien, met knalbllauw haar...' praat ik tegen mezelf, en ik zet voorzichtig een paar stappen.
    (sorry voor de spellings fouten, het typt moeilijk met 2 schermen...)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Ruby Knight

    "Goed, waar wil je over praten?" Vraagt hij."Uhm...weet ik niet zo goed...
    eh...op welke school zit je? Iets beters weet ik eigenlijk niet..."
    Ik schaamde me een beetje voor mijn domme vraag,
    maarja wat moet ik anders vragen! Ik keek een beetje met een schuin hoofd naar David die nog steeds een beetje down leek te zijn.

    David Cooper Andrews

    "Ik zit niet meer op school, ik ben er vanaf gegaan twee jaar gelede." Zeg ik en kijk strak vooruit. "Jij?" Vraag ik en klem mijn kaken op elkaar.
    Ik voel in mijn zakken en haal er een doosje uit. Ik zucht opgelucht als de pillen er nog inzitten. Ik haal er een uit en stop hem in mijn mond waarna ik hem doorslik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maya Hard

    Wanneer lopen beter gaat loop ik richting een struik met grote bladeren.
    Ik pluk er een paar en loop richting een riviertje, het is helder en schoon.
    Ik was de bladeren en die doe in mijn zak.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    [SORRY]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:38 ]


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.