• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ugh.. Ik moet ook nog een vampier invullen.. Wat heb ik het toch druk.. XD En nog een geest.. EN MIJN LEUKE FRANS LERAARES VIND HET LEUK OM EEN REPETITIE DIRECT DE MAANDAG NA DE VAKANTIE TE GEVEN UGHH!]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Ugh.. Ik moet ook nog een vampier invullen.. Wat heb ik het toch druk.. XD En nog een geest.. EN MIJN LEUKE FRANS LERAARES VIND HET LEUK OM EEN REPETITIE DIRECT DE MAANDAG NA DE VAKANTIE TE GEVEN UGHH!]

    [Ach, ik heb de drie dagen na mijn vakantie 7 toetsen in drie dagen!!!!!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ja maar mijn frans lerares heeft het karakter van Omber.. Ugh..]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [Ja maar mijn frans lerares heeft het karakter van Omber.. Ugh..]

    [Mijn lerares nederlands heeft het karakter van Bellatrix, mijn leraar frans heeft het IQ van een pinda, mijn lerares engels kan de zus van Snape zijn]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [En ik moet eten.. Zie jullie later ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [En ik moet eten.. Zie jullie later ^^}


    [eet smakelijk]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Waar beginnen we eigenlijk als we starten morgen? xD


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Sharon Sarah Jessica Read | Vampire

    Kutzooi, de school begint weer. Ik ren het schoolplein met een vaart op en ga bij mijn mede-vampiers staan. 'Hoe is het?' vraag ik. Ze grommen iets onverstaanbaars en de bel gaat. Hoe zouden de eerste lessen weer zijn. Allemaal nieuwelingetjes die hier net zijn komen wonen rennen de gangen door op zoek naar het goede lokaal. Ik, op mijn hoge hakken, loop naar Aardrijkskunde. Het leukste vak (Ugh..)na de vakantie.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Elizabeth Mary Carter || Vampire.

    Verveeld loop ik het schoolplein op, als ik ergens geen zin in heb dan is het wel school. Altijd heb ik al een hekel gehad aan de start van een nieuwe jaar, ik kan altijd maar moeilijk wennen aan de nieuwe irritante leerlingen. Verveeld passeer ik de groep andere vampiers, veel vrienden heb ik niet en ik heb het nooit zo gehad op mijn mede vampiers. Rustig loop ik door naar het school gebouw en rol mijn ogen als ik Sharon aan de andere hoor vragen hoe het met hen gaat. Ik besluit niet te reageren en loop verder richting het Aardrijkskunde lokaal, een van mijn favoriete vakken, not.

    Aiden McLoughlin. || Ghost.

    Eigenlijk had ik wel uitgekeken naar het nieuwe schooljaar, in de vakanties had ik simpelweg niks te doen omdat ik een geest was. Ik kon moeilijk op vakantie, wat zouden de anderen dan wel niet denken? Ik mocht blij zijn dat ik in dit land kon wonen, samen met allerlei andere wezens en geesten zoals ik. Rustig 'zweef' ik naar mijn mede geesten en groet ze. ''Hoi''

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 12:41 ]


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Dawn Parker - geest

    De koude ochtendlucht glijdt aan me voorbij. Ik loop door het troosteloze landschap en laat mijn ogen over de ondoordringbare bossen glijden. Dankzij de bomen zie ik de school -die er waarschijnlijk nog troostelozer uitziet- nog niet en loop verder. Normaal zou ik de ochtendzon die op mijn haren schijnt kunnen voelen, maar sinds mijn dood voel ik helemaal niets meer. Alsof ik een lege huls ben, zonder ziel. Ik haat het.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sophie Maria Fletcher -weerwolf

    Als een weerwolf loop ik door de bossen. Mijn klauwen grijpen zich vast aan de losse ondergrond en ik schiet door de lucht. Héél erg vind ik het niet dat de school terug begonnen is. Nu kan ik wel minder rennen en vrij zijn maar nu ben ik wel wat meer bij Damen, en dat fleurt mijn humeur op. Zonder dat ik het merk begin ik wat sneller te rennen, in verwachting om mijn vriendje weer te zien. Maar dan hoor ik een krakend geluid, niet ver van me vandaan. Alsof iemand me aan het bespieden is...


    (en nu kan Damen haar komen verrassen als je wil, zo niet verzin ik wel iets anders ^^ )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jeanine Melrose Billington - Vampier
    En daar zit ik dan, op een verlaten bankje op het schoolplein. Ik zag verschillende mensen rondlopen, en ik staarde wezenloos voor me uit. Ik wou terug naar mijn vorige leven, ik voelde me nu zo verdomd eenzaam. Een zachte zucht verliet mijn mond toen ik naar de voorbijlopende geesten keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik laat Damen sophie wel verassen ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Damen Eduward Jhonson

    Mijn poten laten zich één voor één op de met bladeren bezaaide grond zakken, met mijn oren gespits hoor ik een ander dier, en door de geur merk ik wie het is, langzaam loop ik naar haar toe en glijd mijn vacht langs die van haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sophie Maria Fletcher -weerwolf


    Ik grom goedkeuren als ik Damen's zachte vacht tegen die van mij voel strijken. Vanbinnen jubel ik en maak een grote sprong zodat ik voor lig op hem. In gedachten stuur ik hem een boodschap: "Hé, ben blij dat je er bent!"
    Ahh, weerwolven-telepathie. Ik houd ervan.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien