• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Damen Eduward Night

    Als ze even erg loopt om te kunnen veranderen doe ik hetzelfde en haal een stel nieuwe kleren uit een holle boom, iets wat ik gebruikelijk deed trok net mijn T-shirt over mijn Hooft toen Sophie terug kwam, ik vond mijn weerwolfen gedaante om verschillende redenen fijner dan mijn mensen gedaante, ten eerste kon ik vrij praten met Sophie terwijl niemand anders het hoorde.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 16:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lieve RPG'ers,
    Ik roep jullie op!
    Ik wil beginnen aan een nieuw verhaal, maar ik heb eerst personen nodig dan.
    Als jullie er een of meer in willen vullen....
    Le clickje
    Alvast bedankt voor iedereen die iets in wilt vullen
    xXx
    Tisiphone

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:30 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    TheRumIsGone schreef:
    Damen Eduward Night

    Als ze even erg loopt om te kunnen veranderen doe ik hetzelfde en haal een stel nieuwe kleren uit een holle boom, iets wat ik gebruikelijk deed trok net mijn T-shirt over mijn Hooft toen Sophie terug kwam, ik vond mijn weerwolfen gedaante om verschillende redenen fijner dan mijn mensen gedaante, ten eerste kon ik vrij praten met Sophie terwijl niemand anders het hoorde.


    Zou jij iets voor me willen doen? kijk even bij Spies of Eroza en vul er alsjeblieft 1 in!!!!!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ehm... Ik kijk wel even.. Ben niet heel goed in dingen bedenken voor iemand anders


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    ehm... Ik kijk wel even.. Ben niet heel goed in dingen bedenken voor iemand anders


    geeft niet, probeer het please


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    Sharon Sarah Jessica Read | Vampire

    Ahh, hij heeft de hele vakantie aan mij gedacht. 'Wat heb jij gedaan?' vraagt Jayden. 'Aan jou gedacht, op vakantie geweest naar Italië.' 'Geen sexy jongens gezien?' 'Ojawel, maar allemaal niet zo leuk en knap als jij.' De bel gaat en we lopen naar gym. Ik kleed me om en loop de gymzalen in. Ik word vanachter vastgepakt. 'Jayden?' 'Wat?' Ik draai me om en kijk recht in zijn ogen. Ik geef hem een kus en trek hem mee naar de bankjes. Ik ga op de vensterbank zitten en Jayden gaat onder me op een bank zitten.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik stop met deze RPG. Reden? Er wordt écht te weinig gedaan, en àls er al gepost wordt zijn het zo'n 3 zinnen. Ook vind ik de verhaallijn te minimaal.

    Dus sorry, maar schrijf me maar uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik stop met deze RPG. Reden? Er wordt écht te weinig gedaan, en àls er al gepost wordt zijn het zo'n 3 zinnen. Ook vind ik de verhaallijn te minimaal.

    Dus sorry, maar schrijf me maar uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Frodo schreef:
    Ik stop met deze RPG. Reden? Er wordt écht te weinig gedaan, en àls er al gepost wordt zijn het zo'n 3 zinnen. Ook vind ik de verhaallijn te minimaal.

    Dus sorry, maar schrijf me maar uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Frodo schreef:
    Ik stop met deze RPG. Reden? Er wordt écht te weinig gedaan, en àls er al gepost wordt zijn het zo'n 3 zinnen. Ook vind ik de verhaallijn te minimaal.

    Dus sorry, maar schrijf me maar uit.


    El Diablo.

    Deze RPG mag gesloten worden. Sorry voor de rest, maar er zijn er te veel uitgeschreven de laatste tijd en ze hebben wel een goede reden. Bijna niemand reageert en als het al wordt gedaan zijn het drie zinnen. Het spijt me echt heel erg.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen