• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tyler

    ''Dus, Tyler.. Vertel eens wat over jezelf?'' grijnsde ze, en keek me weer aan. Ik dacht even na. 'Wat wil je weten, dat ik 18 ben?' grinnik ik. Ik zak wat onderuit en kijk haar aan.


    El Diablo.

    Damen Eduward Jhonson

    Ik voel haar hand op de mijne en druk een kus op haar lippen, ik had haar best gemist en het kon me helemaal niets schelen wat de andere mensen er van vonden. 'Ik wil hier weg' Fluisterde ik grijnzend, het liefst zou ik op deze momenten een geest zijn, zodat ik ontzichtbaar kon worden en niemand me kon zien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeanine
    Ik haalde mijn schouders op. ''Gewoon.. Wat doe je graag?'' mompelde ik, en ik steunde met mijn armen op mijn knieën, terwijl ik een paar regendruppels op mijn blote armen voelde vallen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sophie Maria Fletcher

    'Ik ook.' fluister ik terug. Ik heb heel de vakantie lang zitten wachten zodat ik wat meer tijd met hem kon doorbrengen, en nu zitten we vast hier. Misschien kunnen we hier ongezien weg raken, zodat ik hem kan tonen hoeveel ik wel niet om hem geef.
    Ik buig me voorover en strijk met mijn lippen langs zijn oor. 'Wat zeg je ervan? Zin om eventjes te verdwijnen, alleen met z'n twee?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tyler

    Ik haal mijn schouders op, en denk na. 'Sport denk ik dan' mompel ik, en voel wat regendruppels over mijn armen vallen. 'En Jij?' vraag ik grijnzend.


    El Diablo.

    Damen Eduward Jhonson

    'Tuurlijk' Zij ik grijnzen, ik zou graag bij haar zijn, en zoizo weg uit dit lokaal. Ik stond op en hing mijn tas aan mijn schouder en liep met sophie het lokaal uit, de leraar keek enigsins verbaast maar kon er toch niets aan doen, en als hij het zou doen zou dat niet slim zijn, iets wat hij blijkbaar ook doorhad.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeanine

    ''Sport, leuk.'' glimlachte ik. Ik was zelf ook sportief, in dat gedeelte had je nog wat aan de onmenselijke snelheid en kracht. Ik dacht even na. ''Naast sport speel ik graag piano en zing ik.'' zei ik uiteindelijk, en keek even naar de lucht waar zojuist een flits te zien was. Ik hield van onweer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elizabeth.

    Grijzend keek ik Jake aan zodra hij tegen me praatte, zoals gewoonlijk wist hij me op te vrolijken door alleen al zijn stem te laten horen. ''Ik ben ook wel eens goed in raden.'' Ook ik merk de boze blik van de leraar, maar negeer het. Het kon me niet veel schelen wat de leraar dacht, de leraar had het sowieso al niet op stelletjes in de klas. Ik rol mijn ogen als ik de klas even rond kijk en kijk vervolgens weer op naar Jake. ''Waarom is school zo'n hell..''

    Bradley.

    Verveeld zit ik in het lokaal, wachtend op de leraar om te starten met de les. Zoals gewoonlijk is de plek naast mij nog leeg, ik was er zo onderhand wel gewend aan geraakt dat blijbaar niemand naast me wilde zitten. Ik zucht even diep en staar wat uit het raam naar buiten, het liefst zou hij nu opstaan en het lokaal uit rennen, weg van alles. Maar hij wist dat hij dat niet kon.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Sophie Maria Fletcher

    Giechelend sleur ik Damen mee naar buiten, tot bij de rand van het bos. De geur van vochtige dennenbomen kruipt in mijn neus en ik zucht gelukzalig.
    Zachtjes duw ik hem wat verder het bos in, naar de open plek waar we vroeger altijd kwamen om te ontsnappen aan de saaie lessen en nieuwsgierige blikken als we hongerig waren naar elkanders aandacht.
    Als we er zijn en ik de zon op mijn kruin voel, leg ik meteen mijn handen rond zijn middel en druk ik mijn lippen op de zijne. Een grom ontsnapt uit mijn keel en ik verdwijn met mijn handen onder zijn t-shirt.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tyler

    'Echt waar?' zei ik, en keek haar voor belangstelling aan. 'Zing is' grijns ik. Ik sla mijn armen over elkaar, en kijk haar afwachtend aan.


    El Diablo.

    Jeanine

    Ik keek hem even verbaast aan. Tsja, wat moest ik in hemelsnaam gaan zingen? Inmiddels regende het al harder.

    God knows what is hiding in those weak and drunken hearts
    Guess he kiss the girls and made them cry
    Those hard-faced queens of misadventure
    God knows what is hiding in those weak and sunken lies
    Fiery throng of you muted angels giving love but
    getting nothing back


    Nadat ik klaar was, ontsnapte er een kleine zucht uit mijn mond. Op de één of andere manier werd ik rustig van dit liedje. Mijn inmiddels overleden moeder zong dit altijd voor me. Een steek ging door mijn hart toen ik aan haar dacht, maar liet niets merken aan Tyler en glimlachte enkel.

    [Haha, gewoon even een random liedje genomen hoor :'D]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    Ik knikte goedkeurend, en klapte kort. 'Niet slecht' mompel ik, en zet de capuchon van mijn vest op mijn hoofd. 'Goed zelfs' zei ik glimlachend.


    El Diablo.

    Jake Edmund Parker

    'Hmm.. Omdat de leraaren en de vakken gewoon verekte saai zijn, de meeste dan' Zeg ik grijnzend, 'Maar je hebt altijd mij nog' Voeg ik eraan toe terwijl ik kort de klas rondkeek, er waren niet veel nieuwe mensen maar toch somige onbekende gezichten.

    Damen Eduward Parker

    Ik grijns en kus haar liefdevol terug, iets waar ik zes weken op gewacht heb, en het voelt fijn om weer bij haar te zijn. Mijn handen glijden langs haar rug terwijl mijn lippen die van haar strelen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jeanine

    Ik grinnikte even. ''Dankje.'' zei ik, en genoot van de dondergeluiden afkomstig van de lucht. Ik had geen vest, geen jas, maar het maakte me niks uit; ik heb vaak genoeg in de regen gezeten. Ik stond op, en schudde even mijn haren door elkaar waardoor er enkele druppeltjes er vandaan vlogen. Ik keek Tyler aan. ''Dus.. Blijven we hier niks doen of..?'' grinnikte ik, en keek hem vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler

    'Ligt eraan' zeg ik, en sta ook op. 'Wat wil je gaan doen?' vraag ik. Ik voel even of de capuchon goed zit, en kijk haar daarna weer aan.


    El Diablo.