• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Damen Eduward Jhonson - Werewolf

    'Ben ook blij dat jij er ben' Stuur ik terug, ik ben blij dat ik haar nu al gevonden heb, en school zou een stuk leuker zijn met haar bij mij. 'Zullen we naar binnen?' Stuur ik er achteraan, somige leraaren vonden mij niet echt heel aardig en die haat wouw ik niet groter maken op weer de eerste dag na de vakantie

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rhea Broan - Human

    Ik loop het schoolplein op van mijn nieuwe school. Ik zie een aantal meisjes staan die perfect er uit zien, en een aantal doorschijnende figuren. Er komen twee wolven op het schoolplein en ik bedenk me dat dit het langste schooljaar ever zou kunnen worden. Aardrijkskunde! joepie! not! Ik loop het lokaal in en ga zitten. Ik zie dat een van de meisjes die perfect zijn naar binnen komt. Wat een hoge hakken. Ik liep op zwarte All stars.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Elizabeth Mary Carter || Vampire.

    Als ik het lokaal in loop, zie ik een aantal leerlingen naar me staren zoals wel vaker gebeurt. Veel aandacht besteed ik er niet aan, het zou mij een worst wezen wat andere over mij denken. Rustig ga ik op mijn plek zitten en leg mijn boeken op de tafel. Heel veel beter zou de dag niet kunnen worden. Niet lang daarna zie ik een paar andere het lokaal inlopen, ik herken de meeste van ze, maar heb nooit echt goede contacten met ze gehad.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    April Maria Ward ~ Vampier

    Gadverdamme,het nieuwe schooljaar is begonnen. Aan de andere kant heb ik er ook wel weer zin in. Het niet zo dat ik het echt druk had in de vakantie. Ik loop het schoolplein op en de bel gaat. Iedereen loopt naar de ingang maar ik wacht nog even om niet samen te worden geperst in die mensen massa.


    Shit Could Be Worse.

    Jayden Evan Night ~ Vampire.

    Enigsins geiriteerd door het aantal mensen die overal staan loop ik het school plein op, net op dat moment gaat de bel en blijf staan voor de mensenmassa die naar binnen wil. Ik voelde er niks voor om me tussen al die mensen in te proppen, terwijl ik ze waarschijnlijk me één ruk allemaal erweg kon trekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    April Maria Ward ~ Vampier

    Ik kijk om en zie een andere vampier staan. Hij staat er nog al geiriteerd bij,het is Jayden. Als hij me aankijkt draai ik mijn hoofd snel weg. Straks denkt hij nog dat ik iets van hem moet. Ik had me voorgenomen om juist iets socialer te worden nu het nieuwe schooljaar is begonnen. Als iedereen bijna binnen is loop ik naar mijn lokaal en zoek een plek uit.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:53 ]


    Shit Could Be Worse.

    [jayden is a boy XD]


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    [jayden is a boy XD]


    [Ben beetje in de war ik verander het wel XD]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:53 ]


    Shit Could Be Worse.

    Jayden Evan Night ~ Vampire.

    Ik zie April naar me kijken en dan haar hooft snel wegdraaien, dat gaat goed mijn eerste wat waren het 3 min? hier. Als de mensen door zijn gelopen loop ik naar het lokaal en zoek een plek.


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Damen Eduward Jhonson - Werewolf

    'Ben ook blij dat jij er ben' Stuur ik terug, ik ben blij dat ik haar nu al gevonden heb, en school zou een stuk leuker zijn met haar bij mij. 'Zullen we naar binnen?' Stuur ik er achteraan, somige leraaren vonden mij niet echt heel aardig en die haat wouw ik niet groter maken op weer de eerste dag na de vakantie



    Frodo? :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    - Sophie Maria Fletcher (werewolf)

    'Zullen we naar binnen?' krijg ik binnen van Damen. Ik stuur een positief antwoord en net voor de schoolpoort veranderen we terug. Ik neem Damen's hand vast en loop samen met hem de school in. Een diepe zucht rolt over mijn lippen als ik al die klassen weer zie en de verstikkende muren. Ik had altijd al de neiging gehad om weg te lopen naar ergens waar veel ruimte voor me was. Ik hield niet van kleine kamers die me opsloten.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Damen Eduward Jhonson ~ Werewolf.

    Samen lopen we de school in, en ik hoor Sophie naast me zuchten, zelf had ik ook geen zin om hele dagen in kleine lokalen opgeschoten te zitten. 'Ik ben bij je, en als het pauze is vluchten we gewoon het bos in' Fluisterde ik glimlachend in haar oor terwijl we het lokaal binnenliepen.


    Don't be like the rest of them, darling

    April Maria Ward ~ Vampier

    Als ik mijn plek heb gekozen ga ik rustig zitten. Ik kijk rond in het lokaal. Nog een vampier,Elizabeth. Ik weet niet of ze me kent maar blijf toch weer kijken. Ze was een beetje op zichzelf gesteld volgens mij. Dan hebben we misschien wel iets gemeen. Ik draai me weer om en lees verder in mijn boek.


    Shit Could Be Worse.

    Elizabeth Mary Carter || Vampire.

    Als ik eenmaal rustig zit en klaar ben om te starten met het nieuwe schooljaar, zie ik April naar me kijken. Even knijp ik mijn ogen licht samen en draai mijn hoofd weg. Ik was niet uit op nieuwe vrienden maken, ik was blij met de vrienden die ik had. Wat me wel opviel was dat April ook erg op zichzelf gesteld leek te zijn, iets wat we met elkaar gemeen hadden. Zou het kunnen dat ik haar wel ooit zou mogen?

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 15:34 ]


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    April Maria Ward ~ Vampier

    Terwijl ik lees denk ik nog even aan de mensen hier op school. In tegenstelling tot anderen wilde ik nu wel eens wat andere vriendinnen. Maar goed. Dat komt wel.


    Shit Could Be Worse.