• Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
    __________________________________________________________________________

    geesten(4/10):
    - Alicia Cooper > Whovian
    - Aiden McLoughlin > Merlinfan
    - Darron Being > Love4Cookies

    Weerwolven(1/10):
    - Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone

    Mensen(2/10):
    - Rhea Broan > Tisiphone

    Vampieren(8/15):
    - April Maria Ward > Szcarlet
    - Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
    - Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
    - Jayden Evan Night > TheRumIsGone
    - Bradley Elliot > Merlinfan
    - Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
    - Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone

    vriendje&vriendinnetje:
    -Jayden en Sharon
    -Jake en Elizabeth
    -Bradley en April





    ___________________________________________________________________________

    Regels:
    - Bij IC (In Character) moet je gewoon als je personage praten. Bij OOC (Out of Character) moet je haakjes gebruiken: [] – {} – () – ||.
    - Je moet redelijk ervaring hebben. Hiermee bedoel ik dat je echt moet weten wat RPG is en hoe je moet RPG’en.
    - Als je afwezig bent (ongeveer een week) en je meld dat niet, dan mag je niet meer meedoen.
    - Je moet actief zijn.
    - 16+ mag, maar niet overdreven.
    - Geen one-liners!
    - Geen geruzie buiten IC.
    - Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
    - Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
    - Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.



    We beginnen net na de vakantie. Alle wezens gaan weer naar school

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ ik moet nu ergens naar toe,kom straks wel weer maar weet het niet zeker. Beetje problemen met internet en stuf xx]


    Shit Could Be Worse.

    Szcarlet schreef:
    [ ik moet nu ergens naar toe,kom straks wel weer maar weet het niet zeker. Beetje problemen met internet en stuf xx]


    Haha, okii.
    Good luck! xx


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Jake edmund parker

    Net iets later liep ik het bijna verlaten plein op, de bel was waarschijnlijk al gegaan maar dat kon me niet veel schelen, als ik in de klas aankom ga ik geluidloos achter Elizabeth staan en leg mijn handen op haar ogen 'ra ra, wie ben ik' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth Mary Carter || Vampire.

    Doordat ik gefocust was op mijn boeken, merkte ik niet dat Jake ook het lokaal binnen was gelopen. Pas zodra hij zijn handen op mijn ogen liet rusten en ik zijn stem hoorde, merkte ik het pas. Een grijns wordt gevormd rond mijn mondhoeken. ''Dat is een goede vraag, ik zou het absoluut niet weten..'' antwoord ik plagend. Jake was altijd al de enige geweest waar ik echt mezelf bij kon zijn en was een van de weinige waar ik het erg goed mee kon vinden.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Bradley Elliot || Vampire.

    Als ik het verlaten schoolplein op loop besef ik dat ik te laat ben, een zucht ontsnapt uit mijn keel en ik ren haastig het gebouw in. Normaal gesproken kwam ik nooit te laat, maar onderweg waren er een klein aantal dingen mis gegaan. Als ik aankom bij het lokaal, groet ik de leraar kort en ga dan snel op mijn plek zitten.


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    Jake Edmund Parker ~ Vampire.

    'Hmm.. Dan word het moeilijk, mischien helpt dit' Zeg ik grijnzend en druk kort een kus op haar lippen, 'Je mag nog een keer raden, maar ik denk dat je het nu wel weet' Zeg ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elizabeth Mary Carter || Vampire.

    ''Sorry dat ik het je zo moeilijk maak, ik denk dat dan een van mijn specialiteiten is geworden..'' grijnzend kijk ik op zodra ik zijn lippen op de mijne voel ''Er is maar een persoon die toestemming heeft om mijn lippen te kussen en dat is Jake Edmund Parker'' zeg ik plagend terwijl ik me omdraai en hem vervolgens aankijk met mijn groen gekleurde ogen. ''Ik heb het dus nog goed ook, wat slim van me toch weer''


    'Arthur will toss everything aside if he must - Uther, the high kingship, Britain - before he will give up Morgana'

    -nvm

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 16:05 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Edmund parker

    'Goed geraden' Zeg ik grijnzend terwijl ik een boze blik van de leraar negeer, hij kon me toch niets doen en als ik hem was zou ik het ook niet proberen. Ik zak op de stoel naast Elizabeth neer, ik hate klaslokalen, ze waren klein en dan moest je ook nog eens leren.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 16:12 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Kuch, Kuch]


    Don't be like the rest of them, darling

    Alyson

    Ik ren het schoolplein op en kijk om me heen. Ugh, nog steeds alles hetzelfde. Paar nieuwe leerlingetjes en that's it. Kon het verwachten, er gebeurt hier nooit wat nieuws..

    Tyler

    Verveeld loop ik het schoolplein op, wat een oud gebouw. Serieus. Ik haal de oortjes van mijn mp3 uit mijn oren, en kijk rond. Ik ga maar wat tegen een muur leunen en stop mijn handen in mijn zakken.


    El Diablo.

    Sophie Maria Fletcher

    'Ik ben bij je, en als het pauze is vluchten we gewoon het bos in' fluistert Damen in mijn oor. Ik voel zijn lippen tegen mijn nek en glimlach. Precies waar ik op gehoopt had.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tyler

    Ik ben allang te laat, ach ja. Stond ik al bekend om op mijn vorige school. Ik loop het klaslokaal binnen en zie al een aantal mensen. 'Sup' mompel ik, en ga op een stoel achterin zitten.


    El Diablo.

    Damen Eduward Jhonson

    Ik ben blij als ze weer glimlacht en ga samen met haar achterin op een lege plek zitten, waarschijnlijk één van de laatste mensen die binnen zijn gekomen aan het geiriteerde gezicht van de leraar te zien.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wie wilt er iets gaan doen met Jeanine?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''