• Copyright © AlwaysKlaine




    Je loopt buiten op straat en ineens word je vastgegrepen en ontvoert.
    Wanneer je ontwaakt zit je in een huis met 9 andere mensen. Allemaal weten ze niet waar ze zijn en wat ze moeten doen. Het spookt in het huis en er zijn rare geluiden hoorbaar.
    Het huis blijkt van Vampiers te zijn, en een voor een worden de personen om je heen slachtoffer van een opoffering. Zal jij ooit levend ontsnappen uit het huis? Want als je eenmaal opgeofferd bent, ben je verdoemd tot blijven in het huis, want wanneer je naar buiten gaat sterf je nogmaals en verdwijn je volledig.






    Wil je ook mee doen klik dan Hier

    Vampieren;
    1-
    2- Lize Alexandra Valentina McCathy ; Mortenson
    3- Alyssa Brown; PsychoKid
    4- Alexander Jay Ramirez; IHeartMusicc
    5- Jason Brandon Young ; xHeavenlyx
    6- Nicole Joy Eastwood ; xHeavenlyx

    Mensen;
    1- Sofie Bennet ; Gabumon
    2-Levi Runner ; AlienQueen
    3-
    4- Daniël Jáy Rhodes ; Amanuensis
    5- Arrow Stevers.; AlwaysKlaine
    6- Chayenne Sharona Avery; NightShot
    7- Sarah Amy Hall ; annemellark
    8-Sammy May Rodriguez;IHeartMusicc
    9-
    10-Joshua Adams ; Gabumon



    Rules;

    *Iets meer dan één regel schijven.
    *Maximaal 2 personen per Quizlet account.
    *Niet doen alsof jou persoontje perfect is. Niet andere besturen.
    *16+ Is toegestaan.
    *Als je persoontje dood gaat beschrijf dat dan goed.
    *Alleen AlwaysKlaine mag nieuwe Topics openen.
    *Off-topic Graag met {}[]()-- schrijven.
    *Wanneer je wilt stoppen, meld dat dan goed.


    De opoffering;

    Wanneer er een van de personen opgeofferd word, hoeft deze NIET te sterven, maar hij sterft wel want diegene word dan een van de slechte Vampiers. Hij of zij keert zich tegen de mensen in het huis en probeert ze via vallen en lokkingen te pakken te krijgen.
    Hoe de opoffering verloopt verzin je helemaal zelf.


    Soort Vampieren;

    Deze Vampieren kunnen niet tegen de zon en ook niet tegen zilver.
    Ze zijn bloeddorstig en gewelddadig en drinken alleen maar menselijk bloed na het uitvoeren van rituelen, vandaar de opofferingen.
    De vampieren voegen zich ook onder de mens en proberen eerst hun vertrouwen te winnen, en op het juiste moment slaan ze toe. Maar niemand merkt er wat van.


    Ontsnappen;

    Ontsnappen kan, áls je nog niet 'dood' bent. Dus als je nog levend, levend bent, kun je uit het huis ontsnappen. Maar bedenk, je laat iedereen achter, en je laat ze over aan hun lot...

    Omkoping;
    Je kunt de vampieren ook omkopen met zeggen dat je alles voor ze doet wat je wilt, maar bedenk; niet iedere vampier trapt daar in en de meeste mensen 'overleven' dit niet.

    De keuken;

    Als je de trap op naar de eerste verdieping loopt en de gang inloopt en rechts gaat, is helemaal achterin een deur die op slot zit, je kunt hem open krijgen door de deur in te trappen.
    Als je door die deur bent, zijn er een aantal vallen, o.a Messen die plots uit de muur komen, en harnassen met bijlen. Als je daar langs bent kom je in een lange gang, rechtdoor en de tweede deur links en dan kom je in de keuken.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [oh haha, zijn er meer boos op Sofie? *vreugdedansje*
    Anti Annabel de 2e club oprichten. C:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Ehm Sammy mag haar geloof ik niet echt meer ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (levi mag Annabel de 2e wel :P)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [iedereen reageert lekker op Sarah xd]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Sammy-May Rodriguez

    Ik zucht, 'Ja wat moet ik zien dan,' grom ik zachtjes, 'En ehm, ik ben blij dat het weer gaat,' zeg ik dan tegen Arrow. Ik kijk Sofie aan, 'Ja, wat is er dan,' mompel ik en zit met de Iphone in mijn handen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sofie Bennet

    'Wat dacht je van dat filmpje die ervoor staat?' zei ik geïrriteerd. Ondertussen was Sarah er ook bij gekomen. Fijn.. 'Ja, wat is er dan,' mompelde ze. 'Ja kijk dan!' zei ik en ik balde eventjes mijn vuisten. 'Een gesprek van hem daar en nog iemand,' zei ik en ik wenkte eventjes naar Arrow.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah Amy Hall
    Ze negeren me allemaal, waarschijnlijk zijn ze druk in gesprek, dan wil ik natuurlijk meepraten.
    'waar hebben jullie het over?' vraag ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    Ik keek naar Sarah.
    "Sorry dat we weinig reageren." Zeg ik tegen haar.
    "Maar er zijn veel rare dingen de hand." Zeg ik zacht ik kijk even naar Josua.
    "Waar zijn mijn medicijnen eigenlijk?". vraag ik dan en kijk om me heen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sarah
    'sorry dat we weinig reageren' zegt hij. 'maar er zijn veel rare dingen aan de hand'
    'oeeeh, vertel op!' zeg ik terwijl mijn lach alleen maar groter wordt. 'misschien zijn hier wel camera's verstopt voor een nieuwe horror film!'
    Ik denk even na. 'wij komen misschien wel in paranormal activity 4!'
    Ik begin verder te facineren.
    'en dan worden we beroemd, duizenden jongens hebben posters van mij op hun kamer hangen, we worden voor shows gevraagd en worden rijk'
    Ik weet dat het onzin is, maar ik mag toch ook mijn dromen hebben?
    'vet' zeg ik er nog achteraan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Arrow

    "Horrofilm?" Ik kijk Sarah aan. "Paranormal activity 4?" Ik kijk haar bang aan.
    "Spel...". zeg ik dan.
    Ik kijk naar Joshua met ogen die boekdelen spreken.
    Ik kruip iets naar hem toe en kijk weer naar Sarah. "Beroemd?". Ik schud hevig mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Runner

    Na de appel opgegeten te hebben gooide ik het klokhuis in een keer in de prullenbak. Ik loop wat laadjes door, om te kijken of er wat leuks in zit. In het derde laadje zat een zilveren inklap mes "Oeh" ik klapte het mes in en stopte het in mijn broekzak.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Joshua Adams

    Ik luisterde eventjes naar Sarah. Haar antwoorden waren nou niet echt motiverend als je het mij vroeg. Arrow keek mij aan en zijn ogen spraken meer dan dat ik wou weten. Ik merkte dat hij dichter tegen mij aan kwam. Ik glimlachte zwakjes naar hem. 'Hopen voor jou dan dat je een persoon ben die het overleefd, anders heb je niks aan die beroemdheid,' mompelde ik tegen Sarah. Ik herinnerde me nog dat Arrow wat vroeg over zijn medicijnen. Ik wees richting Sammy. Ze had een iphone in haar handen. Volgens het vreemde meisje moest ze kijken naar een filmpje. Ik keek eventjes naar Arrow. 'Sammy heeft als goed is je medicijnen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'hopen voor jou dan dat je een hoofdpersoon bent die het overleefd, anders heb je niets aan die beroemdheid' zegt hij.
    Ik vind het jammer dat hij niet enthousiast reageert.
    Ik haal mijn schouders op. 'films zijn nep, iedereen overleefd het heus wel'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Joshua Adams

    'Films zijn nep, iedereen overleefd het heus wel,' zei ze. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'In films zijn er acteurs die weten wat er gebeuren en hebben een script,' zei ik met een flauw glimlachje. Ik lette een beetje op Arrow. Ik wist gewoon de dingen die ik zei hem niet vrolijker maakte. 'Bovendien worden die niet ontvoerd voor een film.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sarah
    'ik film zijn acteurs die weten wat er gebeurt en hebben een script' zegt hij met een flauw glimlachje 'bovendien worden die biet ontvoerd voor een film'
    Ik zucht even. 'dat weet ik ook wel maar het zou alsnog leuk zijn' In mijn stem hoor je nog een beetje hoop. Toch weet ik dat het nooit zal gebeuren. 'jullie moeten allemaal niet zo pessimistisch doen, nu we hier och zitten moeten we er iets leuks van maken!'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”